Itse runkkaan naisten kumisaappaisiin. Käyn reissutöissä; ja tilaisuuden tullen, jos saan naisten kumisaappaat käsiini. Runkkaan lastit saappaisiin. Olisiko vastaavia runkkareita muualla, voisit tuoda vaimosi kumisaappaat mukanasi ja saisit katsoa kun heitän mallit hänen saappailleen.
Naisten kumisaappaisiin runkkaaminen
38
1856
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa!
Olen nainen ja navetassa jätän usein saappaat oven suuhun jos vaikka renki kävisi runkkaamassa lastit. Litisee niin mukavasti jalkapohjan alla!- Anonyymi
itsekki jätän navetalle turvasaappaani,toivon että joku käyttäsi niitä
- Anonyymi
Ihana viesti mie tykkään myös lasketella mallit siun kumisaappaaseen kiihottaa ihan valtavasti kumia rakastava Tapsa 77v miulla on naisten ja miesten kumisaappaita 8 paria ihanaa viettää kumin tuoksuista runkku hetkeä TV Tapsa siulle nyt kumisaappaat Nokia kahluusaappaat tässä nenän alla ja vetelen nytkin kun ottaa eteen kovasti kumista rakastan kumin pehmeää ja joustavaa pintaa ja sitten se kumin tuoksu anna kumin helliä siitä aah
- Anonyymi
Hesasta jos löytyisi vanhempi saapas tai pikkariharrastaja,voisin tuoda 45v hoitsu-
vaimoni saappaat,piksut ym. ’lainaan’ ja käyttöön,palauttaisin pöksyt tahmaisina pyykkikoriin... ehkä vaimo tuhrisi itsensä vieraaseen,vielä tahmeaan spermaan...😉
Kutsu kylään,katselen kun nautiskelet...
T.um53Hki- Anonyymi
Vaan ei kiinnostuneita...???
- Anonyymi
Ei saappaiden tai piksujen lainamahdollisuus kiinnostanut ketäään vanhempaa setää... Kiihottaa ajatus,että vaimo pyykkejä korista ottaessaan yht’äkkiä kysyisi;mitä tahmeeta näissä on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saappaiden tai piksujen lainamahdollisuus kiinnostanut ketäään vanhempaa setää... Kiihottaa ajatus,että vaimo pyykkejä korista ottaessaan yht’äkkiä kysyisi;mitä tahmeeta näissä on...
Kummallista?,täällä haaveillaan piksuista,saappaista ym.,mutta kun olisi tarjolla,ei kiinnostusta....
- Anonyymi
Minua ei piksut niinkään kiinnosta, mutta naisten kumisaappaat sitäkin enemmän.
Niistä saa virikettä sänkyhommiin ja tarvittaessa niistä on kiihoketta runkkaukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei piksut niinkään kiinnosta, mutta naisten kumisaappaat sitäkin enemmän.
Niistä saa virikettä sänkyhommiin ja tarvittaessa niistä on kiihoketta runkkaukseen.No pyydä kylään ja sotke
vaimon saappaat ; )
- Anonyymi
Itsellä sama pahe. Ehtoisan vaimoni kumisaappaisiin tulee ajoittain runkattua. Ja töissä, jos joku naispuolinen työkaveri erehtyy jättämään kumisaappaansa saataville. Käytän tilaisuuden hyväkseni. Hieron kumisaappailla terskaa ja laukean nopeasti saappaaseen.
Mietin vain, että huomaako kumisaappaiden omistaja mitään vetäessään saappaita jalkaansa. - Anonyymi
Olen kumisaapasrunkkari. Nain saappaiden väliin tai runkkaan yhdellä. Mulla on useita pareja ja lainaan tarkoitukseen, jos mahdollisuus tulee. Tulen mielelläni luoksessi ja otan muutaman parin mukaan. Kikissä runk54. Saako aloittajaan miten yhteyden?
- Anonyymi
Ovatko kumisaappaat sinun vai vaimosi. Runkkaatko saappaille vai saappaaseen. Ja minkälaisia kumisaappaita käytät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko kumisaappaat sinun vai vaimosi. Runkkaatko saappaille vai saappaaseen. Ja minkälaisia kumisaappaita käytät.
Itse tarjosin tossa ylempänä vaimoni saappaita käyttöön...😉
-Ei kiinnostuneita...😟? - Anonyymi
Millaise ovat vaimosi kumisaappaat?
Voisin Hesassa käydessä runkata vaimosi saappaille. Jättäisin spermaroiskeet varsiin kuivumaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hai- ja Kontiosaappaita hänellä on. Itse runkkaan saappaille, varsien väliin useimmiten.
- Anonyymi
Tietääkö vaimosi sinun touhuavan kumisaappaiden kanssa. Oletko mahdollisesti saanut hänet houkuteltua mukaan kumisaapasseksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö vaimosi sinun touhuavan kumisaappaiden kanssa. Oletko mahdollisesti saanut hänet houkuteltua mukaan kumisaapasseksiin?
En tiedä tuosta hai miehestä, mutta ainakin kun mun pulleamuotoinen 45v vaimoni kontiot hankki,annoin ainakin parin viikon ulosvientikiellon,että kiilto ja narina parhaimmillaan pedissä ; ) t.um53Hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja ei. Touhutaan yhdessä, mutta tosi paljon runkkailen yksinäni.
- Anonyymi
Naapurit reissussa. Meidän hommana heidän kukkien kastelu. Löysin takaterassilla rouvan kumisaappaat. Käytin tilanteen hyväkseni ja runkkasin lastit saappaille.
- Anonyymi
Näin tehdastyöläisenä vituttaa kun ei voi jättää työkenkiä vaatekaapin eteen kuivumaan. Leikkurimiehet käy runkkaamassa niihin porukalla. Nykyisin kukaan ei uskalla jättää jalkineita laittamatta niitä kaappiin.
- Anonyymi
Meillä eukko tietää minun runkkaavan hänen kumisaappaisiin. Ja seksiä harvemmin haluava vaimoni kehoittaakin minua käyttämään kumisaappaitaan. Makuuhuoneen puolelle, mukaan seksipuuhiin vaimoni ei kumisaappaita vielä ole kelpuuttanut.
- Anonyymi
Outoa...?
- Anonyymi
Löytyisikö tätä kautta aikuisia naisia, joiden luona voisi käydä runkkaamassa kumisaappaisiin? Tai naisia, joilta voisi lainata tai ostaa kumisaappaita. Voisihan toki mieskin tuoda vaimonsa kumisaappaat lainaan.
- Anonyymi
Olenhan tuolla aikaisemmin jo tarjonnut vaimoni saappaita lainattaviksi... t.um53Hesa
- Anonyymi
Ja ensin saapaslainaa... kiihottaisi ajatus,että kun tutustuttu,ne saappaat olisikin vaimon jalassa,jalat levitettynä... ei auttaisi enää runkkailu,vaan joutuisi oikeisiin. ’kyntöhommiin’... ; )
- Anonyymi
Minäpä voisin tulla saappaiden kanssa ja osallistuakin. Gummimies oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä voisin tulla saappaiden kanssa ja osallistuakin. Gummimies oon.
Kerro toki lisää😉! Tietysti jossain kaukana Hesasta katsoen...
- Anonyymi
Keski-Suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensin saapaslainaa... kiihottaisi ajatus,että kun tutustuttu,ne saappaat olisikin vaimon jalassa,jalat levitettynä... ei auttaisi enää runkkailu,vaan joutuisi oikeisiin. ’kyntöhommiin’... ; )
Saisikin vaimosi kumisaappaissaan mukaan touhuamaan. Voisin ensin lainata niitä vaimosi kumisaappaita. Miltä kuulostaa.
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
Mökkilaiturilla..Uimaräpylät jaloissa,snorkkeli päässä,näppylähanskat käsissä,aaaahhhhh,mällit lentää kalojen ruuaksi.
- Anonyymi
Räpylät ei ole saappaat.
- Anonyymi
Toissapäivänä tulin töihin tuntia ennen muita. Kurkistin naisten pukuhuoneen puolelle. Sieltä löysin yhden naistyökaverin kumisaappaat, joiden kanssa nopeasti vessaan. Runkkasin spermat toiseen kumisaappaaseen ja lopputipat pyyhin saappaan varteen. Lopuksi vein saappaat entiselle paikalleen. Nyt kun vielä näkisi kumisaappaat ko. työkaverin jaloissa😁.
- Anonyymi
Näin tein minäkin. Naistyökaverini vanhoihin, punaisiin pepperoni nyörikumisaappaisiin pääsin runkkaamaan lastit. Jätin saappaat odottamaan seuraavaa tilaisuutta.
- Anonyymi
Rakastan olla ison mulkun nussimana ! Kuka haluaa seksiä tänä viikonloppuna?? >>> https://is.gd/suomm24
- Anonyymi
On tullut runkattua vaimoni Hai-saappaisiin. Hän kävi autoilemassa niillä erään reissun , ja sanoi , että niillä oli hyvä ajaa. Kun hän nukahti , oli tilaisuus , tein sitten sen.
- Anonyymi
Kantsii kiireesti hakee saikkua, ettet menetä työ paikkaasi.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1597307
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506016- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253122- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409