Pinnallisuus on suuri vaara uskovaiselle, armon oikea ymnmärtäminen on tarkeää. Siitä tässä lnkissä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=FAXH8nyLi38
Armo mitä se tarkoittaa
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Armo. On paljon enemmän kuin fundamentalismi uskonnot YMMÄRTÄÄ:
Jeesus sanoi: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä LAISSA
on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden ! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin.
Ja paljon muuta !! Matt: 23: (koko luku !) - Anonyymi
Körttiläiset puhuu armosta äärettömän avarana, mikä tarkoittaa, että pelkkä päänvalelutoimitus vauvana riittää pelastukseen. Tämä on selvää harhaoppia jonka kautta johdatetaan paljon ihmisiä väärään autuuteen ja tätä rataa suorinta tietä kadotukseen.
- Anonyymi
"Jeesus sanoi: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä LAISSA
on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden ! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin"
Tässä Jeesus tosiaan puhuu körttiläisten äärettömän avaraa armoa vastaan. EI siis pelkkä vauvana tehty toimitus kuten ei myöskään mintuista ja tilleistä huolehtiminen riitä pelastukseen, vaan ihmisen tulee harjoittaa oikeutta, laupeutta ja uskollisuutta Jumalalle ja Hänen tahdolleen, joista suurin on rakkaus. Näitä tulisi noudattaa, mutta kastettakin eli siis upottamistakin tarvitaan. - Anonyymi
Tässä linkissä luterilaisen kirkon herätysliikkeen johtaja puhuu suoraan Raamatun mukaan tässä ajassa olevista opeista ja julistaa ne synniksi. https://www.youtube.com/watch?v=yEzf2A6eS54
- Anonyymi
Mutta ei nuokaan ole päässeet siitä päänvalelusta, mikähän voima se siinä pitää kiinni, ei ymmärrä ei.
- Anonyymi
helluntaissa ainakin aikanaan pitivät kielillä puhumista: kuta kuinkin: "uskon mittana. . .
itse kuitenkin saanut useita rukousvastauksia, vain muutamalla äidinkielen sanalla, /tai ainoastaan: huokaus Jumalalle, kun sanoja ei enää löydy.
kun taas näitä "tuntitolkulla" kielillä lähes huutaen !! Ikään kuin Jumala olisi kuuro !!
en viihtynyt maailmallisessa metelissä, rumpujen pärinä, huuto /huutosaarnat.
Ei se oikein sovi suomalaiseen hillittyyn käyttäytymiseen.
jos ne nyt siellä Afrikassa ovat temperamenttisempia . . .onko täälläkin muututtava heidän kaltaisikseen.
nimim. "aion olla Suomalainen"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569