Hyvännäköinen mies kaupassa!

En varsinaisesti edes etsi sua mutta tahdon vaan sanoa että olit sen verran hyvännäköinen ettei ajattelusta tullut loppupäivänä mitään!

Ajankohta oli kuuden maissa iltapäivällä, hyvää jatkoa, toivottaa se hulluna ympäri kauppaa juossut nainen :D
Ilmoita

15 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

2 ja puolituntia senjälkeen kun näit miehen tänään, laitoit viestin tänne. Puhut, ettei loppupäivästä tullut enää mitään? Kuinka lyhyet sun päivät on näin kesäisin? Vai vaihtuuko teillä vuorokausi siellä inarissa kello 18.10?
Nyt se korkki kiinni ja selvinpäin sitten hieman parempia trolleja ja fantasioita, joita ei tapahtunut.
1 VASTAUS:
Kohtaaminen ei ollut tänään, vaikka eipä mun sulle sitä tarvitse selittää. Hyvää kesää ja iloisempaa mieltä tasaisesti kaikille :)
+Lisää kommentti
Oletko varma kellonajasta?
4 VASTAUSTA:
Puolella tunnilla saattaa heittää, lähemmäs seiskaa kuitenkin kuin viittä.

Mutta kyllä tästä kyseessä oleva herrasmies itsensä tunnistaisi, ja suurella varmuudella ei todellakaan tätä tule ikinä näkemään :D itteäkin huvittaa koko viesti mut pakko oli jonnekin hehkuttaa kun tuli niin hyvä mieli.
Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä tästä kyseessä oleva herrasmies itsensä tunnistaisi, ja suurella varmuudella ei todellakaan tätä tule ikinä näkemään :D itteäkin huvittaa koko viesti mut pakko oli jonnekin hehkuttaa kun tuli niin hyvä mieli.
Missä päin tämä oli?
Anonyymi kirjoitti:

Tulen Perjantaina samaan aikaan samaan kauppaan
Anonyymi kirjoitti:
Tulen Perjantaina samaan aikaan samaan kauppaan
Kerro nyt ensin, että milloin tämä kohtaaminen tapahtui?
+Lisää kommentti
..kohtaaminen, tapahtyi "hullussa" porossa, siis inarin s-marketissa: toivoo, hulluna juossut nainen, pusi, pusi, tule siis sovittuunko aikaan!!
Ilmoita
..kohtaaminen, tapahtyi "hullussa" porossa, siis inarin s-marketissa: toivoo, hulluna juossut nainen, pusi, pusi, tule siis sovittuunko aikaan!!
3 VASTAUSTA:
Ostitko jäätelöä?
Anonyymi kirjoitti:
Ostitko jäätelöä?
Ostin.
Anonyymi kirjoitti:
Ostin.
..oi ihanaa, jätski, annetko, mun "nuolla" siis sitä jätskiä??? mies olen....
+Lisää kommentti
..kaikkea, ei saa mitä haluaa, ?????ymmärsitkö?
Ilmoita
Tämä ei koske minua, sillä tuo nainen ja minä nähtiin kaupassa ja kala-altaan luona josta molemmat otimme savukalaa, painoa ja hintaa vertailtiin. Osuttiin kohdakkain muuallakin kaupassa. Tämä tästä ja kivat kesät kuin elämätkin.
1 VASTAUS:
..täsmennys, kala-allas, tai allas on kalan , mistatämyydään kalaa, liha, tai ym, tuottein, on nomel, ja pottu, anukseev...
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hyvännäköinen mies kaupassa!

En varsinaisesti edes etsi sua mutta tahdon vaan sanoa että olit sen verran hyvännäköinen ettei ajattelusta tullut loppupäivänä mitään!

Ajankohta oli kuuden maissa iltapäivällä, hyvää jatkoa, toivottaa se hulluna ympäri kauppaa juossut nainen :D

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta