Erityisesti kaikkea hyvää tämän palstan virkeille kirjoittajille!
Loma edessä ja hiukset rullalla...
*olen totisesti lomani ansainnut*
:D
Kaikkea hyvää kaikille
25
898
Vastaukset
Hyvää ja rentouttavaa lomaa Pikkurouwalle.
Jos menet mäkeen, olehan varovainen. Itse muksahdin viime viikolla Himoksella pyllylleni, koko viikon on ollu häntäluu kipee. Pehmusteita oon tarvinnu peppulin alle.- Pikkurouwa
En mä taida mäkeen mennä, meen enemminkin uimaan. Kiitos kovasti, pidän varoitukset mielessä.
- samoin
ja elähän lomallas ihmisiksi
- Pikkurouwa
Kovasti yritän ainaskin.
- savon seppä
lomaa vaan sinulle. Savo on parasta matkailu aluetta myös talvella. Hyviä pilkkivesiä, latuverkostoja, moottorikelkkareittejä ja laskettelemaankin pääsee....Uinti puolesta on halleja ja avanto paikkoja..:)
Ja savolaisten parissa on lupsakkaa olla, siinä on kuin herran kukkarossa. Sanoisinpa, että oikeastaan autuaallinen paikka..:))) Täällä joka päiväiseen elämään kuuluu myös selkäkeikka naurut, ne on äkkinäiselle aikamoinen koettelemus, saattaa naurun hytke jäädä päälle pitemmäksi aikaa...:)- Pikkurouwa
Mie meenkin ulkomaille :D, en sawoon...seppien ristiksi...
Kiitosta sepälle, jäähän takomaan sinäkii :)
- merliNelli
myös toivotellaan hyvät lomat, reipasta menoa ja tyrmääviä avuksia myös laiffiin:D
Onkohan hiukset enää rullalla kun palajat takaisin:DD- Pikkurouwa
Kiitos toivotuksesta, toiv. en tipahda mereen...
IIIIIKKKKKKSSS, pelottaa!
- Pikkurouwa
Tiesittekö, että netti toimii missä vaan?
Ehe, ehe...
Eikun terkkuja täältä kaukaa :)- taikanainen
olin myös reissussa viikonloppuna, hitto, siellä majapaikassa oli netti lehtisalissa, monta kertaa kävelin jo metrin päähän koneesta...se oli taistelua itseni kanssa ;)
Ei, en tietystikään ole vähääkään riipuksissa tai roikuksissa palstaan.....
KIVAA LOMAA SINULLE. - merliNelli
lystiä..:D
Täällä on aika tylsää:(
Äh, onkohan tämä jotain kevätmasennusta nyt..:) - savon seppä
loman jatkoa, muista olla kiltti tyttö siellä, muuten nasse setä on hyvin, hyvin altis käyttämään vihtaa....:))
- Pikkurouwa
taikanainen kirjoitti:
olin myös reissussa viikonloppuna, hitto, siellä majapaikassa oli netti lehtisalissa, monta kertaa kävelin jo metrin päähän koneesta...se oli taistelua itseni kanssa ;)
Ei, en tietystikään ole vähääkään riipuksissa tai roikuksissa palstaan.....
KIVAA LOMAA SINULLE.No täällä se on tässä ruokasalin vieressä...
Kumma juttu, puhelin ei pelitä, mutta netti toimii!
Kiitos, jatkan harjoituksia... - Pikkurouwa
merliNelli kirjoitti:
lystiä..:D
Täällä on aika tylsää:(
Äh, onkohan tämä jotain kevätmasennusta nyt..:)No kyllä se siitä,kohta muututaan kesäaikaan ja päivä pidentyy joka päivä, niin että häntä pystyyn
Kiitos toivotuksista, yritetään :D - Pikkurouwa
savon seppä kirjoitti:
loman jatkoa, muista olla kiltti tyttö siellä, muuten nasse setä on hyvin, hyvin altis käyttämään vihtaa....:))
Älä nyt, minä en osaakaan olla muuta kuin hyvin kiltti, ihan liian kiltti, siis ärsyttävän kiltti...joko siitä saa vihtaa?
Kiitos, sinullekin, taidan tästä luikahtaa aamupalalle ja sitten...hmmm...paljos miulla olikaan sitä rahaa? :DDDDDDDD - savon seppä
Pikkurouwa kirjoitti:
Älä nyt, minä en osaakaan olla muuta kuin hyvin kiltti, ihan liian kiltti, siis ärsyttävän kiltti...joko siitä saa vihtaa?
Kiitos, sinullekin, taidan tästä luikahtaa aamupalalle ja sitten...hmmm...paljos miulla olikaan sitä rahaa? :DDDDDDDDraaski sinulle vihtaa antaa, kun olet vielä lomallakin. Mutta muitappa, että lomankin jälkeen olis hyvä jotain syödä....niin että, koitappa olla säästäväinen....:)))
- Pikkurouwa
savon seppä kirjoitti:
raaski sinulle vihtaa antaa, kun olet vielä lomallakin. Mutta muitappa, että lomankin jälkeen olis hyvä jotain syödä....niin että, koitappa olla säästäväinen....:)))
Se mikä on eletty niin se on jo plakkarissa...
No jaa, enhän mä nyt niin kauheesti tuhlaa, ei kiltit osaa sitäkään.
Ihan uteliaisuuttani olisin kysynyt, että olisko se ollut isokin karahka?
Sinun nikkisi pitäisi olla Koivuniemenherra, kun noin tiukkaa linjaa pidät!
*olipa ihana päivä, olskohan huomenna samanlainen*
Good Night, Sleep Tight - savon seppä
Pikkurouwa kirjoitti:
Se mikä on eletty niin se on jo plakkarissa...
No jaa, enhän mä nyt niin kauheesti tuhlaa, ei kiltit osaa sitäkään.
Ihan uteliaisuuttani olisin kysynyt, että olisko se ollut isokin karahka?
Sinun nikkisi pitäisi olla Koivuniemenherra, kun noin tiukkaa linjaa pidät!
*olipa ihana päivä, olskohan huomenna samanlainen*
Good Night, Sleep Tightaika iso karhka olis ollut ja on vielä..:))) joten kilttinä olon on jatkuttava aivan loman loppuun asti ja vielä sen jälkeenkin. Silloin plakkariin jää aina enmmän...:))Savon seppä on aivan hyvä nikki, koivuniemen herraan en vaihtaisi tätä, on se jokin kunnia minullakin.
Hyvää loman jatkoa ja muista olla nukkumatta, siten saat enemmän lomaa plakkariin..:) - Pikkurouwa
savon seppä kirjoitti:
aika iso karhka olis ollut ja on vielä..:))) joten kilttinä olon on jatkuttava aivan loman loppuun asti ja vielä sen jälkeenkin. Silloin plakkariin jää aina enmmän...:))Savon seppä on aivan hyvä nikki, koivuniemen herraan en vaihtaisi tätä, on se jokin kunnia minullakin.
Hyvää loman jatkoa ja muista olla nukkumatta, siten saat enemmän lomaa plakkariin..:)On täällä kyllä tosi hienoja keramiikkapajoja ja tosi komeita keraamikkoja, taiteilijat on aina jotenkin vedonneet minuun...
Onko pakko olla kilttinä huomennakin? Jouluun on vielä aikaa vaikka kuinka paljon? - savon sepä
Pikkurouwa kirjoitti:
On täällä kyllä tosi hienoja keramiikkapajoja ja tosi komeita keraamikkoja, taiteilijat on aina jotenkin vedonneet minuun...
Onko pakko olla kilttinä huomennakin? Jouluun on vielä aikaa vaikka kuinka paljon?niiden keramiikka taiteilijoiden olla aivan rauhassa, muista siinä voi mennä kiltteys kokonaan....:)))Näkisitpä minun pajan, siellä on kullitettuja pimpparautoja ja niiden sointi on jotain taivaallista....:)Hyvää loman jatkoa, täälläkin on aika kivat lomailmat, ensi yönäkin pakkasta vain -30 c. Mahtavat kelit takkatuli lomiin..
- Pikkurouwa
savon sepä kirjoitti:
niiden keramiikka taiteilijoiden olla aivan rauhassa, muista siinä voi mennä kiltteys kokonaan....:)))Näkisitpä minun pajan, siellä on kullitettuja pimpparautoja ja niiden sointi on jotain taivaallista....:)Hyvää loman jatkoa, täälläkin on aika kivat lomailmat, ensi yönäkin pakkasta vain -30 c. Mahtavat kelit takkatuli lomiin..
Missä pohjoisnavalla oikein oleskelet? Ilmeisesti jossain iglussa?!
Minä hiukan luulen, etten uskalla sinun pajaasi katsoakaan, mutta muuten saattais olla kyllä vitsan paikka...
*pahoin pelkään*
*erittäin oletettavasti*
*enemmän kuin luultavaa*
ja silleen - Pikkurouwa
savon sepä kirjoitti:
niiden keramiikka taiteilijoiden olla aivan rauhassa, muista siinä voi mennä kiltteys kokonaan....:)))Näkisitpä minun pajan, siellä on kullitettuja pimpparautoja ja niiden sointi on jotain taivaallista....:)Hyvää loman jatkoa, täälläkin on aika kivat lomailmat, ensi yönäkin pakkasta vain -30 c. Mahtavat kelit takkatuli lomiin..
Myöhäistä varotella, olisit sanonut eilen...
Mistä ihmeen iglusta sä oikein kirjoitat ja pohjoisnapako se osoite oli?
Sun paja kuulostaa aika...hmmm....
eksoottiselta? - savon seppä
Pikkurouwa kirjoitti:
Myöhäistä varotella, olisit sanonut eilen...
Mistä ihmeen iglusta sä oikein kirjoitat ja pohjoisnapako se osoite oli?
Sun paja kuulostaa aika...hmmm....
eksoottiselta?minä siitä kiltteydestä puhunut heti alun alkaen....Voi, voi rouwa....mites nyt suu pannaan...:) Täällä pohjolan kylmissä oloissa on aina suht koht turvallista, täällä ei taudit iske kovin helposti ja kaikki on puhdasta, jopa pajasta nouseva savu..:)
- Pikkurouwa
savon seppä kirjoitti:
minä siitä kiltteydestä puhunut heti alun alkaen....Voi, voi rouwa....mites nyt suu pannaan...:) Täällä pohjolan kylmissä oloissa on aina suht koht turvallista, täällä ei taudit iske kovin helposti ja kaikki on puhdasta, jopa pajasta nouseva savu..:)
Pakkasessa paleltunutta siellä ainakin kaikki on, jäätynyt jo aikapäiviä paikalleen ja jähmettynyt ikiroutaan? Niin että ihmekkös tuo, kun ei taudit tartu kun ei ole mihin tarttua. Harvemmin sitä jääpuikoissa mitään bakteereja on?
Täällä taas on pajassa lämmin liesi ja hiilloskin hehkuu ihan eri tavalla, haitarimusiikkia ja tummaa kahvia kunnon sokeripläjäyksen kanssa -voiko ihminen enää enempää vaatia. Ja mitä saven käsittelyyn tulee, niin sitä pitää muovailla lempein ottein...Savestahan se ihminenkin tehtiin? - savon seppä
Pikkurouwa kirjoitti:
Pakkasessa paleltunutta siellä ainakin kaikki on, jäätynyt jo aikapäiviä paikalleen ja jähmettynyt ikiroutaan? Niin että ihmekkös tuo, kun ei taudit tartu kun ei ole mihin tarttua. Harvemmin sitä jääpuikoissa mitään bakteereja on?
Täällä taas on pajassa lämmin liesi ja hiilloskin hehkuu ihan eri tavalla, haitarimusiikkia ja tummaa kahvia kunnon sokeripläjäyksen kanssa -voiko ihminen enää enempää vaatia. Ja mitä saven käsittelyyn tulee, niin sitä pitää muovailla lempein ottein...Savestahan se ihminenkin tehtiin?täälläkin pajassa lämmintä, lisäksi se pimpparaudan vieno ääni saa aina jokaisen sielun herkistymään.....parhailla jopa kostuu silmä..:)))Pitäis vissiin opetella vielä tuo tuohitorven teko ja siihen sellainen sekstantti ääni, niin vot vot, hai hai....kyllä siitä riemu reppee...:))) Oo ainakin nyt tämä loppuaika kiltteyden puolella..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908