Turun kirkot.

Anonyymi

Päivää arvon immeiset. Ajattelin tulla kertomaan totuutta teille.

Olen tutkinut noin kymmenen vuotta Turun alueen vanhoja kivikirkkoja ja niiden eri mittasuhteita toisiinsa nähden esimerkiksi aurinkosuuntauksia.

Kohteet ovat satunnaisessa järjestyksessä.

Turun linna
Turun tuomiokirkko
Ruskon kirkko
Maarian kirkko
Katariinan kirkko
Naantalin kirkko
Raision kirkko

Eli 7 kohdetta kuten 7 seurakuntaa.

Olen saanut selville eri metodein sen että Ihsous Christos ja Maria Magdaleenan nimissä on nämä rakennettu.

Tarkoin on Salomonin temppelinrakentajat ollut puuhissaan. Helppoa koodin murtaminen ei ole ollut mutta uskon vahvikkeeksi se on ollut verraton.

Katson että tämä työ on osa kutsumustani.

Korkein varjelkoon jos olen väärässä koska olen vilpitön.

Terveisin 1572

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALLELUJAAA!!!

    • Anonyymi

      Tota. Nii?

      Onhan kirkkorakennuksilla, ainakin vanhoilla, ihan perinteisesti ollut tietyt säännöt esim. ilmansuunnista. Samaten haudoilla. Haudatun jalat olivat itäsuuntaan, eli vainaja odottaa ylösnousemustaan kasvot kohti auringonnousua.

      • Anonyymi

        eikös se aurinko nouse idästä!


      • Anonyymi

        Tähän on ilmastonmuutos vaikuttanut, ettei enää nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös se aurinko nouse idästä!

        Kun-jalat-ovat-kohti-itää-silloin-ylösnoustessa-myös-kasvot-ovat-kohti-itää-ellei-kuollut-makaa-laatikossa-mahallaan.

        Panimajesh eli bonjaatko? 🌄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun-jalat-ovat-kohti-itää-silloin-ylösnoustessa-myös-kasvot-ovat-kohti-itää-ellei-kuollut-makaa-laatikossa-mahallaan.

        Panimajesh eli bonjaatko? 🌄

        Kuulemma kääntyilevät haudoissaan, kun noitia ei enää roviolla polteta, joten saattavat hyvinkin ylösnousemuksen koittaessa pyllistää oikealle auringonjumalan kehrälle.


    • Anonyymi

      Kaikki sai alkunsa siitä kun luin kirkkomitasta 33.3...

      33.3 km etäisyydellä olisi kirkkoja Suomessa kymmenittäin ellei satoja.

      Ryhdyin työhön ja selvitin aluksi että 333 tarkoittaa lunta eli valkoista heprean käännöksen mukaan.. Kreikan numerikaan kautta se tarkoittaa Marian Poikaa.. Nyt oli kaikki selvää ja jäin tutkimuksissani koukkuun.

      Jotain kuitenkin oli paljon selvittämättä kunnes hokasin nämä aurinkosuuntaukset.

      Tajusin että ei nämä vanhat kirkot ole sattumalta siihen rakennettu missä ne nyt on.

      Polku oli valmis muinaisten temppeliherrojen opeille.. Sanotaanhan näiden herrojen suojelleen korkeinta tietoa ja se korkein tieto on Nasaretilaisen ja Maria Magdaleenan jälkeläinen.. Suoraa sukua Juudaan leijonalla ja Salomonille ja itse voidellulle Jeesukselle.

      Herra on jo täällä.. Maanpäällisenä taas kerran. Kirjoitukset tulee täytäntöön.

      Terveisin 1572

      • Anonyymi

        Taivas sentään. Olet selvittänyt vapareiden varjelluimman salaisuuden: Lucifer-Antikristus tallustaa jo joukossamme!

        Kirja / elokuva Da Vinci-koodi ei ole Raamattu. Tutkittuaan okkultismia, Dan Brown on vain lisäksi antanut mielikuvituksensa lentää.

        Kabbala taas on juutalaista okkultismia.

        Jeesus tulee pilvissä ensin hakemaan pois omansa. Sitten seitsemän vuoden bileet Taivaissa, kunnes palaamme takaisin. Hän ei ole täällä joukossamme kuin Pyhän Henkensä kautta.


    • Anonyymi

      Olen myös ymmärtänyt että kaikki ei ole siunattu näkemään totuutta laajalla skaalalla.

      On olemassa numerot ja sanat ja niiden sanan painoarvo.

      Kuka mittaa sanan painoarvon?

      Sen tähden Korkein on antanut meille ohjeet mitä seurata.. Numerot ja matematiikka ei korruptoidu kuten sana vuosisatojen kuluessa... Jos tätä ei ymmärrä niin olet vähäjärkinen.

      Puhdasoppisuus on matematiikka.

      Luoja soi meille luvut mistä laskea.

      Minä laskin ja löysin.

      Rikkaaksi en toivo koska olen.

    • Anonyymi

      Eikä siinä kaikki.

      Olen valmis väitteleen.

      Kuitenkin numerot ei valehtele.

      Terveisin 1572

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen tutkimuskohde aloittajalla.
      Olen itse tutkinut kirkkokuntien opillista sisältöä verraten sitä Raamattuun. Tutkimuksen tulos on, että yhdestäkään ihmisperusteisesta uskonsuunnasta ei löydy alkuseurakunnan mallin mukaista opetusta. Kristillistä nimeä kantavien kirkkojen oppi on jopa erittäin kaukana raamatullisuudesta.

      • Anonyymi

        Aivan. Moni kuvittelee olevansa se ainoa, joka on oikeassa.


      • Anonyymi

        Mikä oli "alkuseurakunta"? Joukko, joka oli vasta alkanut ymmärtää uskonasioita. Alkukirkko kehittyi tästä, kiitos - ei uskoontulleiden puliukkojen luulojen - vaan valtavan teologisen työn seurauksena.

        Alkuseurakuntaa, vain sen vielä kehittymmättömimmässä vaiheesaan, eivät pidä korkeimpana esikuvanaan kuin umpisivistymättömät helluntailaiset.


    • Anonyymi

      Turun linnan sisäänkäynti on alunperin lännen puolella. Nyt se on idässä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turku johtaa. Arkkipiispan istuin on siellä. Se on Suomen paavi.

    • Anonyymi

      Ei mittää hajua eikä tajua. Näkyjä vain meikäläisellä.

      • Anonyymi

        Olet mielisairas. Koet harhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielisairas. Koet harhoja.

        Sairaus se on tuo harhaluuloisuutesikin.


    • Anonyymi

      Miksi on poistettu viestini jossa kerroin vanhasta, kristillisestä hautaustavasta: vainajien jalat ja samalla kasvot kohti itää? Mitä "sääntöjen vastaista" saattoi olla tuossa viestissä?

      Mitä salattavaa joillain on?

    • Anonyymi

      Onko sillä mielestänne suurtakin merkitystä, mihin päin kuolleen jalat asetetaan näyttämään?

      • Anonyymi

        Koska ette ole kristittyjä, teille se varmasti on yks hailee.
        Kristityt taas ilolla odottavat ylösnousemustaan. 🌄
        .


    • Anonyymi

      Jukka Nieminen on asiantunteva,intohimoisesti aiheeseensa paneutuva ja lumoava kirjailija. Kuin sattumoisin löysi nämä kirkkomitatkin. Kiva saada uutta perspektiiviä. Kun tänne kirjoittaa aloituksen, se on aina sama kuin sohaisisi ampiaispessään.

    • Anonyymi

      Kaikkien kirkkojen lisäksi Turussa toimii myös Jumalan seurakunta,
      Maariankatu 2.
      http://www.Jeesus-on-Herra.com
      Tulen sinne elokuun 10.päivänä raamattupiiriin.

    • Anonyymi

      Joko maanalainen käytävä Turun tuomiokirkosta on löytynyt Turun Linnaan tai Koroisten historialliselle paikalle ?

    • Anonyymi

      Salakäytäväteoriat ovat jo sammuneet. Nyt ne ovat siirtyneet Aurajoen alla oleviin viemärikäytäviin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe