Tarkkana muuttofirmojen kanssa

Anonyymi

7

63

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kirjoitus asiasta.

• Anonyymi

Näitä "virapelifirmoja" on pesiytynyt joka alalle. Itsestä on kiinni mistä palvelunsa hommaa, halpuuskoukkuun ei kannata langeta, firman tunnettuus on hyvä kriteeri.

• Anonyymi

Tunnettuus ei välttämättä takaa mitään. Omalla kohdallani muuttofirma tuhosi omaisuutta; mm. huonekaluja, uuden asunnon ovenpieliä, ulkona "kukkakehikon" yli ajettiin muuttoautolla, mutta mitään vastuuta tuhoista ei muuttofirma ottanut. Palvelusta olivat sopineet muuttofirma ja Raision kaupunki, joten kuluttajavirastostakaan ei apua saanut, koska sopimus oli yritysten välinen.
      Kaiken mahdollisen tein ja vähän enemmänkin, mutta ei auttanut. Firma vetosi kerta toisensa jälkeen, että ei ollut huonekalut, seinät, jne. KUPLAMUOVITETTU, joten heillä ei ollut virhevastuuta. Muuttofirmasta lopetettiin vastaaminen kokonaan.
      En näin ollen suosittele kenellekään HEMMON KULJETUS OY:n palveluja!

• Itse olen ainoastaan kerran tilannut muuttofirman, silloinkin oli kyse järkyttävän painavan pianon kuljetuksesta (muun muuton hoidimme itse). Olisi hienoa nähdä kun kaks karpaasia (Mika & Mika) hoiti asian silmääkään räpäyttämättä. Kohtuullisen maksun tietysti vaativat.

• Anonyymi

kuinka paljon muuttomiehet keksivät apuvälineitä muuton helpottamiseksi.

pianon kuljetus -- rullat alle sellainen laite että liinat portaissa.
      tavarat ei aina paina 100tonnia vaan mitat .

• Anonyymi

Kysykää vakuutuksista joltain tunnetukta muuttofirmalta niin saatko silloin mitään muuta kuin suullisen vastauksen. Vaikka varmaan asia onkin kunnossa.

• Anonyymi

Ihmiset on niin persaukisia pääsääntöisesti että joku 500-1000 n käytännössä kk nettoraha mitä jää jolla pitäisi sitten elää.

Ei se ole sen ihmeellisempää kun muutto hommasta ei haluta maksaa kuin maksimissa 2 viikon ruokalaskua vastaava hinta eikä 2kk.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      148
      2351
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      967
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      155
      953
    4. 64
      922
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      913
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      899
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      878
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      71
      743
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe