Lasten kirppiksiltä ei osta kukaan

Anonyymi

Vein siistiä vaatetta kirppikselle missä hyllyhinta on 40e viikossa. Tavaroiden hinnat oli 1....60e mukana Moloa jne. Mikään ei mennyt kaupaksi vaikka tavaroiden keskihintani oli 5e. Onko Espoo liian vauras ettei kukaan osta kirpparilta. Kaikki hyllyt pursuivat tavaroita ja äitejä oli noin 20 mutta vain pari osti jotain. Kirppari pitäjä saa jotain tuloa hyllyvuokrasta muttei ole mitään järkeä enää viedä sinne mitään kun tavara ei siirry edes euron hinnalla. Pursuivat tavaravuoret ärsyttää. Meillä on asiat liian hyvin kun siisti tavara ei kierrä.

Kaipaan autottomana jotain kiertävää Fidaa tai uffia tai Espoon kiertävää keräystä minne voi lahjoittaa autoon tavaraa. UFFsaa nyt kirppari vaatteeni.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en koskaan osta mitään kirpparilta

    • Anonyymi

      Todennäköisesti paljon yli 50 % vaatteista myydään nopeasti, mutta ne myydyt vaatteet eivät jostakin ihmeellisestä syystä jää näkyviin. Suurin osa vaatteista kierrätetään perheiden lähipiirissä ilman kirpputoreja. Jotkut hyvälaatuiset erittäin harvoin käytettävät lasten vaatteet ovat lähes ikuisia. Hankala myydä, kun tarjontaa on liikaa ja kaupoista saa uusia halpoja oikeankokoisia ja oikeanvärisiä vaivattomasti.

    • Anonyymi

      >>Onko Espoo liian vauras ettei kukaan osta kirpparilta.

      Olisit nyt edes maininnut kaupunginosan, jonne noita lastenvaatteitasi veit. Joillakin Tapiolalaissa majailevilla on kova kynnys tulla nähdyksi ostamassa lastenvaatteita kirpparilta. Mutta Matinkylässä ja Soukassa kelpaa jo paremmin.

      Ja kerros milloin itse olet käynyt viimeksi lastenvaatteita hakemassa kirppikseltä?

      Kiinalaiset nettikaupat on niin edullisia nykyään, ja myös ruotsalaiset ja suomalaisetkin nettikaupat. Paljon ostetaan sieltä nykyään.

    • Anonyymi

      Olen ostanut itse.

    • Anonyymi

      Olen ostanut itse.

    • Anonyymi

      Olen ostanut itse.

      • Anonyymi

        Suomi-24 temppuilee. Monella muullakin tullut sama viesti kahteen kertaan, parin viime päivän systeemi-bugin aikana.


    • Anonyymi

      Kokeile facebookkia, kuvaa myytävät tuotteet ja laita myynti-ilmoituksia. Etsi sopivia ryhmiä missä ilmoitella, tori siellä on ihan erikseen missä myydä.

      Nykyaikana shoppaillaan tietokoneella, suurin osa ei käy missään kirppareilla ikinä.

    • Anonyymi

      Tavaroita voi lahjoittaa espoossa kierrätyskeskukseen joka myös noutaakin niitä autollaan. Paikka on kilossa kutojantiellä

      • Anonyymi

        Meidän olohuoneen huonekalut ei kelvanneet tuonne. Olisi pitänyt olal täyspuuta kaikki, ja osassa oli pinnoitetusta lastulevystä tehtyjä osia mukana. Pöytäpinnat oli kyllä täyskoivua, mutta ei kelpaa niin ei kelpaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe