Sanni Marin keskeyttää

Anonyymi

Nyt loppuu kapitalistien kissanpäivät! Demareiden Sanni keskeyttää taajamajunaliikenteen kilpailutussuunnitelmat. Rautatiet ja junat kuuluvat Suomen kansalle!

Kolminkertainen eläköönhuuto vasemmistohallitukselle!

https://yle.fi/uutiset/3-10850683

39

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hah hah! Sama juttu kuin Pohjois-Koreassa. Vasemmistolaiset torille juhlimaan kilpailutuksen loppumista! Seuraavaksi voitte vaatia taas pitkästä aikaa läheistä yhteistyötä Venäjän kanssa.

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt väärin. Venäjä on nykyään Persujen taivas. Jotka taaas nykyään tuntuvat olevan Kokoomuksen kanssa kaikesta samaa mieltä. Niin se takki kääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Venäjä on nykyään Persujen taivas. Jotka taaas nykyään tuntuvat olevan Kokoomuksen kanssa kaikesta samaa mieltä. Niin se takki kääntyy.

        Johan tuli taas kakkaa! Venäjästä ei persut pidä lainkaan, paitsi joku häiriintynyt Pascalen. Joka puolueessahan on omat surkimuksensa, ihan jokaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Venäjä on nykyään Persujen taivas. Jotka taaas nykyään tuntuvat olevan Kokoomuksen kanssa kaikesta samaa mieltä. Niin se takki kääntyy.

        Jussi H. pitää Venäjää uhkana ainoana puoluejohtajana, joten puheesi joutuu outoon valoon.


      • Anonyymi

        Jokainen täyspäinen sen huomaa. Persut on Venäjän talutusnuorassa olevia räksyttäjiä.


    • Anonyymi

      Norjalainen vasemmistovetoinen valtio olkoot Suomen esikuva. Terveydenhuoltoon voimme ottaa mallia Kuubasta.

      • Anonyymi

        Ei meillä ole varaa ottaa mallia ökyrikkaasta öljymaasta joka voi noudattaa vaikka aku ankka politiikkaa, koska sillä on siihen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ole varaa ottaa mallia ökyrikkaasta öljymaasta joka voi noudattaa vaikka aku ankka politiikkaa, koska sillä on siihen varaa.

        Suomella on enemmän fossiilisia polttoainevarantoja kuin Norjalla, kun huomioidaan soiden sisältämä turve. Suomi on täten huomattavan vauras maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomella on enemmän fossiilisia polttoainevarantoja kuin Norjalla, kun huomioidaan soiden sisältämä turve. Suomi on täten huomattavan vauras maa.

        Ei näytä olevan turvetuloja enempää kuin norjalla öljytuloja, joten olet taas epärealistinen kuten vasurit yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä olevan turvetuloja enempää kuin norjalla öljytuloja, joten olet taas epärealistinen kuten vasurit yleensäkin.

        Ei niitä rikkauksia ole tietenkään vielä realisoitu. Hölmöähän se olisi, kun tarjolla on halpaa öljyäkin. Nykyisten öljymaiden "rikkaus" on pelkästään ohimenevä hetki. No ehkä joku Venäjä on rikas jatkossakin, koska onhan se luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä rikkauksia ole tietenkään vielä realisoitu. Hölmöähän se olisi, kun tarjolla on halpaa öljyäkin. Nykyisten öljymaiden "rikkaus" on pelkästään ohimenevä hetki. No ehkä joku Venäjä on rikas jatkossakin, koska onhan se luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio.

        Hölmöä olisi myös vapauttaa ne metaanit maaperästä.
        Alkaa olemaan jo riittäviä lämpötiloja euroopassakin.


      • Anonyymi

        Hassua miten jotkut joka asiassa muistaa venäjän olemassaolon.
        Näettekö untakin venäjästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä rikkauksia ole tietenkään vielä realisoitu. Hölmöähän se olisi, kun tarjolla on halpaa öljyäkin. Nykyisten öljymaiden "rikkaus" on pelkästään ohimenevä hetki. No ehkä joku Venäjä on rikas jatkossakin, koska onhan se luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio.

        "No ehkä joku Venäjä on rikas jatkossakin, koska onhan se luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio."

        Venäjähän on rutiköyhä kehitysmaa suhteessa maantieteelliseen kokoon ja luonnonvarojen määrään, itänaapuria ei sanota suotta pohjoisen Nigeriaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No ehkä joku Venäjä on rikas jatkossakin, koska onhan se luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio."

        Venäjähän on rutiköyhä kehitysmaa suhteessa maantieteelliseen kokoon ja luonnonvarojen määrään, itänaapuria ei sanota suotta pohjoisen Nigeriaksi.

        Ja Suomea Napapiirin Kongoksi. Ulkolinjassa aikoinaan australialaisen sijoitusyhtiön kaivospomo naureskeli suomalaisten tyhmyydelle. Suomessa pääsee kaivamaan malmia kuka tahansa, Suomi kouluttaa työntekijät ja malmin voi viedä pois maasta jalostettavaksi ja jättää luonnon tuhot suomalaisten kontolle, ja nauroi makeasti päälle.

        Ulkolinja: Napapiirin Kongo. to 14.2. 2 0 1 3 Yle TV1
        Ei ole enää missään katsottavissa. Olisikin liian tiukkaa asiaa.

        Suomi tukee avokätisesti ulkomaisia kaivosyhtiöitä, mutta pyytää vain vähän maksuja maaperänsä rikkauksista. Vaarana on, että Lapista tulee pelkkä raaka-ainereservaatti, Napapiirin Kongo. T: Ari Lehikoinen.

        https://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=222496

        http://vintti.yle.fi/yle.fi/tv1/juttuarkisto/dokumentit/ulkolinja-napapiirin-kongo.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomella on enemmän fossiilisia polttoainevarantoja kuin Norjalla, kun huomioidaan soiden sisältämä turve. Suomi on täten huomattavan vauras maa.

        vihreet kielsi soiden käytön ja vapo myy huutokaupalla soita pois.

        aikaisemmin vapolla oli lähes pakkolunastusmeininki .


    • Anonyymi

      Ei mitään kilpailutusta. Kansantaajamajunat kuuluvat kansalle.
      Yksityisautot kuuluvat myös kansalle ja niitä kansa käyttää edistyksellisten edustajiensa, kuten Marin, Harakka, Kiuru jne., välityksellä.
      Aikoinaan myös Concordella lentely kuului koko kansalle ja Pirkko Työläjärvi,sd, sitä käyttikin kansaa edustaessaan. Näin Suomen kansa pääsi sosiaalidemokraattisesti nauttimaan myös Concorden kyydistä.

      • Jos halutaan kilpailuttaa, niin kilpailutetaan sitten kaikki junaliikenne ja tyydytään myös kilpailutuksen tulokseen eikä itketä sitä harveneeko Kemijärven junavuorot vai ei.

        Edellisen hallituksen kaavailema kermankuorintakilpailutus on veronmaksajan kannalta täysin älytöntä. Yhteiskunta hoitaa kaiken mikä tuottaa tappiota ja voitot kannattavista reiteistä luovutetaan yksityiselle.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jos halutaan kilpailuttaa, niin kilpailutetaan sitten kaikki junaliikenne ja tyydytään myös kilpailutuksen tulokseen eikä itketä sitä harveneeko Kemijärven junavuorot vai ei.

        Edellisen hallituksen kaavailema kermankuorintakilpailutus on veronmaksajan kannalta täysin älytöntä. Yhteiskunta hoitaa kaiken mikä tuottaa tappiota ja voitot kannattavista reiteistä luovutetaan yksityiselle.

        Entä monopoliyhtiöt, esim. sähkönjakeluverkko ja Pekka Haavisto (vihr.)?


    • Tällaiset kermankuorintakilpailutukset eivät toimi. Oli sitten kyse VR:stä tai Postista. Julkisella palveluntuottajalla on aina velvollisuus tuottaa palvelut paljon kattavammin kuin mitä ne olisivat liiketaloudellisesti kannattavia. Kun parhaat osuudet (kuten isojen kasvukeskusten ympäristön liikenne) kilpailutetaan, niin se tarkoittaa, että loppu tuottaa vain enemmän tappiota jonka maksavat veronmaksajat.

      Malli on tyylipuhdas "yksityistetään voittoa tuottavat osat ja sosialisoidaan tappiot" -tyyppinen järjestely.

    • Jos palauttaisi siihen tyyliin kuin 20 vuotta sitten oli, niin uskoisin vasemmistopierun hajuun, mutta ei tule tapahtumaan.

      VR:n into leikata, säästää ja kusettaa veronmaksajaa on vaan niin suuri, että siinä muutaman VR:n johtajan bonuskertymä ajaa yli tavallisen kansalaisen.


      Samaa huttua kuin punaisen ristin johtajien palkat.
      Koska Marin puuttuu pomojen palkkoihin?

    • Anonyymi

      Taas tuli kommentteja aapeen valealoitukseen.

    • Anonyymi

      Kilpailutus ja yksityistäminen ovat laskeneet laatua ja nostaneet hintoja ihan joka alalla. Tämä on omakohtaisesti tullut todettua ja koettua, esimerkkejä löytyy monia kuten lasten- ja vanhustenbisneshoito, yäk.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti raideliikenne kunnostetaan myyntikuntoon ulkolaisille sijoittajille ja sitten on kallista matkustaa?

      • Anonyymi

        niin ja jos vanhat merkit pitävät paikkaansa valtio antaa avustuksia matkustaja liikenteen matkustaja katoon kun lipun hinnat nousee,


    • Anonyymi

      Kaikki ovat nähneet kuinka kilpailutus on tehnyt länsimaista köyhiä ja surkeita valtioita.
      Sosialistisissa maissa ei ollut kilpailutusta millään alalla ja siksi niiden talous oli vahvaa ja elämisen taso korkealla.

      Suomi jatkaa tiukasti DDR:n viitoittamalla tiellä.
      Kilpailutus loppuu ja kansa päättää kansandemokraattisesti edustajiensa välityksellä normien puitteissa 5-vuotissuunnitelmien mukaisesti.
      Kaikki käyrät tulevat näyttämään ylöspäin.

    • Anonyymi

      Päälekkäisyydet puretaan, toimintaa tehostetaan, hallintoa kansandemokratisoidaan ja polttomoottoriautot kielletään.

    • Anonyymi

      Kilpailun pelossa R-junat ovatkin palvelleet aika hyvin.
      Sanna Maduron ansiosta palvelu huononee.

      Kustannukset? Aamulehti keräsi tiedot vanhustenhoidosta.
      Kunnan tehostettu palveluasuminen maksoi kolmanneksen enemmän yksityisellä järjestettyyn verrattuna

      https://www.aamulehti.fi/a/24062595

      • Anonyymi

        Toinen palvelu toimii ja toinen ei toimi.

        Kunnan ja valtion firmojen ei tarvitse tehdä voittoa. Riittää että tehdään mitä varten ollaan olemassa. Rahat palautuvat takaisin paikalliseen talouteen. Ulkomaalaisen sijoittajan omistama firma taas kerää rahat ulkomaille, mutta jättää työt tekemättä, tai tekee ne korkeintaan hutaisten.

        Mitä hyödyimme sähkönsiirtoverkon myymisestä Australiaan? Korkeammat hinnat. Sama sähkö sieltä pistorasiasta edelleen tulee, ja ne johdotkin on kaivettu kaupungissa maan alle jo kymmeniä vuosia sitten.

        Kiitos kokoomus kun myitte Fortumin sähkönsiirtoverkon.

        Yksityinen yritys on aina huonompi vaihtoehto kuin yhteiskunnan tuottama palvelu. Aina.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikista järkevintä on että palautetaan ennen Bernerin peukalointia, vanha järjestelmä toimi hyvin.

    • Anonyymi

      Sanna on ihan söpön oloinen sateenkaarilapsi....mutta kuitenkin: Sannan maailmassa värit loistavat. Sanna kuuluu Antti Rinteen kirjavaan leiriin, eikä tuossa leirissä ole ydinkysymyksenä Suomen etujen ajaminen. Sannan maailmankuva on kenties globaali ja täysin sukupuoli(tauti)neutraali? Kaikki antautuvat estoitta kaikille...ja vain estolääketeollisuus on voittaja!

    • Anonyymi

      Taksialan ongelmat johtuvat taksikuskeista itsestään ja siihen tulee puuttua, ei muuhun.

      Kilpailutuksen lopettaminen johtaa neuvostoliittolaiseen tasoon, jossa kilpaillaan vain normien ylityksistä vippaskonsteilla.

      Matkustajat juniin hankitaan vaikeuttamalla yksityisautoilua eikä houkuttelevuutta parantamalla.
      Jos julkinen liikenne olisi houkutteleva vaihtoehto, yksityisautoilu karsiintuisi automasttisesti.
      Jos julkisen liikenteen taso ei houkuttele, ainut keino on pakottaa ihmiset sen käyttäjäksi. Silloin ei tarvitse välittää laadusta, kun ei ole kilpailevaa vaohtoehtoa.

      Kun missään muualla ei kilpailemattomuus ole tuonut mitään onnostumista, niin mikä takaa, että Antti Rinteen hallitukselta se onnistuu ensimmäisenä maailmassa?

    • Anonyymi

      kerrankin oikea päätös.

    • Sanni on aika kisunen tapaus

    • Anonyymi

      Sanna vaikuttaisi olevan isomunaisin demari. Panee tuulemaan heti, eikä pelkästään jauha paskaa. Arvostan.

    • Anonyymi

      HÖPÖ HÖPÖ SAMANLAISIA JEESUSTELIOITA KAIKKI LIIKENNEMINISTERI AKAT KYLLÖNEN, VEHVILÄINEN, BERBERI, MARIN JA TRAFIN TOIMISTO PELLET LIIKENTEESTÄ MITÄÄN YMMÄRTÄMÄTTÖMIÄ TOLLOJA.

    • Anonyymi

      Mariini kun touhuaa palan aikaa ministerinä niin sen postin talous on kuin tytön jäljiltä Tampereella. Maailmanparantaja vailla keinoja ja kykyjä.

      • Anonyymi

        Jos en väärin muista niin yritti pitää rotia Tampereellakin. Meinasi mennä siellä ne kokoukset yleiseksi älämölöksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe