mutta missä on se kristillinen rakkaus, ja mitä se merkitsee. Kun asiat menevät kuin kastijaossa, ihmiset luokitellaan ala, keski, yläluokkaan joten miten kaikki voivat tasavertaisia veljiä ja sisaria. Ei mitenkään. Miten siinä voi olla suuri rakkaus keskenään. Ei mitenkään. Rikkaat ovat rikkaita, lukeneet ovat lukeneita, köyhät ovat köyhiä. Tuoko tämä ihmiset samalle viivalle? Ei tuo. Maailmassa näin toimitaan, mutta seurakunnassa ei pitäisi, mutta silti toimitaan. Eroa maailman ja seurakunnan välillä? Päättäkää itse? Pankaa nuo kolme luokkaa seurakuntaan ja mitä seuraa?
Kaikkiko elävät kristillisessä rakkaudessa?
Jumalla on rakkaus ja armo, mutta ei se estä näitä ihmisten tekemisiä. Luota Jumalaan nutta ihmiset ovat täysin eri asia.
Jumala on oikeassa ja niin minä uskon
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
JT kesken ei ole mitään luokkajakoa, kaikki on samalla viivalla salilla ja ovilla!
Millainen viiva siellä salilla ja ovilla on piirrettynä? Joskus kun jt ovat käyneet jeesuskaupulelussa ovella niin en ole kyllä mitään viivaa nähnyt. Taidat narrata. Jos siellä salilla on viiva, niin onko se raamatun mukaista. Tuntuma on ettei ole. Ainakaan Onaniaksen aikakirjoissa ei ole viivasta mainintaa.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Millainen viiva siellä salilla ja ovilla on piirrettynä? Joskus kun jt ovat käyneet jeesuskaupulelussa ovella niin en ole kyllä mitään viivaa nähnyt. Taidat narrata. Jos siellä salilla on viiva, niin onko se raamatun mukaista. Tuntuma on ettei ole. Ainakaan Onaniaksen aikakirjoissa ei ole viivasta mainintaa.
Viiva kuuluu tietenkin sille kuuluisalle Babyloonian tosi hengelliselle kurtisaanille, jota kaikki todistajat käyvät kahdesti viikossa porukalla nylkyttämässä.
- Anonyymi
Entäs arkipäivässä? Olet nuori tai hyvin naiivi! Et ole kokenut elämässäsi oikeastaan mitään. Elämä helppoa tai laput silmillä!
- Anonyymi
Näkyykö kirjoittajan ikä kirjoituksessa. Mutta kaikki ovat epätäydellisiä ja tekevät virheitä, mutta juuri se, että ponnistelee oikeintekemisessä, osoittaa oikeaa asennetta. Itse olen nähnyt päiviä jo aika monta ja saanut olla konventeissakin jo n.200 kertaa (3 vuodessa) ja aina se erityislaatuinen ykseys ja rakkaus tekee vaikutuksen. Meitä jatkuvasti kasvatetaan osoittamaan oikeita ominaisuuksia. Olemmehan viimekädessä vastuussa Jumalalle elämästämme.
Laput silmillä kulkee sellaiset ihmiset, jotka eivät näe, mihin maailma on menossa, ei ne, jotka tarkkailevat asioita Raamatun valossa.
Onko se, että luottaa Jumalan sanaan naiviutta? Mielestäsi se on viisautta. Jokaisen tulee ennenkaikkea tarkkailla omaa käytöstään ja uskoaan, ei tarkkailla muiden tekemisiä ja katsoa kestääkö se. - Anonyymi
Anonyymi 21.6.2019 21:43
" kaikki ovat epätäydellisiä ja tekevät virheitä"
-Jos nyt puhuisit vain itsestäsi ja lahkojohdostasi.
Sinun tulee sanoa, että lahkojohtosi nimittää itseään jehovakanavaksi. Ja koska lahkojojohtosi vetoaa joskus myös Raamattuun, sinun tulee kirjoittaa, mitä Raamattu siitä sanoo.
"mutta juuri se, että ponnistelee oikeintekemisessä, osoittaa oikeaa asennetta."
-Ei pidä ryhtyä sellaiseen mihin ei ole edellytyksiä.
Kansakoulupohjalta ei auta väittää tehneensä Raamatusta käännöksen.
Itse asiassa lahkon kääntäjänä esiintynyt henkilö on oikeudenkäynnissä myöntänyt olevansa kyvytön ja osaamaton Raamatun alkukielissä. Turunen on kirjaansa ottanut valokopion tuosta oikeudenkäyntipöytäkirjasta (Skotlannissa, koski todistajain asevelvollisuutta).
" saanut olla konventeissakin jo n.200 kertaa"
-Paitsi että konventit ovat lahkolaisen velvollisuus, ei oikeus. Eikös sellaiselle ruveta vähitellen mököttämään, joka pysyy konventeista poissa ?
"erityislaatuinen ykseys ja rakkaus tekee vaikutuksen"
-Vartiotornin siteerauksenkin osaat, vai onko sitä sinulta vaadittu ?
- Anonyymi
Aloitus poistoon, hörhöt iski taas osoittamaan typeryytensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132486Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221257- 891185
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451014Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253816- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709