ehkä mulla on ollu väärä jumala elämässäni.. mutta tuntuu tän kaiken jälkee 30vnä kun tajuaa miten sairasta, kieroutunutta vääryyttä joutunut kokemaan.. ja miten hyödytöntä on kaikki ollut..
jotain turhia saaavutuksia jossain ihme manipulaatio maailmassa jossa saavutuksilla on muka jotain väliä mutta oikeasti ei paskaakaan.. ja se aika mitä niihin käytetty ja miten pettynyt olo siitä..
jääny vaa viha jumalaa kohtaan..
tuntuu että jumala ois syntinen..
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
> tuntuu että jumala ois syntinen..
Synti on se, että hylkää Jumalan. Jumala tuskin on hylännyt itseään. - Anonyymi
Erotkaa kirkosta
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/eroakirkosta - Anonyymi
Sun ei tartte tehdä muuta kuin oivaltaa, että Jumala antaa sun syntis anteeksi. Riittää kun uskot Jeesukseen.
Mitään muuta ei tarvita. Ei tartte olla edes hyvä ja kaunis ihminen.- Anonyymi
"Riittää kun uskot Jeesukseen.
Mitään muuta ei tarvita. Ei tartte olla edes hyvä ja kaunis ihminen."
Tuskinpa vain. Ei tarvitse muuta kuin lisätä tuohon että "eikä tartte olla hetero" niin jopa alkaa ehtoja löytymään.
- Anonyymi
Jumala on syyllistynyt ainakin vihapuheeseen ja kiihoittamiseen kansanryhmää vastaan. Ainakin jos Raamattuun on uskominen ja tämän päivän viisauksiin uskotaan.
- Anonyymi
Yahwe tai hänen enkelinsä tai 20.5.2007 ylöstemmatut eivät voi olla syntisiä, sitähän tarkoitit.
Amokhe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15113307Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883720Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1343033Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141254- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010