Keskusta, viisaampi valinta

AITORehtiSOTILAS

Ei tarvitse muita solvata. Riittää kunon oma itsensä, vajaanakin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi pitää paikkansa sanomassasi. Vajaa olet, hyvin, hyvin vajaa.

    • Anonyymi

      Keskusta on täynnä munakarvamajurin tapaisia touretten oireyhtymää potevia.

    • Keskusta on taas hallituksessa ja sieltä käsin ei tosiaankaan ole tarvetta muita solvata. En nyt silti oppositiopuolueidenkaan sanankäyttöä solvaamiseksi tuomitsisi. Aika korrektina hallituksen arvostelu on pysynyt riippumatta siitä, mitä puolueita siellä vuorollaan on. Mutta vajaita omalla tavallaan ovat kaikki puolueet, keskustakin.

      • Täytyy vielä kerran kysyä, että nimitteletkö sinä Munakarvavanhukseksi kaikkia täällä sinulle vastanneita tai viesteihisi edes jotenkin kantaa ottaneita? Jos, niin miksi niin teet?

        Vai tarkoitatko Munakarvavanhuksella vain minua, ja luulet noita nimittelemiäsi aina minuksi? Yhä useammin on sen ”tittelin” sinulta saanut sellainenkin, johon samastamisesta olisin loukkaantunut, jos tervepäisen uskoisin niin luulevan. Nyt sen ”tittelin” on saanut Pystyyn_kuollutkin. Siitä en todellakaan ole loukkaantunut, sillä kyllä hän ehdottomasti terävimpiä esiintyjiä täällä on. Poliittisissa näkemyksistämme olemme kyllä olleet joskus erimielisiäkin, sillä lähinnä kai kepun kannattaja hän on - oli ainakin sitä takavuosina - mutta asiallisesti olemme aina pystyneet keskustelemaan.

        Erityisesti ihailen hänen taitoaan pystyä sanomaan sanottavansa lyhyesti mutta käsittelemäänsä asiaan nähden tyhjentävästi, sanomaansa usein terävällä huumorilla höystäen. Olen siitä jopa hieman kateellinenkin hänelle, kun itselläni ei sellaista taitoa ole. Silti oikein mukavaa on hänen kanssansa keskustella.

        Lyhyesti sanottavansa sanomisessa on kaksi tyystin eri tapaa ja tarkoitustakin. Siitä toisesta tavasta ja tarkoituksesta paras esimerkki olet sinä. Erojanne ei tarvinne perustella; jos et itse tarkoitustani ymmärrä, sen kyllä muut ymmärtävät.

        Jos siis oikeasti luulet, että minä olisin Pystyyn_kuollut ja muut sinulta Munakarvavanhuksen tittelin saaneet, pääsi on hyvin pahasti vialla. Mutta jos teet tuollaista vastoin todellista käsitystäsi vain huviksesi, ollen mielestäsi humoristi, onko sekään viisasta: pahasti mielisairaaksi silloinkin ainakin leimaannut kaikkien edes jokseenkin tervepäisten silmissä täällä. Vai sitäkö haluatkin, toiveenasi, että joku täältä tarttuisi asiaan ja hoitaisi sinut asianmukaiseen hoitolaitokseen? Turha lienee sellainenkin toiveesi.


      • AITORehtiSOTILAS
        kapi_ kirjoitti:

        Täytyy vielä kerran kysyä, että nimitteletkö sinä Munakarvavanhukseksi kaikkia täällä sinulle vastanneita tai viesteihisi edes jotenkin kantaa ottaneita? Jos, niin miksi niin teet?

        Vai tarkoitatko Munakarvavanhuksella vain minua, ja luulet noita nimittelemiäsi aina minuksi? Yhä useammin on sen ”tittelin” sinulta saanut sellainenkin, johon samastamisesta olisin loukkaantunut, jos tervepäisen uskoisin niin luulevan. Nyt sen ”tittelin” on saanut Pystyyn_kuollutkin. Siitä en todellakaan ole loukkaantunut, sillä kyllä hän ehdottomasti terävimpiä esiintyjiä täällä on. Poliittisissa näkemyksistämme olemme kyllä olleet joskus erimielisiäkin, sillä lähinnä kai kepun kannattaja hän on - oli ainakin sitä takavuosina - mutta asiallisesti olemme aina pystyneet keskustelemaan.

        Erityisesti ihailen hänen taitoaan pystyä sanomaan sanottavansa lyhyesti mutta käsittelemäänsä asiaan nähden tyhjentävästi, sanomaansa usein terävällä huumorilla höystäen. Olen siitä jopa hieman kateellinenkin hänelle, kun itselläni ei sellaista taitoa ole. Silti oikein mukavaa on hänen kanssansa keskustella.

        Lyhyesti sanottavansa sanomisessa on kaksi tyystin eri tapaa ja tarkoitustakin. Siitä toisesta tavasta ja tarkoituksesta paras esimerkki olet sinä. Erojanne ei tarvinne perustella; jos et itse tarkoitustani ymmärrä, sen kyllä muut ymmärtävät.

        Jos siis oikeasti luulet, että minä olisin Pystyyn_kuollut ja muut sinulta Munakarvavanhuksen tittelin saaneet, pääsi on hyvin pahasti vialla. Mutta jos teet tuollaista vastoin todellista käsitystäsi vain huviksesi, ollen mielestäsi humoristi, onko sekään viisasta: pahasti mielisairaaksi silloinkin ainakin leimaannut kaikkien edes jokseenkin tervepäisten silmissä täällä. Vai sitäkö haluatkin, toiveenasi, että joku täältä tarttuisi asiaan ja hoitaisi sinut asianmukaiseen hoitolaitokseen? Turha lienee sellainenkin toiveesi.

        Älä lässytä pskaa ääliö!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe