Kenen puoleen kannattaa asiassa kääntyä ? Suomessa liian kallista .
Rintaleikkaus Virossa
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu tietenkin millainen rintaleikkaus on kyseessä.
Jos haluaa päästä helpolla, Suomesta löytyy useampi välitysfirma jotka tekee tarvittavat konsultaatiot ja välittää tiedot leikkaavalle lääkärille Viroon. Ei tarvitse muuta kuin maksaa lasku (yleensä ennakkoon) ja välitysfirma hoitaa matkajärjestelyt. Leikkaukseen voi tulla muutoksia kun lääkäri näkee potilaan vasta Virossa klinikalla.
Voi myös mennä suoraan Viroonkin klinikalle lääkärin arviointiin. Silloin joutuu valitsemaan lääkärin ja maksamaan kunsultaatiokäynnin kulut. Leikkauskulut ovat käytännössä lähes samat kuin suomalaisen välitysfirman kautta. - Anonyymi
Look hoitaa ammattitaidolla konsultaatiot . Tallinnassa Jaan Troost , joka on taitava kirurgi tekee rintaleikkaukset . Käy konsultaatiossa mikä on ilmainen ja kysy kaikki mikä mieltä askarruttaa .
- Anonyymi
Rintojen kohotus suunnitelmissa , ehkä pienet silikonit jos tarvitaan "täytettä". Lookilla käyn myös , ehkä muuallakin . Kokemukset kiinnostaisi , missä kannattaa käydä .
- Anonyymi
Kävin aikoinaan toisen välitysfirman kautta ja kirurgi oli Troost. Hän leikkaa siis monelle firmalle.
- Anonyymi
Fin-Estin(FINEST) kautta homma sujui,pitivät hyvää huolta.Muistaakseni Troost oli vaihtoehtona heilläkin.Itse valitsin Kullamaan kirurgiksi.Kunhan itse kerrot mitä täsmälleen toivot tulokseksi.
- Anonyymi
Lookin puoleen kannattaa kääntyä. Kaikki hoituu sovitusti, olet varmasti tyytyväinen.
Troost on taitava kirurgi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844