Mistä Seinäjoella saa kesäpäivään reilun kokoisen pehmiksen halvimmalla? Siis ihan pehmytjäätelöä eikä mitään jätskipalloja.
Hesellä taitaa olla 1,60e mutta vähäsen pieni.
Missäs sikahintaisin pehmis?
Halvin pehmis mistä?
13
2830
Vastaukset
- Anonyymi
Sikahintaiset taitaa löytyä P-paikoilta
- Anonyymi
Pizzeria piikistä
- Anonyymi
tienvarsilla on ne huonoiten putsatut laitteet
- Anonyymi
Tätä epäilen vahvasti, ainakin lapualaisten yrittäjien kohdalla, ei ole varaa leikkiä näitten asioitten kans.
- Anonyymi
Piikissä maksaa pehmis 11 euroa ;)
- Anonyymi
HUOMIO!!!!
Burger Kingissa maksaa pehmis 50 senttia ja avaa marraskuussa Ideaparkkiin. - Anonyymi
Ootteko köyhiä. Haha. Mä oon maajussi ja 50 euron seteleitä on hytti täynnä. Ajelen huviajelua 67lla erestakaasin autojonoa vetäen, koska mä oon maajussi ja voin teherä mitä huvittaa. Ja ostelen pehmiksiä tämän tästä, ja heitän roskat ojaan.
- Anonyymi
Ahistaako joku ?
- Anonyymi
Pehmiksen hinnalla saa litran laktoositonta jäätelöä. Ongelmana lähinnä miten jäätelö paketin saa sulamattomana kotiin kun käyttää julkisia liikennevälineitä, ei nyt kylmä laukkuja viitsi bussissa kuljetella.
- Anonyymi
Riippu_tissi
Tälläiset kommentit eivät ole enää nykypäivää/nykypäivänä ns, hauskoja, humoristisia. Pikemmiten kertoo sanojan , älykkyysosamäärän puutteesta ja huonosta kommonikoinnista.
Vanha levy jäänyt pyörimään.
- Anonyymi
Pehmismaito maksaa tamnertukussa 1 euron litra ja siitä saa 20 pehmistä.Nyt ostamaan 2000 euron italialainen pehmiskone ja kiska pystyyn.Rahaa saa kantaa repulla pankkiin.
- Anonyymi
Nonni, siinähän se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870