Nythän olisi maahamme Lähi-idästä ängenneille sotilaskarkureille työtä, johon riittää vajaan tunnin koulutus ja työ ei lopu sataan vuoteen eli lupiinien ja jättipalsamien kitkeminen ja kurtturuusujen riipiminen. Sitten kun homma on tehty, he voisivat poistua Suomesta tänne kuulumattomina vieraslajeina.
Vieraslajit?
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän heitä työ kiinnosta, Kelasta saa rahaa n Iin paljon kuin vain haluaa. Suomi on lusmujen toivemaa.
- Anonyymi
Työvelvoite lisättävä turvapaikan hakemuksen ajaksi ja myös sen jälkeenkin on elätettävä itsensä.
Mitä siitä tulisi jos 80% suomalaisista pottunokista lähtisi kela-linjalle? - Anonyymi
Näin on tuoneet oman kulttuurinsa Saksaan, Dortmundissa massiivisessa maahanmuuttajaryhmien välisessä kahakassa käytettiin pakolaisväkivallassa uusia mutta muutoin historiasta tuttuja aseita – polttopulloja eli Molotovin cocktaileja.
Rikastusta vain ja varmaan yksittäistapaus, koska on seuraava? - Anonyymi
Nehän itse ovat ongelmallinen ja haitallinen vieraslaji.
- Anonyymi
Sehän huomaa heidän käyttäytymisestä ja sopeutumattomuudesta normaalin yhteiskuntaan.
Raiskataan ja ollaan sosiaalituella koko suvun voimalla.
- Anonyymi
Erästä PS-kansanedustajaa vastaan yritetään nosta syyte, kun hän käytti matuista vieraslaji-nimitystä!?
Kuulemma nimitys on ihan sitä rasismia? Miten niin? Rasismihan perustuu rotuun, ei lajiin!
Kansanedustaja käytti tuota nimitystä vertauskuvallisesti, mutta suomalaisvastaiset kiihkomamuttajat tulkitsivat tietysti sen rasismiksi.
Tällaiseksi isänmaallisten ja suomenmielisten noitavainoksi on mennyt meno tässä mamutuseliitin hallitsemassa Hölmölässä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880