Tänään on tempauspäivä!

Halleluja!
Kiitos Herralle!

Tänään ylösnostetaan 0,2% maailman väestöstä, joten näkemistä riittää kuten yleensäkin tämän kaltaisissa tapahtumissa.
Jo aikaisemminkin on kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat ilmoittaneet lukemattomia kertoja ylösoton päivistä, ja ellei joku lukijoista ole siitäkän huolimatta onnistunut vielä omin silmin tekemään näköhavaintoa, lisään linkin josta voitte katsoa tapahtumasta lyhyen videon. https://i.gifer.com/75jn.gif

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teiteellisen tarkasta kuvasta selvästi huomattavissa varmaakin varmemman ja luoetettavan Jarmon mukaan pääsy tempaukseen!!!?!!!!

      Aamentaa ja halleluujaa!

    • Anonyymi

      Eilen tehtiin haukkaa ja penkkiä Tänään on tempauspäivä. Huomenna tehdään jalkakyykkyä.

    • No niin kohta sitä tempaudutaan!!! Jänskää aikaa!

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ole(vielä tempauspäivä). Ei ole nähtävissä vielä sitä "herätystä"; jossa uskovaiset tajuavat, kuinka PALJON he jättivät suorittamatta Herran sanoja:"Anna jokaiselle, joka sinulta jotakin pyyttää, mitä tahansa hän sinulta pyytääkin": Tämä on helpoimpia Jeesuksen käskyistä, koska ei uusi liitto ole helpompi kuin vanha, ja tuonkin maailman rikkaat, ja sekulaarit ihmiset jättävät suorittamatta. "Miksi sanotte minulle(Jeesus), Herra, Herra, mutta ette TEE mitä sanon, te olette petollisia ihmisiä".... En toivo tempauspäivää, koska Herra olisi temmattuna aivan yksi, tai melkein.... Vaikket olisikaan joku "Veikko Hursti", niin Jumala vielä jaksaa hetken odottaa, että TEKIN teette parannuksen, ellette tee, teidät tuomitaan kuin maailman ihmiset ainakin...

    • Eli viitisentoista miljoonaa ylimääräistä ihmistä poistuu joukostamme tämän vuorokauden aikana.

      Ilmoittaakohan Suomessa kukaan ketään kadonneeksi?

    • Anonyymi

      Nyt kaivattaisiinkin lukuja ylösnostetuista, sillä varmaakin varmemmin tapahtumalle löytyy runsaasti todistajia mikäli se on totta!
      Muutenhan profeetat on valehtelevia rottia, jotka ilman katumusta ja häpeilemättä povailevat Herran nimissä!

      • Anonyymi

        Taitaa ilmoitukset olla aika harvassa..


    • Anonyymi

      Se ON TAPAHTUNUT!!!! Jarmo ei nimittäin ole päiväittänyt sivujaan sitten 9.6.2019 joten TEMPAUS TULI!!!!!!!!!!!!!!!!!11!

      • Anonyymi

        Voi hirvittävä pettymys!
        Jortikka ei ollutkaan arvollinen ylösnostoon, joten tänne jäi.
        Voi kuinka ikävää, joten jäämme odottelemaan seuraavaa tempausta.
        Jospa sitten jortikkakin..


    • Täällä on aika monta, kumma kyllä pilkkaaja ateistia, joille luetuynymmärtäminen on mahdotonta. Tai sitten he eivät tunne tiettyjen sanojen merktystä.
      Erityisesti sanat ja ilmaisut: Jos, ehkä, mahdollisesti, saattaa, voi olla, mahdollisuus on jne. tällaiset ehdolliset tai mahdolliset ilmaistut. Nuo tuottavat suuria vaikeuksia erottaa varmuudella tiedetystä. Uskon että se johtuu siitä, että nämä usein itse ilmaisevat faktoina evoluutioteorian, vaikka se edelleen on vain teoria. Toisin sanoen, näyttää vahvasti siltä, ettei ateistit kykene erottamaan totuutta epätotuudesta, eikä esimerkiksi mahdollisuutta todellisuudesta. Luultavasti he eivät harrasta vedonlyöntiä ainakaan, tai sitten he eivät millään voi ymmärtää, että joskus vaan käy niin, ettei joka kerta arpa voi voittaa, jos siinä sanotaan selvästi 100% millisekunnilleen tarkka lause "tällä arvalla on mahdollista voittaa iso summa rahaa". He todennäköisesti eivät ymmärrä lainkaan sanaa "todennäköisesti" vaan he lukevat lauseen "millisekunnilleen ja 100% varmasti" ja sitten he pettyvät joka kerta, koska he eivät taaskaan voittaneet.
      Ikävää siis olla ateisti, koska maailman realiteetit ovat niin hukassa, ettei ymmärrä erottaa edes säätiedoitusta kun piti 70% varmuudella paistaa, niin sitten sataakin vettä ja itse kun ymmärsi asian niin että ainakin 110% varmuudella on aurinkoista.

      • Sit seuraavaks joku imbesilli alkaa kirjoittaa tähän että jaha, nyt sun kaikki ennustukset onkin pelkkiä veikkauksia. Tää on niin tätä... Eipä tänne kannattas mitään kirjottaa, mutta kai sitä vaan kirjottaa, siks että siellä täällä joku saa pienen murusen järkeä päähänsä.


      • Suomennan siis, elikkä mun puheet tempauspäivistä ei ole enneustuksia edelleenkään, eikä ne koskaan ole ennustuksia olleetkaan. Minua ei hippasen vertaa kiinnosta se asia, tietääkö kukaan milloin se tulee.

        Kyse on VALVOMISESTA ja ajan seuraamisesta. Tämä koko juttu on Raamatussa pohjattua työtä olla se vartija joka kertoo mikä hetki yöstä on ja varoittaa aika-ajoin muita valvomaan.
        Raamattu sanoo että jos perheen isä tietäisi minä hetkenä varas tulee, niin se ei antaisi sen tulla varkain ja niin tässä asiaa yritetään pitää yllä. Valvoa ja seurata missä mennään. Kun se päivä tulee, niin autuas on se, jonka Herramme tapaa valvomasta ja voi sitä jonka Hän tapaa lyömästä kanssapalvelijaa. Matteus 24 ihan loppujakeet.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan normaalisti ole nukkumassa klo 18 arkipäivänä (kuten 10.6.) joten ei tarvitse erikseen valvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan normaalisti ole nukkumassa klo 18 arkipäivänä (kuten 10.6.) joten ei tarvitse erikseen valvoa.

        Hahahaha... olipas nokkelasti keksitty. Voi että ku oot sitte näppärä kekkaamaan tollasia kivoja sutkautuksia. Oikee vääräleuka, etten sanois. Varmaan nyt kaikki viihtyy täällä. Sun tarttis saada oma tv show, jossa voisit sitten vaikkapa roastata erilaisia tahoja ja sitte susta tulis rikas ja kuuluisa.


      • Ihan kuriositeettina Jarmo kirjoitit näin yllä:

        "Uskon että se johtuu siitä, että nämä usein itse ilmaisevat faktoina evoluutioteorian, vaikka se edelleen on vain teoria."

        Jos jokin teoria jostain on edelleen vain teoria niin mikä siitä tulee sen jälkeen kun se EI enää ole vain teoria?

        Olisiko jotain käytännön esimerkkejä näistä? Tai vaihtoehtoisesti profetioita?


      • Ihan kuriositeettina Jarmo kirjoitit näin yllä:

        "Uskon että se johtuu siitä, että nämä usein itse ilmaisevat faktoina evoluutioteorian, vaikka se edelleen on vain teoria."

        Jos jokin teoria jostain on edelleen vain teoria niin mikä siitä tulee sen jälkeen kun se EI enää ole vain teoria?

        Olisiko jotain käytännön esimerkkejä näistä? Tai vaihtoehtoisesti profetioita?


      • Anonyymi

        Ilmeisesti jos sanottaisiin että evoluutio on skenaario, niin se muuttuisi erehtymättömäksi totuudeksi jota ei saa arvostella millään tavalla.


    • Anonyymi

      "Jos jokin teoria jostain on edelleen vain teoria niin mikä siitä tulee sen jälkeen kun se EI enää ole vain teoria?"

      Luonnollisestikin teoria on silloin jalostunut tälle palstalle, kuin myös Pelästyssanomiin kaikkein luotettavimman tuntuiseksi, käsin kosketeltavaksi Jarmo-profeetaksi, jonka profetiat pitävät paikkansa millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti! Tämähän on todettu käytännön tasolla jo satoja kertoja.
      Vielä kuitenten kaipaisimme ratkaisua kysymyksiin kummalla kaikkein suurimmista profeetoista on kaikkein terveimmät tarinat: Onko Jarmo Eklund vaiko Harri Veijonen voittaja, sillä sillä kisa on äärimmäisen tiukka ja erittäin hankalasti ratkaistavissa!
      Entäpä sitten; kumpi kaikkein suurimista profeetoista on kaikkein suurin: Jarmo Eklund vaiko Harri Veijonen. Tämä on kysymys mihin on varmastikin mahdoton vastata ilman kauan kestävää rukoustuokiota väkevine VOI-huutoineen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe