Noin klo 14.45 tänään 24.6.2019 tulin Järvenpään uimahallilta, kun näin kesäisesti pukeutuneen, tod. näk. alle 20-vuotiaan vaaleahkon nuoren miehen juoksevan uimahallin vieressä olevaan puistikkoon polkupyörä olallaan. Pyörässä näytti olevan musta ostoskori.
Ajoin autolla uimahallin parkkipaikalta jäähallin parkkipaikan kautta Pajalantielle ja Pohjoisväylää kohti. Pyörää kantavaa nuorta miestä ei näkynyt, että pyörän korjaaminen ehkä tapahtui puistikossa?
Vasta jälkeen päin huomasin, että olisinhan voinut ottaa valokuvan tilanteesta. Samaan puistoon ajoi nuoren miehen perään joku pakettiauto, ehkä huoltotöihin?
Vietiinkö polkupyöräsi korjattavaksi uimahallilta?
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, se oli mun pyörä, siihen tehtiin ketjujen voitelu ja polkimien herkistys. Pyörän saan takaisin syyskuussa, kun huoltoporukka saadaan käräjille vastaamaan jutuistaan.
- Anonyymi
No nyt on ollut tilanteet päällä, melkoista pyöränhuoltoa. Autolla lähdetty seuraamaan ja valokuviakin piti puhelimella ottaa, nyt on hurjaa. Ja käräjille lähtee porukka, nyt on iso keissi tulilla. Käräjäoikeus varattu koko syyskuun ajan pelkästään tätä tapausta varten. Se markettipyörä on varmasti maksanut uutena ainakin 150e.
- Anonyymi
Tyypillinen asianajotoimiston tilauskeikka. Tuosta nettoaa helposti kymppitonnin erilaisina palkkioina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820