Kenen puoleen kannattaa asiassa kääntyä ? Suomessa liian kallista .
Vastaukset 6
- Anonyymi
Riippuu tietenkin millainen rintaleikkaus on kyseessä.
Jos haluaa päästä helpolla, Suomesta löytyy useampi välitysfirma jotka tekee tarvittavat konsultaatiot ja välittää tiedot leikkaavalle lääkärille Viroon. Ei tarvitse muuta kuin maksaa lasku (yleensä ennakkoon) ja välitysfirma hoitaa matkajärjestelyt. Leikkaukseen voi tulla muutoksia kun lääkäri näkee potilaan vasta Virossa klinikalla.
Voi myös mennä suoraan Viroonkin klinikalle lääkärin arviointiin. Silloin joutuu valitsemaan lääkärin ja maksamaan kunsultaatiokäynnin kulut. Leikkauskulut ovat käytännössä lähes samat kuin suomalaisen välitysfirman kautta. - Anonyymi
Look hoitaa ammattitaidolla konsultaatiot . Tallinnassa Jaan Troost , joka on taitava kirurgi tekee rintaleikkaukset . Käy konsultaatiossa mikä on ilmainen ja kysy kaikki mikä mieltä askarruttaa .
- Anonyymi
Rintojen kohotus suunnitelmissa , ehkä pienet silikonit jos tarvitaan "täytettä". Lookilla käyn myös , ehkä muuallakin . Kokemukset kiinnostaisi , missä kannattaa käydä .
- Anonyymi
Kävin aikoinaan toisen välitysfirman kautta ja kirurgi oli Troost. Hän leikkaa siis monelle firmalle.
- Anonyymi
Fin-Estin(FINEST) kautta homma sujui,pitivät hyvää huolta.Muistaakseni Troost oli vaihtoehtona heilläkin.Itse valitsin Kullamaan kirurgiksi.Kunhan itse kerrot mitä täsmälleen toivot tulokseksi.
- Anonyymi
Lookin puoleen kannattaa kääntyä. Kaikki hoituu sovitusti, olet varmasti tyytyväinen.
Troost on taitava kirurgi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578