mä haluisin vaan et asiat on hyvin

Anonyymi

en itelleni sen verta jalo olen mut et ihmisille lähellä asiat olis hyvin..minä oon kestäny kaikki nämä vuodet ja mussa on vielä voimaa,tunnen sen...kuolema ei ole lähellä ihme kyllä...alko pelottaa tossa talvella et tää on tässä, mulla voimat petti mistä joudun ny maksaan kovaa hintaa..pelottas kyllä kohdata jumala jos sen saisin kohdata mitä en ole saanu kaikki nämä vuodet...ja en koe jumalaan enää ihme kyllä mitään fiboja...sillo jumala oli mun elämä mut nyt en muista jumalaa..ja koska en muista enkä muista itseäni tarkotaa et varjot lähenee...ja vaikka apu oliski lähellä ni mitä sitte, kyllähä minä selviän, ja mikä minä olen jota auttaa enää?

miksi kirjotan näin suoraa näin täällä, kilvet alhaalla? eikai kukaa ihmine näin montaa vuotta tässä myllyssä kestäs tehdä muutakaan?

tehmies24v

7

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoittelet aika usein täällä ja sinulla vaikuttaa olevan jokin iso ongelma.

Tottakai se helpottaa kun kirjoittaa ja saa siten purkaa tuntojaan.
      Mutta eihän me täällä palstalla osata sen kummemmin auttaa. Jokaisella on omat huolensa. Jotkut rukoilee toisten puolesta, jotkut ei.

Entäs jos puuttuisit itse ongelmaasi ihan konkreettisesti?

Kun vaikuttaa olevan sielunhoidollinen juttu, niin mene ihan reippaasti seurakuntaan ja juttele sielunhoitajan/papin kanssa.
      Hän kertoo sinulle että Jeesus antaa sinulle anteeksi kaikki mitä liet tehnyt, saat synninpäästön ja mene Ehtoolliselle, kaikki kunnossa.

Tai jos et halua mennä papin puheille, niin mene mielenterveystoimistoon ja puhu siellä.
      Saat ongelmasi selvitettyä ja ohjeita jatkoon. Siinä se.

Sen jälkeen voit keksiä ihan uuden suunnan elämääsi, voit keksiä uuden harrastuksen. En tiedä mitä puuhailet nyt, mutta eikös olis kiva ruveta touhuamaan jotain ihan uutta?
      Voisit opetella vaikka uuden kielen, on kursseja, netiltäkin löytyy.
      Voit mennä kuoroon laulamaan tai liittyä johonkin yhdistykseen. Niitä on kaikenmaailmanyhdistyksiä. Plärää vähän netiltä ja liity joukkoon:
      https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&channel=crow&q=yhdistyksiä

Kirjastossa on satoja kirjoja eri aiheista mitä kaikkea voi tehdä, mee kirjastoon ja tutkiskele. Jos löydät vaikka yhden ainoan kivan jutun, niin se jo riittää!

Kun rupeet harrastamaan jotain jännää, niin saat ihan uudet ajatukset elämääsi.

Meillä kaikillahan on vain yksi elämä, ihan hyvä että tehdään siitä mielenkiintoinen.

Sitten tuosta onnellisuudesta: plärää vaikka netiltä, tässä jo 52 tapaa:
      https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mieli/52-keinoa-nain-opit-onnellisuutta

Nyt on kesä, paras aika vuodesta tää alkukesä ennen juhannusta.
      Miten on maailma kaunis, kuljeskele luonnossa, kuuntele lintujen viserrystä, nojaa puuhun, ilma raikas, rauhoittavaa!

No tässäpä minulta muutamia neuvoja sinulle, jos vaikka yhtäkin kokeilet, niin ja auttaa!

Hyvää kesää sinulle ja hali minulta!

• Anonyymi

eli ku minä näytän et voimat on loppuneet, lasken kilvet ni haukut mua, tai paremminki yli kävelet ja dissaat mut et joo mene johonki hoitoo hehheh...kumpikahan meistä on parempi tässä keskustelussa...?

tehmies24v

• Anonyymi

sitä paitsi mistä puhuit, minä en kykene tuntee yhtään, en näe kesän kauneutta , en tunne mitään jos näen kauniin naisen edessäni, en näe en koe mitään..maailma rapisee ympäriltä enkä näe ku täyttä pimeyttä missä ei ole rakkautta ei valoa...jos joku itkee mun edessä en koe myötätuntoa en mitään..vuodet vaihtuu silti kaikki on mulle samaa...mut silti aika hauska joka kerta ku olen apua pyytäny ihmisiltä,koko elämäni, et lasken kilvet vastaus on aina sama..täys tyrmäys kute ny ja ylitse ajo...oletteko te todella noin tyhmiä..?

tehmies24v

• Anonyymi

ihmeellistä.. ei mitään apua tässä maailmassa ihmisiltä, kaikki on omassa voimassa..sitte ku on viittä vaille laaki riekaleiksi revitty 10 kertaa enemmä jaksanu ku voimaa ollu ja vieläkää ei kukaan nosta kättäsä auttaan...täysi halveksivasti dissataan ku nöyrästi ja hyvästi aukenee...ihmiset.. ei teistä oo mihinkää muuta ku heilumaa sen 70 vuotta ja sit unholaa..

tehmies24v

• Anonyymi

Mikä sinulla oikein on? Oletko masentunut onko ylläsi musta pilvi oletko itsellesi jostain vihainen? Jokainen on vastuussa omista teoistaan ei muiden. Mikä mieltäsi painaakaan Jätä ne Jeesuksen kannettavaksi.

• Anonyymi

Sait hyviä ohjeita, tee jotain ja elä ulisi ja leiki marttyyriä!

Mies kun kerran olet, niin mitä voivottelet, tee jotain asian hyväksi, eläkä valittele, oot jo tarpeeksi kertonut.

• Anonyymi

Ensiksi rukoilijat ei laita asiaa esille. Fitti juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe