Enkeleitä on sekä hyvän että pahan,

Anonyymi

= pimeyden ja valkeuden puoleisia. Pimeyden puolen niitä ihmiskunnalle tuhonksi ja tuomioksi puolesta toimivia. Valkeuden puolen Raamatun UT mukaisen, kaikille hyväksi
Kristilliyyden puolesta, Kristuksen Jeesuksen seuraaja, palveljoita palvelevia.

Tähän kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen oikeaa suuntaa, ja siinä kaikessa täydellisyys päämäärää kohti vievää. jo alkuun viitoitettua tietä löytyy tuolta...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

5

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä mennään vain havaiten seurailemaan, oman otsalohkon, työn ohjaus-tila
      sisäistä verkkoa.
      Ei oikeus ulkoinen työ.
      Kuten siirtyminen tai muut joukkoharhat, saada ostaa ihmisestä:
      "Musta enkeli jo vei käärme-humidorihin."
      Se on luonnoton, onaturalen, ilman luonnonmukaisuutta, pysyvää tai vastuuta
      lähimmäisestä, kuten sulkeminen, pitkä-aikaiskuolemantila, auktoriteettiharhoin
      ylläpidetty, pitkä-aikaisen kuoleman tilan joukkoharha, sen Rubik 1 vastainen ohjelma, saadaksenne arvostella, arvostelemalla häpäisemisellä viranomaiseen.

      - Arvostelun avulla, vertailla tätä luonnottomuutta, luonnollisuudeton ja siten
      yliluonnollinen hahmona, joka on materia, tarkoitettu hieman toisella lailla
      flash-normi ulkopuolinen ympäristö velvoitetta, ihmisen ihmis-suhdejärjestelmä
      sen sisäinen verkko ja avulla, toimiminen, holhouksen sijasta, verrata sitä
      Rubik 1 negatiivisena, sen kuntoutuksettomuutta hyväksikäyttäen alistaen
      työ osallistumaton käyttää puhe, ja kieli, Rubik 1 ohjelma, yliluonnollisesti,
      esittää luonnonvastaista, hahmottomuutansa, täytettynä, täydellisyytenä
      hallusinaatio-järjestelmästä, liikkuvana, on eri koska on ihmis-rodun valko-ihoisen rodun, tuhonta, sillä kiduttaminen. Samansukupuolista asettautumista käyttäen murhaten lasta.
      -Jå varför min pappa, måste vara älen, fattigare, till facialen, min mig?
      Miksi minun isäni, pitäisi, olla käärme kasvoissani?
      Nimeke: ohjelmallinen konfirmaatio

      Olen mies työkaveri, työkaveri vaan, etunimi
      Tämä kadri-homma siitä ladosta lopetetaan, opetetaan heti.
      Tämä onkin sellainen kadri, -homma missä sä oletkin osannut, hienosti
      jäsennellä, tämän myös kidutus-kielto, ohjelmat kuten eläinsiirto-kielto laiminlyönnit rangaistaviksi.
      Mies: kiitos ja hei, hei...
      Me ei tosiaan tiedetty.
      Ei heissä ei ole mitään elävän peräistä.

      Milloin GUINNESS:iin luokitellaan eniten kidutuksen kohteena, pidettyjä?
      Esim. nukkumisella tukehtumisen estäminen
      Esim. nukkumisella vuorokausi-rytmin säätely
      Esim. nukkumisella silmän osien pito, vuorokausi rytmi ja valo
      Esim. nukkumisella kidutuksen tilan säätely, ulkoisen kauneuden avulla
      Esim. nukkumisella elämänhalun ylläpitäminen, pakollisena ihmis-rotua kohtaan
      Esim. nukkumisella, säännöillä seurailun ja määräilyn transvestismin oma sana
      vähentäminen
      Esim. nukkumisella tasapaino, sen oma laki järjestelmästä painovoima etiiikaton
      Esim. nukkumisella ulkoisen kauneuden myös impulssihallusinaatio kielteinen
      ohjelma ihmistä kohtaan
      Esim. nukkumisen esto vuorokausi rytmin kohdalta miesvalta painostamisesta
      ei sovellu kohteluna ihmis-rotuun ja naiseen
      Esim. nukkumisella uskonnon harjoittamisen halu, transvestiittiset säännnöt
      mannerlaattojen päällekkäis-asettaminen muu luonnonkatastrofaalisuus
      syytellen, tiedon saannista laiminlyönntinä
      Esim. nukkumisella uskonnon harjoittaminen, uskonnon vaihtaminen tarkoitusperän osa-alue, on aina tämä seurailun kielto, ympärivuorokautisuus
      joka on kielletty lapsen murhana
      Esim. painostamisella, silmämerkintä-paketistoon luonnonkatastrofaalisen
      tuhon maapallolle, aiheuttaminen, silmien painostamiselle asettaminen oikeudeksi
      vauvan kohtelemiseen tai työtila, verkkoon sulkeminen rodun manipuloimisen
      jatkamiseen, sen työ osallistumaton arvostelua haluten
      alle 2 kuukautista kohtaan
      saadakseen eritteitä
      oikeuttaakseen rekisteri-otekäyttöä



      - Mies: Eikö niillä ollutkaan eläin-oikeus?
      EI

      Nainen: En mää saakaan käyttää sitä.
      Meidän valtio on kuitenkin ohjelmallinen ja koulutuksellinen sininen enkeli
      jota te hallusinaatio ette ole ihmisen sijaan.
      TE ette ole ihmisestä peräisin, siksi te olette terroristinen luonnon katastrofi.
      Nainen: Ei tätä ei sovelletakaan yleistämisenä lapseen, naisen häpäisemisenä
      kohdellen.
      EI ei tänne mitään saa.
      Nainen: Me oltiin sekoitettu saatana.

      Mies isä: Hyi saatana...
      Teettekö te mitään muuta?
      Rubik 1 negatiivinen tämä on vaihtunut siten, kuin kidutatte ja olette hallusinaation tippumista.

      Mies, isä biologinen
      synnytys-tie: Olen
      Etunimi!
      Ei meitä ei ole kastettu.

      • "Enkeleitä on sekä hyvän että pahan,
        = pimeyden ja valkeuden puoleisia. "

        Melko yllättävää.


    • Anonyymi

      Sikiön kohtelu taantumatilapoistottomuutta aiheuttaen, vahingoittaen tai
      muu samanmielisyys, ei ole uskonnosta riippuvainen.
      Oma sana
      auto tai osallistuminen eläimellisyys
      ei kuulu poliisiin alueelle.

    • Anonyymi

      "Me oltiin, että me mennään käymään autoon. "
      Se on Rubik 4 negatiivinen, jossa ette ole erottaneet naista kohtaan, sen vastaisena
      Rubik 4 toimintananne, tätä ympäristön etukäteen järjestelemisen velvoittamista
      sitä oikeutena, naisella tämän eläinrääkkäys-käyttö-kielto laiminlyönti, lähtökohtaisen ammattinen harjoittamisen sijasta, joita te mies ette tee,
      ja ette kykene siihen esittämiseltänne, alueelta.

      Nainen: Mä luulin, että mä saan mennä johonkin, autoon...
      Se kuuluu geologiseen aluevirheeseen 1. Keskus-sairaalasta, näin häädettyinä.
      Nainen: Olen häädetty töistä keskus-sairaalasta, kuvittelin, että olen joku luenta
      ja kone.
      Rubik 1 vastaista, halu saada seurailla toista, sen pitkä-kestoisen osin tuottaakseen, kuolemaa ihmiselle.
      Eläinrotu, on alirotu, myös kuolemaa sitä koskevissa kysymyksissä.
      Te ette osaa tämä itse.
      Ei meiltä ei voi saada autoon mitään se ei ole esittämiseen perhe, tarpeenmukainen tai oikeus elämäänne. Se on sairasta, vangittavuutta
      kiduttamisen jatkuminen.
      Ette te ole sen kohde eläin on sen kohde kuollen, sukupuuttoon.
      Eivät he ole menossa eläinsiirtoon autoon sinne on menossa Rubik 1 teema
      seurakunnastanne, rotukuorihallusinaatio, halutessaan olla ihminen.
      Ei hänellä ole oikeus elävään ja eläimeen.
      Ei he ei ole sotilastakaan.
      Sini selittää tuossa, että miksi se ei liiku kuvassa, se ei ole pranx-klovnin kannan mukainen, x-rx-nukke-tila.
      Mies: Niin ei saadakaan rahaa sulta.
      Se ei ole soveltuva pranx-klovni kantaa, x-rx nukke-tila, eikä ihmisen keho, olemusperäinen.
      Ei ihmistä ei käsitellä sinne koskaan työhön.

      Mies. Eikö tänne saa tulla myyjäksi vaatetuksessa?
      Ei
      Nainen: Jaa ei myöskään asukkaaksi.
      Ei saadakaan.

    • Anonyymi

      Perä-aukon hallusinaatiosto on suositus myös työ-elämää kohtaan.
      Ei niitä siirretä, ei ne tarvi materiaa ihmisenä elääkseen.
      Te olette kysymisellä pyytäminen, ei se tuota sinne mitään.

      Mies. Siis, enkö mä ole osannut...
      Ei ole ihmis-keho olemus peräinen perä-aukko hallusinaatiosto, tai soveltuva työhön.

      Keskusteletteko vähän äiti siellä sairaalassa, miksi teillä on naisen sukupuolen halventamista ollut?

      Kysytty: miksi tähän ei sitten tule se ihminen työ.
      Ei nainen ei ole koskaan sinne esiintymään pranx-klovni ottoon, rotuvihan käyttönä kiduttamiseen kieltona, laiminlyöntinä

      Nainen: Ei äiti osaa se nekin.
      Niitä tehdäänkin hallusinaatio-järjestelmänä.
      Rubik 2 mukaisesti esimerkiksi eläimen lisääntyminen ja kopiointi, ei ihmis-asete
      ei sen käyttö-oikeudeksi, koskaan.

      Miksi teillä on väärän syke-tason pukeutumista, kastamattomalla?
      Hän on idolinne, teidän Jumala, jumaluuttanne palvomisella, jumalanpilkkaanne varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe