Lääkärit toiminta

Anonyymi

Tässä useaan otteeseen lääkärillä vaivojeni kanssa käyneenä ihmettelen miksi osa heistä ei ota huomioon laisinkaan kaikkia potilaan oireita, vaan lääkäri keskittyy yhteen ainoaan oireeseen.
Kävin yksityisellä lääkäriasemalla olkapäästä sormiin säteilevän käsikivun takia. Kerroin myös kuumeilusta. Tulehduskipulääkkeet ja relaksantit mukaan, myös kuumeesta kirjattiin ja neuvottiin ottamaan yhteyttä jos vointi huononee. Diagnoosi hermopinne. Ok käynti. Seuraava lääkäri kirjoitti lisää kipulääkettä ja pitkän sairasloman. Syynä hermosärky. Ok käynti. Muutaman päivän päästä kipeässä kädessä rakkulaa ja uusi lääkäri ei uskonut hermosärkyihin eikä kuumeiluun, ei edes että kädessä hermopinne. Epäili jonkun pelotelleen rakkuloiden takia ja diagnosoi myöhemmin todetun vyöruusun LUTEEN TAI KIRPUN PUREMIKSI. Luotto meni ja hävetti koko käynti.

33

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omaishoitajat toimivat lääkäreinä! Miten lääkärikoulutuksesta vastaavat ministerit ja ministeriöt uskaltavat katsella peilistä itseään ja tiedostaa vallitseva lääkäripula asukkaittemme huonovoinniksi ja miksi heillä ei ole rohkeutta uhmata mahtavaa lääkäriliittoa ja lääkäriliiton räikeästä vastustuksesta huolimatta lisätä runsaasti lisää lääkäriksi opiskelijoita, koska pyrkijöitä on ja varmasti löytyy soveltuvia. Myös terveydenhoitajien pikakoulutus lääkäreiksi toteutettvaksi. Opiskelijat harjoittelijoiksi terveyskeskuksiin helpottamaan lääkäripulaa! Herätkää päättäjät unelmistanne!!

      • Anonyymi

        Olisi tarpeellista ensimmäiseksi tutkia nykyinen ns. Terveydenhoidon tilanne ja käytännöt. Jos vankka näyttö on 13%, kuten BMJ:n tutkimukset hoidoista kertoo, olisi tarpeellista ensimmäiseksi saada tuota lukua nousemaan, jopa huomattavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tarpeellista ensimmäiseksi tutkia nykyinen ns. Terveydenhoidon tilanne ja käytännöt. Jos vankka näyttö on 13%, kuten BMJ:n tutkimukset hoidoista kertoo, olisi tarpeellista ensimmäiseksi saada tuota lukua nousemaan, jopa huomattavasti!

        Mitä niiden tuhansinkaan lääkäreiden lisääminen parantaa potilaiden asemaa, jos hoitojen teho on tuo jonka BMJ:n tutkimus kertoo?
        Samojen tutkimusten ja pillereiden myynti vain lisääntyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä niiden tuhansinkaan lääkäreiden lisääminen parantaa potilaiden asemaa, jos hoitojen teho on tuo jonka BMJ:n tutkimus kertoo?
        Samojen tutkimusten ja pillereiden myynti vain lisääntyy!

        Hyvä huomio. Tuo kehotus, menkää lääkäriin, on usein suuri kupla. Vastaus kysymykseen mikä minua vaivaa luullaan ratkaistavan sillä kun käydään istumassa lääkärin edessä. Jopa poliitikot uskovat tähän ja säätävät lakeja että saadaan lisää lääkäreitä jotta päästäisiin nopeammin vastaanotolle. Mutta jos vastaanotolta lähdettäessä on yhtä tyhmä kuin sinne mennessä, ei lisälääkäreistä ole muuta kuin rahan menoa.

        Itse olen huomannut että olen historiallinen paperipotilas. Lääkäri lukee tietokoneeltaan mitä minusta ovat aikaisemmat lääkärit sinne kirjoittaneet ja selvä, pilleriresepti vaan ja näkemiin. Jotain tehdäkseen laittaa labrakokeisiin ja sovitaan puhelinaika jolloin voi kysellä tuloksia. Siihen se sitten jää.

