Rasismisanalla ratsastajat

Anonyymi

Jos terveen järjen käyttö on rasismia,olen rasisti.
Me emme ole rakentaneet hyvinvointivaltiota
turvapaikkaturisteja varten.
Miettikää mitenkä paljon on lasten ja naisten
raiskausia ja jopa tappamista aiheuttaneet nämä
TURVAPAIKKAA hakevat. Minua riepoo politikkojen
tyhmyys johon voi liittää joukon suvakkeja.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomautan.

      Olet ihan oikeassa itse asiassa. Mutta älä mene mamuttajasuvakkien valhepropgandan halpaan ja ala sanomaan olevasi rasisti kun vastustat mamutulvaa!

      Oman maan, kansan, kulttuurin, uskon ja kielen rakastaminen EI ole muiden vastaavien vihaamista. Vaikka kuinka suomalaisvastaiset tahot niin väittävätkin...

      • Anonyymi

        Massahaittamaahanmuuttosiirtolaisuuden ja kehitysmaakehityksen kritisointi ja vastustaminen ei ole rasismia tai vihapuhetta, vaan tolkkua.


    • Anonyymi

      Terveen järjen, ja perusteltujen mielipiteiden, julkituonti ei ole rasismia, vaikka viherpunaisessa kuplassa elävät niin usein sanovatkin.

      • Anonyymi

        Olen realisti. Ymmärrän mihin tämä toiminta johtaa. Isäni taisteli tämän maan ja tämän maan ihmisten puolesta. Ihmettelen poliitikkojen järjenjuoksua. Onnekseni olen jo niin vanha (69) että en näe tämän maan täystuhoa. Surullista katsoa ja lukea mitä taas seuraavaksi tapahtuu. Esim. Isisnaiset ovat oikeassa paikassa koska ovat itse päättäneet missä haluavat olla. Miksi ne pitäisi HAKEA sieltä pois?


    • Rasisti on rasisti vaikka voissa paistais.

      • Anonyymi

        ihmissyönti on kiellettyä, tosin eihan se näytä koskeva viherhippikommunisteja.


      • Anonyymi

        En ole rasisti, olen egoisti. On lottovoitto syntyä Suomeen. En halua jakaa lottovoittoani muiden kanssa. Haluan että Suomi pysyy suomalaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rasisti, olen egoisti. On lottovoitto syntyä Suomeen. En halua jakaa lottovoittoani muiden kanssa. Haluan että Suomi pysyy suomalaisena.

        Tätä halusivat myös sotaveteraanit jotka taistelivat maan itsenäisyyden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä halusivat myös sotaveteraanit jotka taistelivat maan itsenäisyyden puolesta.

        Tuskin yksikään sotaveteraani hyväksyisi monien ihmisten nykyistä asennetta että maataan vaan työttömyystuilla mielummin kuin tehdään töitä jos ei saa reilua palkkaa ja kivaa työtä.

        Kukaan jolle ei kelpaa mikä tahansa työ ennemmin kuin pummilla eläminen, ei varmasti kuulu niihin joiden takia veteraanit olisi halunneet taistella.


      • Anonyymi

        En ota kantaa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyviin fyysisiin tai henkisiin ominaisuuksiin. En vain halua että meidän verorahoja käytetään hyysäämiseen. Olenko rasisti?


    • Anonyymi

      Se onkin todella ihanteellista, että rakastamme omaa maatamme ja kaikkia kansalaisiamme!
      Mutta jos samanaikaisesti vihaa muun maalaisia maassamme, niin se onkin jo rasismia!!!

    • Anonyymi

      Vihervasemmistossa rasisti- ja suvaitsemattomuuskortti heiluu kovin helposti, jos oman kansan etua ajattelee. Samalla olen kuullut monien vihervasemmistolaisten puhuvan suomalaisista ja muista länsimaalaisista tavalla, jolla he eivät ikinä uskaltaisi puhua etenkään muslimeista. Vihervasemmisto myös hyssyttelee ulkomaalaisten rikollisuudesta, esim. terrorismista, ja laittaa sen usein pelkän epäonnistuneen kotoutuksen piikkiin tai antaa ymmärtää, että ulkomaalaisten harjoittama terrori johtuu länsimaalaisesta rasismista, vaikka itse islamistit vetoavat nimenomaan uskontoon.
      On parempi olla välittämättä tällaisen ristiriitaisen kaksoisstandardeihin perustuvan vihervasemmistolaisen monikulturismin tuottamista rasismisyytöksistä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rasismia ei ole tosiasioiden puhuminen, mutta rasismia on yleistäminen rodun, värin tai uskonnon perusteella.
        Jos jossain ryhmässä on enemmän raiskaajia tai muita rikollisia, se ei silti tee niistä yksilöistä suomalaisia lainkuuliaisia ihmisiä huonompia, jotka ei tee rikoksia.

        Itse olen työskennellyt ja maksanut veroja jo monta kymmentä vuotta, enkä olisi halukas antamaan niistä senttiäkään kenellekään työnvieroksujalle, en ulkomaalaiselle enkä suomalaiselle yhtään sen enempää.

        Minusta yksilöt on perseestä, rikolliset ja pummit. Muut on hyviä, oli sitten vaikka musta, valkoinen tai vihreä mies, ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismia ei ole tosiasioiden puhuminen, mutta rasismia on yleistäminen rodun, värin tai uskonnon perusteella.
        Jos jossain ryhmässä on enemmän raiskaajia tai muita rikollisia, se ei silti tee niistä yksilöistä suomalaisia lainkuuliaisia ihmisiä huonompia, jotka ei tee rikoksia.

        Itse olen työskennellyt ja maksanut veroja jo monta kymmentä vuotta, enkä olisi halukas antamaan niistä senttiäkään kenellekään työnvieroksujalle, en ulkomaalaiselle enkä suomalaiselle yhtään sen enempää.

        Minusta yksilöt on perseestä, rikolliset ja pummit. Muut on hyviä, oli sitten vaikka musta, valkoinen tai vihreä mies, ihan sama.

        Olen kanssasi samoilla linjoilla. Lisäksi vielä sellainen asia että länsimaihin tulevat ne "paremmat" pakolaiset joilla on ollut resursseja lähteä pois. Jäljelle jäävät ne jotka oikeasti sitä apua tarvitsevat. Aika epäoikeudnemukainen ja ihmisyyttä loukkaavat järjestelmä kyseessä.


    • Anonyymi

      Kaikkein rasistisimpia ulkomaalaisten vastustajia on yleensä suomalaiset sosiaalipummit.

    • Anonyymi

      Suvakkien uuskieltä. Suvakkitutkija pitää "epänormaalina" kahdenkymmenen prossan kannatusta saanutta puoluetta. Ainut peruste se, että ei ole suvakki ja koska muutama vuosikymmen sitten oli natseja eli juutalaisvastaisia, jota suvakkien hyysäämät arabit ovat tänäkin päivänä. Persut ovat oikeastaan antinatseja. Kun vastaava kannatus on ollut muilla puolueilla se on ollut ihan ok. Suvakin normaali ei ole järkinormaalia.

      • Anonyymi

        Minä olen rasisti. Vihaan kaikkia työkuntoisia ja työikäisiä sosiaalipummeja, sekä suomalaisista että ulkolaisista.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe