Veikkaa perinteinen hukkuneiden määrä ja osallistu lahjakortin arvontaan. Osallistumisaika päättyy torstaina 20.6.2019 klo 23:59
https://www.varusteleka.fi/fi/page/juhannusbingo/24765
Varustelekan Juhannusbingo on taas täällä
14
187
Vastaukset
- Anonyymi
sään ennusteen mukaan ei tule helle päiviä,
Ei sääennusteiden epäluotettavuus sentään sitä välttämättä tarkoita, että sääennusteiden nyt luvatessa helteistä juhannusta sitä ei varmasti tule. ; )
- Anonyymi
Varustelekan yrittäjän mielestä valtio ja Posti tukivat kiinalaisia yrityksiä viime vuonna 143 miljoonalla: ”Kyse on järjestelmällisestä kusetuksesta”
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/201803052200790392
Tuo lafka saa pitää tunkkinsa kun valittavat halpatuonnista. Ahneella on yleensä paskanen loppu sanoo vanha sananlasku.- Anonyymi
Mutta kyllähän tuossa asiaa oli.
- Anonyymi
Varusteleka itse myy halpaa kiinassa tuotettua krääsää. Piraatteja. Mitä hän vinkuu.
- Anonyymi
Et siis hyväksy totuutta? Hullut tukevat ihan oikeasti kiinan taloutta, vaikkakin toki ymmärtämättään.
- Anonyymi
Onko ruumispusseja vielä myynnissä?
- Anonyymi
tiedä sitten alkon pussi menee vain päähän asti,
- Anonyymi
5 hukkuu ja yleensä mökkiläisiä jotta perikunta saa tapeltavaa...
- Anonyymi
Veikkaus voisi laittaa tuon pitkävetoon sinkukohteeksi. Ja olisihan se uuden kun eno putos venheestä arvan ja automaattipelin paikka, missä bonuksena kossukierros ja veneen alta kuulu kummia ääniä bonus.
- Anonyymi
Helle viikonloppuina muutenkin menehtyy ihmisiä tavalla tai toisella vesillä ja vesien ääressä, ei se ole pelkkä juhannuksen buumi.
Tuo montako hukkuu "veikkaus" markkinointi alkoi lehdistön toimesta joskus 80-luvun alkupuolella. Lööpit oli soikeana joka juhannus. - Anonyymi
Nollatuloksella tonni sulle...
- Anonyymi
Jaaha se on taas yksi tonni tulossa. On tämä helppoa.
- Anonyymi
"Toisten hukuttaminen tai itse hukkuminen kilpailun voittamiseksi on ankarasti kiellettyä."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881