        Olisikohan lääkärikoulutuksessa jotain petrattavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio. Tuo kehotus, menkää lääkäriin, on usein suuri kupla. Vastaus kysymykseen mikä minua vaivaa luullaan ratkaistavan sillä kun käydään istumassa lääkärin edessä. Jopa poliitikot uskovat tähän ja säätävät lakeja että saadaan lisää lääkäreitä jotta päästäisiin nopeammin vastaanotolle. Mutta jos vastaanotolta lähdettäessä on yhtä tyhmä kuin sinne mennessä, ei lisälääkäreistä ole muuta kuin rahan menoa.

        Itse olen huomannut että olen historiallinen paperipotilas. Lääkäri lukee tietokoneeltaan mitä minusta ovat aikaisemmat lääkärit sinne kirjoittaneet ja selvä, pilleriresepti vaan ja näkemiin. Jotain tehdäkseen laittaa labrakokeisiin ja sovitaan puhelinaika jolloin voi kysellä tuloksia. Siihen se sitten jää.

        Olisikohan lääkärikoulutuksessa jotain petrattavaa?

        Paperipotilaaksi voi päästä HUSssa kun siellä on aiemmin tehty väärä arvio ja hoitovirhe. Eivät ylilääkärit yleensä korjaile toistensa diagnooseja etenkään jos virheellisen diagnoosin tehnyt vaikkapa kaksi ylilääkäriä.

        Yhdenkin ylilääkärin diagnoosi voi johtaa siihen, että toinen myötäilee ja siitähän se sitten alkaa... "paperipotilaaksi" muuttuminen. Ja niillä on etenkin nyt paljon valtaa, koska monet kaupunginsairaalan erikoistuneet yksiköt on lopetettu (esim Laakson sairaalasta) ja erikoistuneet ykstyislääkärien taksat ovat pilvissä todennäköisen kartellin takia pääkaupunkiseudulla.


      • Anonyymi

        Mitään pikakoulutuksia ei voi laittaa lääkäri koulutukseen mitenkään.
        Niin vaativa ammatti tarvitsee hieman pidemmän ajan saavuttaakseen oikean kompetenssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään pikakoulutuksia ei voi laittaa lääkäri koulutukseen mitenkään.
        Niin vaativa ammatti tarvitsee hieman pidemmän ajan saavuttaakseen oikean kompetenssin.

        Täysin samaa mieltä. Ei ole olemassa mitään hoitsusta lääkäriksi kurssia. Mikäli joku muistaa noin kaksikymmentä vuotta sitten ehdotti joku välkky eduskunnassa, että kokeneet hoitajat voisivat suorittaa joitakin pienempiä rutiinileikkauksia. Onneksi joku toinen keksi jatkaa tätä älyn ilotulitusta ehdottamalla, että kokeneet lentoemännät sekä stuertit voisivat lenttää lyhyempiä lentoja esim kotimaassa. Tosin hiljaa ja matalalla. Sarkasmiahan se oli, tottakai, mutta herätti tällaisista unelmahötöistä taas naanpinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään pikakoulutuksia ei voi laittaa lääkäri koulutukseen mitenkään.
        Niin vaativa ammatti tarvitsee hieman pidemmän ajan saavuttaakseen oikean kompetenssin.

        > Niin vaativa ammatti tarvitsee hieman pidemmän ajan saavuttaakseen oikean kompetenssin.

        Niinpä.
        Jos lääkäri todella olisi kiinnostunut potilaastaan ja hänen kivuistaan ja vaivoistaan, mutta kun valitettavasti usein on, että kiinnostuksen kohteet voivat olla aivan muualla kuin sen vastaanotolle tulleen potilaan ongelmien poistamisessa ja terveyden palauttamisessa!


      • Anonyymi

        Juuri psykiatrian puolella yksi hoono soomi lääkäri kirjoitti kantaan yhden asian täysin päinvastoin, kuin mitä olin hänelle sanonut.
        Ei siinä muuta vikaa ole, mutta se johtaa muita lääkäreitä harhaan, kun lukevat joskus niitä tekstejä. Että olisin muka sanonut niin ja näin, vaikka sanoinkin juuri toisinpäin.
        Kaikkea ei vaan jaksa, eikä viitsi alkaa pyytää korjattavaksi, sama sekä psykiatrian että somaattisellakin puolella.
        Kirjoittaisivat käynnin yhteydessä tai jälkeen oikeasti sen, mitä käynnin aikana on ollut, ja tullut esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tarpeellista ensimmäiseksi tutkia nykyinen ns. Terveydenhoidon tilanne ja käytännöt. Jos vankka näyttö on 13%, kuten BMJ:n tutkimukset hoidoista kertoo, olisi tarpeellista ensimmäiseksi saada tuota lukua nousemaan, jopa huomattavasti!

        Tota entä kun kunta meinaa kai tappaa tässä..??https://keskustelu.paihdelinkki.fi/t/suomen-bentso-vieroitus-ihan-viela-ulalla/57016?u=zanor

        Jatkuu --https://keskustelu.paihdelinkki.fi/t/suomen-bentso-vieroitus-ihan-viela-ulalla/57016/4?u=zanor


    • Anonyymi

      Mutta kun jatkuvasti mainostetaan kuinka hyvä terveydenhoito meillä on, kuinka sitä voi enää petrata?
      Joidenkin nähtävästi ns. "hankalien" potilaiden vain on hiukan vaikea aina uskoa tuota jatkuvasti toiteltavaa esitystä.

    • Anonyymi

      Juuri noiden "hankalien" potilaiden takia täytyisi puuttua lääkäreiden toimintaan. Varsinkin psykiatrisella puolella lääkärit suorastaan kiduttavat ihmisiä lääkkeillä jotka vain sairastuttavat lisää. Vanhusten huollossakin on tosi hyvää hoitoa, kiitos ammatti-ihmisten, mutta joukossa on niitä surullisen kuuluisia huonosti kohdeltuja ja hoitamatta jätettyjä.

    • Anonyymi

      > Jakamaton ihmisarvo ja loukkaamaton ihmisoikeus ovat Antti Rinteen horinoissa kuultavia fraaseja joilla hän yrittää luoda kuvaa syvällisestä humanismista...

      Eikö tämä jakamaton ihmisarvo ja loukkaamaton ihmisoikeus koskekaan suomalaisia, etenkään potilaita, kun niitä saadaan jatkuvasti loukata ja rikkoa?
      Jopa hoidoista vastuullisten taholta.

    • Anonyymi

      koska Suomessa on oireenmukainen hoito.
      Jos särkee, annetaan tutkimatta, olettamalla ainoastaan särkylääkettä.

      Lääkärit ei kysele, eikä yhdistele tietoja. Alan epäilemään, että suomalaiset lääkärit on kaikki feikkejä.
      Hermopinne EI nosta kuumetta. Lääkärin olisi pitänyt kysyä kuumeen keston, oireiden alkamisajankohdan ja tutkia iho, mahdolliset muutokset.
      Kuume on tulehdusmserkki, tulehdus on ihmisen elimistön puolustusreaktio johonkin, eikä iho/ lihas tulehdu noin vain ilman syytä, eikä nosta noin lämpöä.
      Joten kyseessä on todennäköisemmin veressä oleva tekijä.
      Pistos, virus....olisi selvinnyt verikokeella. Posijättötehtävä.

      Ne on tuomassa maahan eksoottisia tauteja, eikä ne selviä edes kotimaisista.

      Lääkärit eivät ole vastuussa työnsä tuloksista joten ollaan kusessa.

      Mitähän ne tekee siellä lääkiksessä oikeasti?

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti passiivinen potilas (vrt. lapsi tai eläinlääkärin potilas) ja sinulta pitäisi lypsää yksitellen jokainen oire. Kyllä potilas saa avata suunsa ja kertoa kaikki oireensa. Ihan itse saa kertoa että kuumetta on ollut ja kestänyt niin ja niin kauan ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti passiivinen potilas (vrt. lapsi tai eläinlääkärin potilas) ja sinulta pitäisi lypsää yksitellen jokainen oire. Kyllä potilas saa avata suunsa ja kertoa kaikki oireensa. Ihan itse saa kertoa että kuumetta on ollut ja kestänyt niin ja niin kauan ym.

        Yhdellä käynnillä ei käsitellä kuin yhtä oiretta, vaikka niitä luettelisi kuinka paljon.
        Ja sitten aloitetaan oireenmukainen hoito, oireen aiheuttajasta ei välitetä mitään.
        Potilas voi olla hyvinkin aktiivinen, lääkäri voi olla passiivinen. Onneksi tosin aina ei niin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti passiivinen potilas (vrt. lapsi tai eläinlääkärin potilas) ja sinulta pitäisi lypsää yksitellen jokainen oire. Kyllä potilas saa avata suunsa ja kertoa kaikki oireensa. Ihan itse saa kertoa että kuumetta on ollut ja kestänyt niin ja niin kauan ym.

        Minä ehdotin sairautta lääkärille ja hän teki tutkimuksia, jotka selvästi viittasivat ehdottamaani sairauteen, mutta eipä siinä mitään. Lääkäri vain sanoi, että ei tässä vaiheessa nyt kai mitään voi tehdä. Luultavasti kuitenkin todellinen syy "sairauttomuuteeni" oli se, että olin työtön.

        Nykyinen paskahallitus vaatii, että kaikki terveet täytyy saada töihin. Mutta entäs ne sairaat? Jos työtön on sairas, häntä ei tutkita eikä myönnetä, että hänellä edes mitään sairautta onkaan. Eli sairaat joutuvat kärvistelemään työttömänä ja kohta sitten joutuvat Kela-kerjuulle ennen kuin kansaeläke lopulta koittaa...

        Jos hallitus vaatii, että terveiden pitää mennä töihin, sitten pitää myös oikeasti selvittää, ketkä työttömistä on todellisuudessa sairaita. Mutta nykyinen fasistihallitus tuskin on kiinnostunut työttömien sairaudesta tai terveydestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti passiivinen potilas (vrt. lapsi tai eläinlääkärin potilas) ja sinulta pitäisi lypsää yksitellen jokainen oire. Kyllä potilas saa avata suunsa ja kertoa kaikki oireensa. Ihan itse saa kertoa että kuumetta on ollut ja kestänyt niin ja niin kauan ym.

        Ongelma on, että vaikka asiakas kertoo sairautensa oireet, niin lääkärillä ei ole ammattitaitoa yhdistää oireita tiettyyn sairauteen. Hän osaa vain määrätä tulehduskipulääkkeitä ja on tilanteeseen tyytyväinen, koska palkka juoksee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on, että vaikka asiakas kertoo sairautensa oireet, niin lääkärillä ei ole ammattitaitoa yhdistää oireita tiettyyn sairauteen. Hän osaa vain määrätä tulehduskipulääkkeitä ja on tilanteeseen tyytyväinen, koska palkka juoksee.

        Ja aina sanovat, jos ei mene ohi niin tule uudestaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ehdotin sairautta lääkärille ja hän teki tutkimuksia, jotka selvästi viittasivat ehdottamaani sairauteen, mutta eipä siinä mitään. Lääkäri vain sanoi, että ei tässä vaiheessa nyt kai mitään voi tehdä. Luultavasti kuitenkin todellinen syy "sairauttomuuteeni" oli se, että olin työtön.

        Nykyinen paskahallitus vaatii, että kaikki terveet täytyy saada töihin. Mutta entäs ne sairaat? Jos työtön on sairas, häntä ei tutkita eikä myönnetä, että hänellä edes mitään sairautta onkaan. Eli sairaat joutuvat kärvistelemään työttömänä ja kohta sitten joutuvat Kela-kerjuulle ennen kuin kansaeläke lopulta koittaa...

        Jos hallitus vaatii, että terveiden pitää mennä töihin, sitten pitää myös oikeasti selvittää, ketkä työttömistä on todellisuudessa sairaita. Mutta nykyinen fasistihallitus tuskin on kiinnostunut työttömien sairaudesta tai terveydestä...

        Se on priorisointia, heidät hoidetaan, jotka vielä tuottavat yhteiskunnalle rahaa, eli tekevät työtä, maksavat palkasta veronsa.
        Köyhemmät, iäkkäämmät, sairaammat ja työelämän ulkopuolella olevat saavat sairastaa mielin määrin saamatta sen kummempaa apua.


    • Anonyymi

      Monen kantasuomalaisen kohdalla tilanne on se, että niin kauan kun ei ole kehitettynä jotain kohtuuhintaista menetelmää millä terveyskeskuspelleilyn voisi kokonaan ohittaa, niiden vaivat jäävät monelta osin joko kokonaan tai osittain hoitamatta.

      Nämä koko ikänsä pienituloisina eläneetkin tarvitsisivat toimivaa terveydenhoitoa, hoitamattomina niiden vaivat vaan pahenee - kaikista typerintä on sitten alkaa hoitaa pitkälle edenneitä vaivoja entistä suuremmilla kustannuksilla.
      Tosin joillain syrjäseuduilla se sinne noihin paikkoihin pesiytynyt kulttuuri on, että näähän pitääkin saada pois elävien kirjoista. Narkkihoitsujakin kun alkaa olla ympäri suomea, nekin käy sitä omaa sotaansa.

      Semmoinen mitä tulee mieleen, olisi että siihen satasen parin android puhelimeen saisi liitettyä jonkin systeemin, satasen parin lisälaitteen.
      Ottais itse veritipan sormenpäästä, tunkis lisälaitteeseen ja netin kautta livenä kuvan kera yhteydessä vaikkapa johonkin supertietokoneeseen - kokonaan pois välistä koko ketjusta tämä inhimillinen kieroontunut haittatekijä haittaamasta sitä omaa terveydenhoitoa.

      Vastailis vaikka sillä puhelimella supertietokoneen kysymyksiin, kenties lisäksi skannailisi sillä lisälaitteella kehon eri osia, jotain tällaista. Sitten sieltä tulisi heti kohta tarvittaessa jatkohoitosuositus ja kenties ajankohtakin, tai ainakin tieto että parin viikon päästä saat lähetteen jatkohoitoon ajankohtineen - tärkeintä olisi päästä ohi koko tuon arvauskeskus soopan.

      Niin kauan kun jotain tämän tyyppistä kohtuu hintaista toimivaa palvelua ei ole tarjolla, osalle kansasta se terveydenhoito on - ei niin kovin mahtavaa eikä toimivaa.

      Moni arvelee aikansa sen arvauskeskus kiviseinään päätään hakattuaan että no pitäkää paskhanna, tottapahan sitten perikunta aikoinaan auotuttaa käärinliinat ja tutkituttaa, mikä oli vialla.

      Miespuoliset mielenterveysongelmaiset muuten kuolevat n.10-20 vuotta aiemmin kuin mitä muut keskimäärin. Tämäkin liittyy osittain siihen terveyskeskus toimintaan, ne laittaa siellä mielenterveystoimistoilla pahimmillaan sinne håmåstelupuolelle, ja kun se håmåpsykopaatti työntekijä aikansa oman håmåsotansa kanssa kirjailee systeemiin mitä kirjailee, lopputuloksena koko se sonta systeemi alkaa jättää hoidon ulkopuolelle enemmän tai vähemmän järjestelmällisesti - myös se muu terveyskeskuspuoli.
      Ja niitä sen håmå mielenterveyspuolen työntekijän kirjaamia juttuja ei sitten saa sieltä systeemistä enää koskaan pois, ne pysyy siellä ikuisesti.

      • Anonyymi

        Noin on ja rikkovat TH-lakia siinä toiminnassaan. Ketään ei nimittäin saa syrjiä sosiaalisen aseman tai muunkaan syyn takia terveydenhoidossa. Käytäntö on kuitenkin jotain ihan muuta kun ne leimaavat luulotautisiksi vakavien sairausepäilyjenkin ja oireiden tapauksissa. Vuosikymmeniä vanhojakin diagnooseja saatetaan kaivaa esiin ja sillä sitten perustella tutkimatta ja hoitamatta jättämistä. Erittäin korruptoitunutta on ainakin helsinkiläisten julkinen sairaanhoito. Kukaan ei oikeasti valvo, joten homma riistäytynyt käsistä ja pahoin.


    • Anonyymi

      Olen tavannut noita lääkäreitä pienen paikkakunnan terveyskeskuksessa montakin. Osa lääkäreistä tosin täälläkin on ollut erittäin hyviä. Nyt, kun olen saanut syövän takia nauttia hoitoa keskussairaalassa, voin vain ilahtuneena todeta, että he ovat saaneet minut parempaan kuntoon todella nopeasti ja tuntuvat tietävän, mitä tekevät. Ruoan vaikutuksesta ihmisen terveyteen he toki eivät tiedä tuon taivaallista, mutta senhän ymmärtää. En tiedä, onko tuo syöpäosasto hyvinkin harvinainen paikka suomalaisessa sairaudenhoidossa, mutta onnekseni pääsin sinne ja olen parantumassa. Tai oireitani on saatu paremmaksi; itse syöpä on kuulemma parantumaton nykytiedoilla. Kävin aikaisemminkin tuossa sairaalassa parista muusta syystä. Noilla kerroilla en saanut apua. Kohteluni oli sellaista etäistä, hälläväliä, toisen särkylääkkeen määräämistä, kun aikaisemmat eivät auttaneet. Ja ongelma oli askaa täynnä oleva suolisto, ummetus, mikä olisi parantunut helposti huuhtelulla. Ja colonic terapia sen sitten hoitikin kuntoon. Kalliiksi tuli.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Niin no, potilaista viis, kunhan pomot tienaavat, tosin sairaiden ihmisten kustannuksella, kunhan ei itse tarvitse kärsiä.

    • Anonyymi

      Ei vastannut lääkärit , toimittaja kysymykseen pitääkö tilaisuudet perua paljon Coronaa, ovat korva siirto kyttä soittoja ulkomaat, vaativat Suomen lasten nyt aikuisten tietoja väkisin lääkärit ja hoitajat ovat Lakovaaraa Terveystalo ei välitetä potilaista riitaa vain paljon jakoon

    • Anonyymi

      Jokohan viimeinkin päästäisiin keskustelemaan varsinaisesta aiheesta ja ongelmasta mikä sitä terveydenhoitoamme vaivaa?

      https://yle.fi/a/3-12408521

    • Anonyymi

      Sama havainto. Lääkäreistä 99% on ammattitaidottomia tai äärimmäisen huonosti potilaaseen asennoituvia, ylimielisiä. Itse olen joutunut ravaamaan käsien heikkous-puutumisoireiden takia neurologeilla, joista vanhempi mies muka arvostettu professorikin mutta virnuili minulle eikä tehnyt edes kaikkia vastaanoton neurologisista testeistä. Myös syyn osalta miettiväinen ja epävarma, ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Kävin magneetissa, ja toinen neurologi vaitelias eikä suostunut kertomaan mitään aivojen alkavasta rappeumasta eli että onko alkavaa dementiaa vai ei. Nyt sitten vielä enmg edessä ja kolmannen neurologin vastaanottoaika. En usko enää suomalaiseen lääkärikuntaan lainkaan. He eivät osanneet selvittää syksyllä edes kyljellään nukkumista häiritsevää kovaa kylkikipua ja kipu jatkuu edelleen. Neuvo oli vaan että syö tarpeeseen parasetamolia. Minulla on tunne,että esim. Espanjassa on paremmat lääkärit.

      • Anonyymi

        Ihan amatöörinä voin tähän todeta, että käsien puutumisoireiden kanssa kannattaa hakeutua kiropraktikon, naprapaatin tai osteopaatin vastaanotolle. He ovat oikeira henkilöitä selvittämään tuki ja liikuntaelin vaivoja.

        Kylkikipu viittaa (jos ei verikokeessa muuta ole ilmennyt) mahdollisesti ummetukseen ja suolen sisällön jumittumiseen paksusuolen yläosan mutkissa (oikealla ja vasemmalla kyljessä). Suolen toimintaa saa paremmaksi esim Agiocur-valmisteella (rakita). Saa ilman reseptiä apteekista. Otetaan veden kanssa. Pilkkoo ilmakuplat suolessa ja tekee ulosteesta normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan amatöörinä voin tähän todeta, että käsien puutumisoireiden kanssa kannattaa hakeutua kiropraktikon, naprapaatin tai osteopaatin vastaanotolle. He ovat oikeira henkilöitä selvittämään tuki ja liikuntaelin vaivoja.

        Kylkikipu viittaa (jos ei verikokeessa muuta ole ilmennyt) mahdollisesti ummetukseen ja suolen sisällön jumittumiseen paksusuolen yläosan mutkissa (oikealla ja vasemmalla kyljessä). Suolen toimintaa saa paremmaksi esim Agiocur-valmisteella (rakita). Saa ilman reseptiä apteekista. Otetaan veden kanssa. Pilkkoo ilmakuplat suolessa ja tekee ulosteesta normaalia.

        Rakita = piti kirjoittaa rakeita.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe