Kysyisin vaan että mitä esim.th-300 tarkottaa?
Tiiän että ne on vaihteistoja...
Mutta mitä eroja on esim.350 ja 200
Mitäs tarkottaa 10-bolt
TH?=??
9
3218
Vastaukset
- Delta
erot ovat koossa, vaihteiden määrissä, kickdownissa, nopeusmittarijutuissa, ylivaihteita jne jne... joku muu osaa vastata paremmin
- Jep
Mitäs on on ylivaihteet ym...???
- Jussi
Jep kirjoitti:
Mitäs on on ylivaihteet ym...???
350 on vanha perus-loota... Eli kolme vaihdetta ja kestää pikku-lohkossa.
400 kestävämpi versio
700 Siinä jo neljä vaihdetta ja on uudempi perus- laatikko.
Yli vaihteella tarkoitetaan sellaista lukittavaa/lukkiutuvaa vaihdetta isommille nopeuksille. - jarkko
Jussi kirjoitti:
350 on vanha perus-loota... Eli kolme vaihdetta ja kestää pikku-lohkossa.
400 kestävämpi versio
700 Siinä jo neljä vaihdetta ja on uudempi perus- laatikko.
Yli vaihteella tarkoitetaan sellaista lukittavaa/lukkiutuvaa vaihdetta isommille nopeuksille.yli vaihde on vaihde jonka välityssuhde on yli 1:1. lukkiintuva turbiini taas meinaa sitä että laatikko ei pienennä välitystä, niinkuin automaattilaatikot yleensä tekevät
- 454GM/302Ford
jos jotain olen joskus kuullut niin täs ne noin arviona olis
th350 asennettiin yleensä tehtaalla pikkulohkojen perään kestää kyllä isolohkon prässäkin mutta kuinka kauan sitä en osaa sanoo mut tuskin kaikki koko ajan vetää sladissa viimeisen vaihteen välitys on 1:1
th700 on esim. vaneissa muuten samanlainen kuin th350 mutta siinä on yksi vaihde enemmän kuin edellämainitussa ja se viimeinen vaihde on välitykseltään 1:0,7 eli sopii vääntäviin moottoreihin esim diesel
th400 asennettiin jo tehtaalla isolohkojen perään se on niin sanotusti samanlainen kuin th350 mutta se on todellakin vahvempi ja tässäkin viimeisen vaihteen välitys on 1:1
th 200 ja muista samanlaisista en osaa sanoa oikein mitään mutta niitä on laitettu uusimpiin (n.-80->) farkuihin koska niiden autojen tehot on niin hillittyjä että niissä kyllä kestää kun muistaa vaihdella öljyjä ja ajella oikeilla vaihteilla kaupungilla jotta se saa voitelua
10-bolt on perän yksi koko merkitä tapa gm:llä se kuvastaa sitä että monellako pultilla hammaskehä on kiinni
kun taas fordilla on tuuma merkintä esim.9tuumanen ja se kuvastaa hammaskehän halkaisiaa
ja moparilla on myös tuuma mutta myös sillä on dana ollut käytössä
KYLLÄ JOKU KORJAA JOS MENI TOSI PAHASTI METSÄÄN
seuraat vaan jälkiviisastelua- ?
eli mites tää nyt meni (korjatkaa jos olen väärässä ) ?
TH350 on 3 pykäläinen
TH400 on 3 pykäläinen (vahvempi)
TH200 on 4 pykäläinen
TH700 on 4 pykäläinen (vahvempi)
Missäs näissä nyt oli tämä lukittuva turbiini (th200 ja th700 ?)
Kuinka paljon eri laatikot vaikuttaa kulutukseen ?
Käyköne mitenkä eri GM tuotteisiin ? - 454GM/302Ford
? kirjoitti:
TH350 on 3 pykäläinen
TH200 on 4 pykäläinen
Käyköne mitenkä eri GM tuotteisiin ?Kuta kuinkin noin minäkin olen sen oon ymmärtäny
Mutta kyllä olen nähnyt et th200:sia on tungettu
500hp omaavien moottorien perään ja on kisattukin niitten kans mut kai niille on tehty aika paljonkin
kyllä se on niin et jos siin on 4 vaihdetta niin kyl se viimeinen välitys on se joka säästää sitä bensaa ja kaikki laatikot pitäis muistaakseni sopia moottoriin kuin moottoriin (chevy) olssi on tietääkseni eri kaavelilla ainakin - ido59
? kirjoitti:
TH350 on 3 pykäläinen
TH200 on 4 pykäläinen
Käyköne mitenkä eri GM tuotteisiin ?TH200 on kolmevaihteinen, TH200r4 on neljävaihteinen
- Jussi
? kirjoitti:
TH350 on 3 pykäläinen
TH200 on 4 pykäläinen
Käyköne mitenkä eri GM tuotteisiin ?Eli 350:stä on myös lockup:illa ja 200:nen ilman lockup:ppia ja on 3 lovinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683