UNIFINANCE BANK tunteeko joku

Anonyymi

Hei, tuo yhtiö tarjoaa todella edullisesti ja pitkällä maksuajalla ja pienillä kuukusierillä lainaa, tunteeko joku tuota, vai lieneekö huiputusta koko pankki, entäs tunteeko tai onko kokemuksia tästä: Kuka voi saada luottoa MARC ANGEE: ssä..kesäterkuin mamma

9

1221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää vaan kukaan ottako sieltä mitään "lainaa", täyttä huijausta. Koko pankkia ei ole edes olemassa.

    • Anonyymi

      samanlainen epämääränen nettiputiikki kuin united lending, union standard, lending servise….. näitä on nii paljon ja kaikki ihan rosvoja vie vaan rahat jos sinne maksaa etumaksuja ym.

    • Anonyymi

      tuonne ei kannata maksaa mitään etumaksuja eli kannattaa varoa tuota luotonantajaa

    • Anonyymi

      Kiitos olin tekemässä tuonne luotto hakemusta.yleensä jos haenkin...
      Jos etumaksu en ota..lainija..koska niitä silti heru.
      Lapin akka.

      • Anonyymi

        Miten sulle kävi lainan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulle kävi lainan kanssa?

        Mulle tarjottiin kanssa halpaa lainaa sieltä.


    • Anonyymi

      En tiedä onko luotettava
      Eräs ystäväni haki 5000€euron lainaa kysesestä. Lainan myöntäjä Marc Angee
      Ranska. Häneltä vaadittiin etukäteis maksuja. Laina vakuutus maksu 175€
      Sekä notaari palkkion 250€ lainasopimuksen laatimisesta
      Hän maksoi nämä ilmoitetulle tilille joka oli espanjalaisessa pankissa
      Laina sopimus oli kuitenkin Ranskassa tehty ja oli aika epämääråinen
      Hänelle ilmoitettiin että rahat on on siirretty tilille..Mutta hänen on ensin maksettava
      tilinsiirto aktivointi maksu 500.99€ Hän ihmetteli tälläistä ja maksua. Kun hänrlle
      ei oltu ilmoitettu mistään tälläisestä maksusta
      Hän ilmoitti että halua perua lainan, mutta hänelle kerrottiin ettei tili siirtoa voi perua. Hän halusi myös jo maksamansa rahat takaisin, mutta hänelle kerrottiin että ne saa sitten takaisin kun rahat maksetaan tilille. Ei hän pysty maksamaan tälläistä summia. Neuvoin häntä ottamaan yhteyttä lakimiehen
      Hänellä on tosi huijattu olo
      Kommentoikaa

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta. Et saa lainaa, joudut jatkuvasti maksamaan kunnes et enää pysty

    • Anonyymi

      Minä olen tähän saakka maksanut 5000 10’000en lainasta, olen uskonut että laina vihdoinkin maksettaisiin, mutta lisää maksuja, nyt pitäisi maksaa 1200.
      Olen liian helposti uskonut, ja menettäny liisn paljon. Rahojani, eikää lainaa enää näe.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe