Tori.fi asiakaspalvelun törkeä kohtelu

Anonyymi

Kirjoitin kahteen kertaan palautetta tori.fi palvelusta ja molemmat kirjoitukset poistettiin täältä? En ymmärrä miksi.

Olisi kiva tietää onko muilla jotain vastaavia kokemuksia? Alla oma kokemukseni.

Ostin sivutoimistolle yritykselle vuoden mainostilan tori.fi:ssä. Aiemmin palvelu oli maksuton ja sitten ilmoitettiin puhelimitse että maksaakin 1500e/vuosi tai ilmoitukset poistuu. Koska toimintamme on vain keväällä/kesällä sain sovittua, että koko vuosi maksaa 750e. Ja todettakoon että mainos koski vain yhtä matkailuautoa ja yhtä vaunua, joten ilmoitusmäärään nähden hinta on mielestäni melko korkea.

Huhtikuussa tajusin, että tori.fin kautta ei tule mitään yhteydenottoja. eikä ole tullut pitkään aikaan.
Tarkistin kahden mainoksemme löydettävyyttä ja havaitsin, että palvelusta ei voi edes hakea vuokrattavia matkailuautoja tai vaunuja. Otin yhteyttä tori.fi asiakaspalveluun ja asiakaspalvelusta ilmoitettiin että tutkivat asian ja korjaavat vian. Kahteen viikkoon ei tapahtunut mitään ja olin uudestaan yhteydessä toukokuussa koska vikaa ei oltu korjattu. Ilmoittivat taas että tutkivat ja korjaavat vian. Sittemmin korjasivat vian jossakin välissä toukokuuta ja kertoivat, että tämä vika oli tullut heidän palveluunsa maaliskuun puolivälissä joidenkin sivulle tehtyjen muutosten yhteydessä. Eli toisin sanoen palvelu ei toiminut vähintään maaliskuun puoliväliltä toukokuun puoliväliin eli palvelusta ei voinut hakea mobiilisivustolla (valtaosa kun käyttää palvelua puhelimella tai tabletilla) lainkaan vuokrattavia matkailuautoja tai vaunuja. Tarjolle tulivat siis ainoastaan myytävät matkailuautot ja vaunut. Tämä sama vika koski tietysti kaikkia muitakin mainostajia.

Pyysin hyvityksenä palvelun toimimattomuudesta siten, että jatkaisivat tori kauppa-aikaa, joka olisi päättymässä 1.12.2019 siten, että kauppa-aika jatkuu 31.5.2020 asti. Kerroin vielä, että koska toimintamme laatu on sellaista, että kukaan ei etsi matkailuvaunuja tai autoja elo-helmikuun välisenä aikana ei esim. joulukuulle kohdistuva hyvitys auta meitä lainkaan, koska käytännössä ketkään eivät tiedä tulevia kesälomia silloin. Olen myös tämän kertonut jo puhelinmyyjälle silloin, kun palvelua on kaupattu.
Asiakaspalvelusta ilmoitettiiin ylimielisesti, että sopimusehtojen mukaan eivät ole korvausvelvollisia, jos vika tutkitaan ja korjataan. Hieman erikoinen asenne, kun ottaa huomioon sen, että palvelu ei toiminut ainakaan kahteen kuukauteen! Rehellisesti toimiva yritys hyvittäisi heti ja antaisi jotain extraa siitäkin, että vika on ylipäänsä löydetty asiakkaan toimesta. Tori.fi asiakaspalvelu ilmoitti kuitenkin, että hyvittävät yhden kuukauden joulukuussa! Kerroin että tämä joulukuulle kohdistuva hyvitys ei auta meitä vaan haluan hyvityksen samaan ajankohtaan kuin mitä palvelu ei toiminut. Vaihtoehtona ehdotin, että ottavat mainoksemme pois joulukuussa ja laittavat palvelun maksutta voimaan huhti ja toukokuulle jolloin hyvitys kohdistuu samaan ajankohtaan kuin mitä palvelu ei toiminut ja tämän jälkeen palvelu voi jatkua normaalisti. Ilmoittivat taas, että tämä ei heille käy eivätkä aio hyvittää koska sopimusehtojen mukaan korvausvelvollisuutta ei ole.

Olin maksanut palvelusta 6kk ajalta ja toinen 6 kuukauden lasku erääntyisi heinäkuussa. Ilmoitin, että mikäli en saa hyvitystä en aio laskua maksaa. Ilmoittivat sitten, että "päätimme sopimuksen ja poistimme ilmoituksenne". Tämäkin siitä huolimatta että olin maksanut palvelusta 6 kk ja ilmoitukset näkyivät vain 4 kk ja kun kysyin asiaa että miten voivat poistaa, kun olen maksanut palvelusta 6 kk ajalta niin siihenpä en ole saanut mitään vastausta ja tuskin saan. Ilmoittivat ainoastaan, että heidän kanta pysyy samana.

Olen lähestynyt asiassa myös toimitusjohtajaa useampaan kertaan ja pyytänyt vastaamaan viestiin. En ole saanut mitään vastausta. Olen lähettänyt viestini myös muutamalle muulle johtotehtävissä oleville henkilöille ja pyytänyt saada vastauksen joltakin henkilöltä omalla nimellään eikä vain etunimellä esiintyvältä asiakaspalvelijalta. En ole saanut vastausta.

Minun ensisijainen tavoitteeni kun oli jatkaa maksavana asiakkaana ja saada ainoastaan oikeudenmukainen hyvitys eli hyvitys, joka kohdistuu samaan ajankohtaan kuin mitä palvelu ei toiminut. En ole ikinä törmännyt näin huonoon asiakaspalveluun. Pidän eritäin kyseenalaisena sitä, että asiakkaita kohdellaan näin ylimielisesti eikä omasta palvelun toimimattomuudesta suostuta hyvittämään sopimusehtoihin vedoten. Aivan uskomattoman törkeää toimintaa tori.fi palvelulta.

Todettakoon vielä että yritys on aivan sivutoiminen ja matkailuauton ja vaunuun kohdistuva liikevaihto on n. 15 000e Vuodessa eli siihen nähden 750e ilmoitushinta on erittäin korkea..

Onko muita vastaavia kokemuksia? En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta, joten ajattelin seuraavaksi olla yhteydessä Suomen Yrittäjiin. Tosin en ole heidän asiakas, mutta tämän takia ajattelin liittyä :D

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä myös tosi huonoja kokemuksia. Ostin kalliin palvelun eikä palvelusta ole ollut käytännössä mitään hyötyä.. reklamoin asiasta asiakaspalveluun ja siellä vastataan robottimaisesti ja hyvin ylimielisesti.

      Hyvä idea olla yhteydessä suomen yrittäjiin. Osaavat varmasti auttaa. Kerro sitten kuinka kävi.

    • Anonyymi

      Kun liikevaihtosi on noin pieni niin kuluttaja-asiamies saattaisi jopa auttaa. Tällainen käsitys minulla on että joskus auttavat tosi pieniä yrityksiä. Kannattaa olla sinne yhteydessä! On hävytöntä toimintaa tuollainen isolta yritykseltä.

    • Anonyymi

      Ei kai se ole mainostilan myyjän vika, jos mainostaja haluaa liian näkyvän/kalliin mainospaikan suhteessa rahatilanteeseen ja firman kokoon. Myös tuotteen kiinnostavuus on yrittäjän oma ongelma ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Ei tietysti ole enkä siitä ole ketään syyttänytkään. Ongelmahan on siinä, että koko palvelu ei toiminut eli mainokset eivät edes olleet löydettävissä heidän oman palvelussa johtuvan vian vuoksi ja tätä he eivät ole valmiita korvaamaan, koska sopimusehtojen mukaan eivät ole korvausvelvollisia mikäli vika tutkitaan ja korjataan. Mainokset eivät kuitenkaan löytyneet 2 kuukauteen, joten pidän todella kyseenalaisena sitä, että he eivät sitä aikaa korvaa, vaikka sopimusehdoissa mitä sanotaan. Tällainen toiminta on mielestäni asiakkaan huijausta.
        Se onko palvelusta hyötyä ei ole tietenkään palveluntarjoajan vika, mutta se on palveluntarjoajan vika, jos koko mainokset eivät löydy heidän omien vikojen vuoksi. Tällöin ei ole edes mahdollista se, että palvelusta olisi hyötyä. Rohkenen epäillä, että kukaan haluaa maksaa mainoksesta, jota ei löydy. Rehellisesti toimiva palveluntarjoaja ilman muuta hyvittäisi vastaavan ajan. Se kun ei edes maksa palveluntarjoajalle mitään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe