pitävät yhteiskuntaa terveenä ja pystyssä!!!
http://www.suviseurat.fi/
Kiitos.
Kiittäkäämme SUVISEUROJA, että ne
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos paljon. Jatkakaa tärkeää työtänne.
Se pelastaa ihmiskunnan tuholta. - Anonyymi
Heterot jatkavat elämäänsä, homot ja lesbot kuolevat sukupuuttoon.
Hyvä niin.- Anonyymi
Heterot niitä homoja synnyttää. Vai ovatko homot saaneet ulostereiän itämään?
- Anonyymi
suviseuralaiset on sokeita yltiösuvaitsevaisuudessaan ja myötävaikuttavat islamisaation leviämisen suomeen ( sipilä yms )
Hieman koomista, mutta totta. Tavallinen suomalainen pariskunta tuottaa vain 1,4 lasta ja iso osa ei edes ole parisuhteessa.
Tällaisilla lukemilla kantasuomalaiset häviävät yhdessä sukupolvessa melkein neljänneksellä.
Alueilla joissa on paljon lestadiolaisia, lapsia syntyy kaksinkertainen määrä koko maan keskiarvoon verrattuna. Tällä lukemalla Suomi pelastuisi, mutta mitä me teemme? Herjaamme maamme viimeistä oljenkortta säilyä kansakuntana!
Kun katsoo tyypillistä lestadiolaista perhettä, niin heillä on kaikki hyvin, eivätkä he marise joka asiasta kuin pakanoiksi kääntyneet kantasuomalaiset.
Heillä on hienot kodit, isot autot, useimmiten kaksi ja he työllistyvät hyvin ja tuottavat maalle paljon hyvää.
Ei ole vaikea arvata, että nyt valittu hallitus ei halua käännyttää meitä lestadiolaisuuteen, mutta aivan takuulla näkee ainoana pelastuskeinona massiivisen maahanmuuton.
Kumpi sinusta olisi parempi ratkaisu?- Anonyymi
Ei tehdastyössä käyvällä lestadiolaisella se elämä niin auvoista ole, aivan turha puhua luksus asunnosta ja kaksista autoista, hyvä kun saa leivän perheensä suuhun.
- Anonyymi
Saisivat jäädä sinne pellolle nuo remonttikauppiaat.
- Anonyymi
Ketään ei haittaa vaikka jäisivät pysyvästi sinne pellolle keskenään hihhulomaan.
- Anonyymi
Naisilla ei ole muita oikeuksia kuin synnyttää yksi lapsi joka vuosi ja lapset pakotetaan uskomaan, niin näitäkö tässä pitäisi kiitellä? Uskonlahkot tuovat maailmaan hyvin paljon ahdistusta.
- Anonyymi
USKOVAISTEN UHRIT RY ei ole turhaan polkaistu pystyyn , Se jos kuka tekee arvokasta työtä kakkahattu-suvakkien pilaamien sielujen pelastamiseksi terveeseen yhteiskuntaan kelpaaviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764