vaikutusta Jeesuksen sovitustyötä EI voi ymmärtää. Sen olen huomannut tällä palstalla selvästi!
Ilman Pyhän Hengen
49
430
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät opetuslapsetkaan meinanneet ymmärtää sovitusta millään ennen Pyhän Hengen tuloa. Sama se on nytkin. Esim. Teuvo ei käsitä sitä.
- Anonyymi
Teuvo kirjoittaa vihan ja pahuuden vallassa JÄRKYTTÄVIÄ asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo kirjoittaa vihan ja pahuuden vallassa JÄRKYTTÄVIÄ asioita.
"Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen saamme ja voimme luottaa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen hän tulee tekemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen hän tulee tekemään!
Jeesus oli niin kova poika sovittamaan että lopulta porukan fiksuin antoi hipin ilmi. Ei kestänyt enää. Pukamatkin kun vielä vaivasi.
Kyllä se on mysteeri sen jälkeenkin. Ehkä ikuisesti mysteeri. Mua itseä vaivaa se, että en ole viime aikoina kyennyt antamaan Jumalalle ja enkeleille anteeksi sitä kun ne eivät toimi pahaa vastaan, vaan ennemmin sietävät pahan tekosia.
Mutta tänään olen päättänyt antaa Jumalalle ja enkeleille kaiken tuonkin anteeksi. Se on tehnyt musta sisäisesti kovan kun olen syytellyt Jumalaa. Ei siitä ole ollut apua kenellekään. Tutkimattomia ovat Jumalan tuomiot......
En enää oikein sovellu tuon anteeksiantamuksen jälkeen mihinkään sellaiseen virkaan jossa vaaditaan oikeudentuntoa ja totuuden rakastamista. Mun pitää alentua ja nöyrtyä jälleen lain kasvatettavaksi kun olen pelkkä lapsi siinä suhteessa. Intialainen Krishna tietoisuus kykenee olemaan jopa tuomitseva jumalia kohtaan sekä apostoli Paavali sanoi: Te tulette tuomitsemaan enkeleitäkin!
Mutta itse joudun alistumaan lapsen asemaan ja lakia jälleen tankkaamaan.
Amen!- Anonyymi
Me ihmiset katsotaan asioita ikään kuin makaronin kautta. Jumala näkee KAIKEN.
- Anonyymi
Kyllä Taivaan kirkkaudessa KAIKKI selviää, mikä täällä on vielä ollut epäselvää. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Taivaan kirkkaudessa KAIKKI selviää, mikä täällä on vielä ollut epäselvää. 😊
"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."
- Anonyymi
Miksi sinulle ei kelpaa vain Jeesuksen ristin työ, jonka hän puolestasi kärsi?
- Anonyymi
"Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä KAIKKI on kirkasta ja selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se hetki on lähellä, sillä ihmiselämä, pisinkin on kuin oljenkorsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se hetki on lähellä, sillä ihmiselämä, pisinkin on kuin oljenkorsi.
"Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.”
Jeesuksen sovitusveri on aivan ainutlaatuinen sillä vain sen kautta voimme pelastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sovitusveri on aivan ainutlaatuinen sillä vain sen kautta voimme pelastua.
Näin on!
- Anonyymi
Jo Vanhan Testamentin aikaan sovitus oli ydinasia.
"Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."- Anonyymi
"Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi."
- Anonyymi
"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."
- Anonyymi
"niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."
- Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."
Paavalin kirjeitä on TAHALLAAN vääristelty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."
Jumala antaa mahdollisuuden.
- Anonyymi
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
- Anonyymi
Ihana totuus!
- Anonyymi
No sehän on just näin!
Jotka hylkäävät Jeesuksen kutsun,tuomitsevat itsensä ulkopuolelle meneväy kadotukseen,ijankaikkiseen eroon Jumalasta.
- Anonyymi
Olen huutanut useasti Herran puoleen tiedän meneväni kadotukseen mutta en voi sille mitään.
- Anonyymi
Pyhä henki tarkoittaa siis harhaisuutta, tosiasioiden sivuuttamista. No se selittää paljon.
- Anonyymi
Ylipäänsä ilman Pyhän Hengen osallisuutta ei voi edes tulla uskoonkaan.
- Anonyymi
Hyvä tieto. Kannattaa siis pysytellä siitä erossa niin pysyy todennäköisesti järjissään. Tuo pään pensaaseen työntäminen ja uskonharhoissa kärvistely kun ei useimmille sovi.
- Anonyymi
Kyseessä on joukkohynoosi.
Aikoinaan näitä hynotisoijia näytettiin televisiossakin, Hakasaloja ym.
- Anonyymi
Pitää olla joukkohypnoosi. Sori.
- Anonyymi
Aamen! Mutta Jumala auttaa, jos ihminen pyytää apua! 😁
- Anonyymi
Kuka niistä sadoista jumalista joita ihmiskunnalla on?
- Anonyymi
Pyhä Henki avaa Jumalan totuudet niille, jotka ovat sen arvoiset.
- Anonyymi
Jotka ovat sen arvoiset...eli ei juuri kukaan. Jännä juttu että valittu etukäteen pelastettavat.
- Anonyymi
Entä jos ei ole ilmavaivoja?
- Anonyymi
Ja tosi uskova ei vieraile näillä palstoilla:D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107