Hei, tuo yhtiö tarjoaa todella edullisesti ja pitkällä maksuajalla ja pienillä kuukusierillä lainaa, tunteeko joku tuota, vai lieneekö huiputusta koko pankki, entäs tunteeko tai onko kokemuksia tästä: Kuka voi saada luottoa MARC ANGEE: ssä..kesäterkuin mamma
UNIFINANCE BANK tunteeko joku
9
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää vaan kukaan ottako sieltä mitään "lainaa", täyttä huijausta. Koko pankkia ei ole edes olemassa.
- Anonyymi
samanlainen epämääränen nettiputiikki kuin united lending, union standard, lending servise….. näitä on nii paljon ja kaikki ihan rosvoja vie vaan rahat jos sinne maksaa etumaksuja ym.
- Anonyymi
tuonne ei kannata maksaa mitään etumaksuja eli kannattaa varoa tuota luotonantajaa
- Anonyymi
Kiitos olin tekemässä tuonne luotto hakemusta.yleensä jos haenkin...
Jos etumaksu en ota..lainija..koska niitä silti heru.
Lapin akka.- Anonyymi
Miten sulle kävi lainan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulle kävi lainan kanssa?
Mulle tarjottiin kanssa halpaa lainaa sieltä.
- Anonyymi
En tiedä onko luotettava
Eräs ystäväni haki 5000€euron lainaa kysesestä. Lainan myöntäjä Marc Angee
Ranska. Häneltä vaadittiin etukäteis maksuja. Laina vakuutus maksu 175€
Sekä notaari palkkion 250€ lainasopimuksen laatimisesta
Hän maksoi nämä ilmoitetulle tilille joka oli espanjalaisessa pankissa
Laina sopimus oli kuitenkin Ranskassa tehty ja oli aika epämääråinen
Hänelle ilmoitettiin että rahat on on siirretty tilille..Mutta hänen on ensin maksettava
tilinsiirto aktivointi maksu 500.99€ Hän ihmetteli tälläistä ja maksua. Kun hänrlle
ei oltu ilmoitettu mistään tälläisestä maksusta
Hän ilmoitti että halua perua lainan, mutta hänelle kerrottiin ettei tili siirtoa voi perua. Hän halusi myös jo maksamansa rahat takaisin, mutta hänelle kerrottiin että ne saa sitten takaisin kun rahat maksetaan tilille. Ei hän pysty maksamaan tälläistä summia. Neuvoin häntä ottamaan yhteyttä lakimiehen
Hänellä on tosi huijattu olo
Kommentoikaa - Anonyymi
Täyttä huijausta. Et saa lainaa, joudut jatkuvasti maksamaan kunnes et enää pysty
- Anonyymi
Minä olen tähän saakka maksanut 5000 10’000en lainasta, olen uskonut että laina vihdoinkin maksettaisiin, mutta lisää maksuja, nyt pitäisi maksaa 1200.
Olen liian helposti uskonut, ja menettäny liisn paljon. Rahojani, eikää lainaa enää näe.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227