Tinder - keski-ikäiset miehet

Anonyymi

Selaan näitä miesten Tinder profiileja 44-52.v ikähaarukalla. Itse olen 47-vuotias hyvässä kunnossa oleva nainen.

Nuo miehet kuvissa eivät mielestäni näytä oikean ikäiseltä. En kyllä voi uskoa että oikeastaan kaikki miehet vääristelevät profiilissa näkyvän ikänsä. Kuva vastaisi henkilön ikää, jos ikään lisäsi 5 vuotta.

Tai sitten voi olla niin, että tämä ”ongelmani” johtuu siitä etten voi myöntää sitä tosiasiaa, että keski-ikäisten kuuluukin näyttää kärsineellä/väsyneeltä/krapulaiselta.

Olisi kiva kuulla muidenkin naisten mielipiteitä tästä samasta aiheesta. Miehetkin toki voivat vastata, jos olette tutkineet Tinder miesten profiileja.

22

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut ihan saman naisten osalta.

      • Anonyymi

        Miten olet asian ajatellut naisten kohdalla? Ajatteletko että kyseisen ikäiset naiset vaan näyttävät tuolta vai että ikä on valehdeltu vai jotain muuta?

        Minulla on Facebookissa paljon ikätovereita vuosien varrelta eivätkä he näytä samalla tavalla vanhoilta. Tietty joitakin poikkeuksia on, mutta yleisesti he näyttävät ihan hyvältä. Ovat toki naimisissa ja hyvässä hoivassa. Voisiko syy olla se, että parisuhteessa olevan miehen hyvinvoinnista huolehditaan paremmin kun taas yksineläjä mies rappeutuu?

        T: Alkuperäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet asian ajatellut naisten kohdalla? Ajatteletko että kyseisen ikäiset naiset vaan näyttävät tuolta vai että ikä on valehdeltu vai jotain muuta?

        Minulla on Facebookissa paljon ikätovereita vuosien varrelta eivätkä he näytä samalla tavalla vanhoilta. Tietty joitakin poikkeuksia on, mutta yleisesti he näyttävät ihan hyvältä. Ovat toki naimisissa ja hyvässä hoivassa. Voisiko syy olla se, että parisuhteessa olevan miehen hyvinvoinnista huolehditaan paremmin kun taas yksineläjä mies rappeutuu?

        T: Alkuperäinen

        Naisilla on laadukkaammat kamerat kuin miehillä. Miehillä -90 luvulta peräisin oleva 1 megapikselin kamera.


    • Anonyymi

      Joo joo naiset ei ole täydellisiä joten turhaan sinä siellä haukut miehiä kun itse ette ole täydellisiä

    • Anonyymi

      Ne jotka on epätoivoisia, valehtelevat ikänsä ja muutakin valehtelevat. Itse en valehtele voin näyttää henkkarit jos jotain epäillyksiä on.

    • Sulla on kuiva pillu tossa iässä eli on aivan sama miltä näytät,itse passaan kaikki suomi-mummelit ja käyn pattiksella kosteissa kakskymppisissä hoitamassa hommat.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa ja ihme myytti tuokin.. Hormonihoidot keksitty. Nuoria kolleja riittää pilvin pimein ja siinä kuivuus on kaukana. Tosin papoilla jo ne siniset kovassa käytössä. Sinä missään pattiksella käy, kunhan näet päiväunta. Niinpä naisten tartte mennä mihinkään, kun ehdotuksia tulee niin paljon, mutta pappa betalar..


      • Anonyymi

        Juurikin pyrin kiertämään tällaiset Jokke W:n kaltaiset älynjättiläiset.
        Täysin ymmärrettävää ettei kukaan häntä fiksumpi nainen lähde tämän miehen matkaan. Ja toiseksi veikkaan, häntä yksinkertaisempia naisia en Suomessa vastaan tule.

        Jokke etsii molemminpuolista hyväksikäyttö suhdetta, joka onnistunee maksullisten ihmisten kanssa.

        T:Alkuperäinen


    • Anonyymi

      Näin 52 vuotiaana, erittäin hyvägeenisenä ja huippukuntoisena alfamiehenä voin kertoa suomesta löytyvän noin 17 kaunista 47 vuotiasta naista. Onnittelut että kuulut juuri tuohon ryhmään .

      Nyt vaan laitat muut jutut kuntoon tai ainakin salaat niitä pitämällä pääsi kiinni, niin hyvällä tuurilla joku 71 vuotias mies sut sitten ottaa pysyvämpään palvelussuhteeseen.

      • Anonyymi

        Se koira älähtää jne.


      • Anonyymi

        Sinä et ole alfamies, etkä hyväkuntoinen vaan ruma ja vanha mies. Biologian lait armottomat vanhalle ikäisellesi papalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole alfamies, etkä hyväkuntoinen vaan ruma ja vanha mies. Biologian lait armottomat vanhalle ikäisellesi papalle.

        Voi kyynel :) Jos sulla olisi kaunis tytär, niin saattais panna. Sellainen 21v eikä vielä pahasti siideröitynyt vaikka onkin kotoaan saanut sen taustanpaskoihin elämäntapoihin ja lihomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyynel :) Jos sulla olisi kaunis tytär, niin saattais panna. Sellainen 21v eikä vielä pahasti siideröitynyt vaikka onkin kotoaan saanut sen taustanpaskoihin elämäntapoihin ja lihomiseen.

        Minusta ulosantisi vastaa Gammaa. Ihan jo siksi, että Alfa miehet tuskin tuskin on täällä pätemässä.

        Alla oleva määrittely kopsattu Henry Laasasen tekstistä:
        Alfa: Luonnollinen johtajatyyppi. Edustaa miesten eliittiä. Itsevarma, komea, charmikas ja usein varakas (tyypillinen luokan edustaja: Pekka Siikala).

        Beta: Elämässä pärjääviä "kivoja" miehiä, joilla ei ole alfan itseluottamusta ja luonnollista johtajuutta. Yleensä monogamisessa suhteessa

        Gamma: Alfaksi haluavat miehet, joilla on aggressiivisuutta, mutta ei riittävästi kykyjä.

        Omega: Miesten epäsosiaalinen pohjaosa, joilla ei ole paljoakaan johtajaominaisuuksia tai sosiaalisia taitoja.


    • Anonyymi

      Järkytyin, kun selailin yhtä deittisovellusta. 45-50 v miehet voivat olla jo niin kulahtaneita ja kaahtuneen näköisiä siiis ihan järkyttävää.. Suurin osa on, kuin vuodeosaston vanhuspotilaan näköisiä. Sääli, kun monet miehet lakkaavat itsestään huolehtimisen, mutta toki muutama ok näköinenkin siellä oli. Poistin sitten koko deittisovelluksen.

      • Anonyymi

        Hyvä, kuulun itse siis tähän harvalukuiseen ok näköisten joukkoon. Saavutus sekin.


    • Anonyymi

      Mikä on tehnyt AP:stä noin läpeensä katkeran?

    • Anonyymi

      Tavallaan tuo ihan hyvä kommentti, että tärkeintä on se miltä näyttää kaikki muu tulee sitten perässä. Onhan se hienoa että suhteet yksinkertaistuvat on sitten helpompi erota kun ei mitään menetä. Miten tinder on ajatellut asiakaspalutukset hoitaa. Onko niissä joku takuu mitä on tullut valittua. Miten on huollon laita jos naam rypistyy saako sille huollon nopeasti ja kuinka hyvin ne sen tekee entä hinta.
      Jos valitsee jonkun siinä mielessä että saa hyvää seksiä mutta se ei sitten toteudu.
      Onko toiminnalliset syyt riittävä syy korvauksiin.
      Onko valitulla osapuolella valitusoikeutta vai kuuluuko se vain ostajalle.
      Entä kuka korvaa kuvittteelliset mutta mahdolliset tunteenkärsimykset jos esite ei pitänytkään paikkaansa heti tai myöhemmin.
      Antaako joku kilpaileva deiitipalvelu paremman takuun kuin tinder ja onko ajokilometrit takuuseen saamiseksi ilmoitettu paremmaksi.
      Saako kuljetukset korvauksen piiriin myös vikojen löytyessä
      Paljon on kysymysmerkkejä mutta jos näihin saa vastauksen tinderistä niin kyllä elämä helpottuisi suuresti.

    • Anonyymi

      "ihan hyvä kommentti, että tärkeintä on se miltä näyttää kaikki muu tulee sitten perässä. Onhan se hienoa että suhteet yksinkertaistuvat"

      Ainahan se on niin ollut, että ulkonäkö vaikuttaa erittäin paljon siihen, että suhteella on alun alkaenkaan mitään mahdollisuuksia. Etenkin miehille neidon kauneus on lähes poikkeuksetta tärkeää, rumia ja/tai vanhoja naisit miehet eivät edes noteeraa saati lähesty, ei tässä minun mielestäni ole tapahtunut minjkäänlaista yksinkertaistumista.

      Nyt treffisofellukset vaan tuovat tämän ukonäköseikan hyvin selvästi esille ja erittäin laajalle joukolle, ennen vanhaan ne seinäruusut seisoskelivat vain muutaman tunnin viikossa tanssilavojen "koristeina".

      • Anonyymi

        ukonäköseikan >> ulkonäköseikan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ukonäköseikan >> ulkonäköseikan

        Yhden virheen vaan löysit?


    • Anonyymi

      Tässä onkin tullut monta viestiä aloittamaani aiheeseen. En ala jokaisen vastalauseen antajan kanssa käymään keskustelua.

      Miksi minua ei innosta miehet, jotka Tinder kuvissa näyttävät kärsineellä/väsyneeltä/krapulaiselta?
      Haluaako joku arvata, vai mennäänkö suoraan asiaan?

      Minä kuvan perusteella tulkitsen, että kyseinen henkilö ei panosta omaan hyvinvointiinsa. Puhun tässä ennenkaikkea elintapasairauksista, enkä ollenkaan ulkoisen olemuksen ehostamisesta. Mielestäni jokaisen ihmisen pitäisi tehdä korjausliike viimeistään keski-iässä. En ymmärrä sellaista ajattelutapaa, että ”se vaan kuuluu asiaa että on alamäki terveydessä on alkaa x- ikäisenä”. Koen myös älykkyyden ilmenemisestä , jos haluaa huolehtia itsestään.

      T. alkuperäinen

    • Anonyymi

      Aivan sama, minä tapailen 25-30 v naisia ja olen itse yli 40 v. Naiset on puutteessa ja autan naisia koska monet naiset vaan tarvii seksiä. Yhden yön juttu on nykpäivää koska naiset ei halua sitoutua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe