Osaatteko olla yksin?

En nyt aja takaa että munkin elämä jossa ei harrastaisi ollenkaan seksiä tai olisi romanttista rakkautta, olisi hyvä, vaan että osaatteko olla yksin? Koska se että on romanttista rakkautta, ei tarkoita että tarvitsisi nähdä toista enää ikinä. Se on vain yksi kokemus. Parisuhteet kumminkin loppuu aina lyhyeen nykyään ja niistä tulee riippakiviä ennemmin kuin myöhemmin, joten olisiko parempi että tyytyisi siihen mitä saa jos saa ja nauttisi elämästä muilla tavoin?

Tuntuu helpommalta kun ei tee asioita sen eteen että pariutuisi joskus, vaan tekemisen ilosta. Ehkä mäkin löydän vielä jonkun, mutta näinkin tuntuu ihan helvetin hyvältä.

22

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No yksinhän tuota on tullut oltua lähemmäs 10 vuotta. Ei seksiä, ei rakkautta. Enkä enää niitä kaipaakaan.

      • Anonyymi

        Hyvällä alulla olet. Minä tässä jo 75 v ilman...


    • Anonyymi

      Osaan olla liiankin hyvin yksin ilman suhteita tai kavereita. En oikein usko koskaan tapaavani sopivaa kumppania, kun viihdyn niin hyvin yksin. Olen introvertti.

      • Anonyymi

        Toi termin on niin tyhmä se onkeksitty jotta ihmiset saadaan eristäytymään. Yksin voi viihtyä mutta ihminen on lauma eläin niku sudetkin ja tiedät varmaan miten yksinäiselle sudelle käy ilman sen laumaa. Anyways aivopesu toimii hyvin!


      • Anonyymi

        Käytän kyllä oikeasti enemmän aikaa omillani kuin toisten seurassa. Voin olla hyvin lähes viikon puhumatta kenellekään. Viihdyn hyvin omien ajatusteni seurassa tai tarkkailijan roolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi termin on niin tyhmä se onkeksitty jotta ihmiset saadaan eristäytymään. Yksin voi viihtyä mutta ihminen on lauma eläin niku sudetkin ja tiedät varmaan miten yksinäiselle sudelle käy ilman sen laumaa. Anyways aivopesu toimii hyvin!

        En viihdy epämiellyttävässä laumassa, ihmiset ovat mielestäni epämiellyttäviä.


    • Anonyymi

      Oletko se paksu puhelinmyyjä?

      xL

      • Anonyymi

        Niin mikä paksu puhelinmyyjä? En ole ehtinyt kovin tarkkaan seurailemaan palstan menoa.

        Ja prkeleen trolli, vahaan sulta perskarvat. Ootko paljonkin lainaillut nikkiäni?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä paksu puhelinmyyjä? En ole ehtinyt kovin tarkkaan seurailemaan palstan menoa.

        Ja prkeleen trolli, vahaan sulta perskarvat. Ootko paljonkin lainaillut nikkiäni?

        xLiner

        Joskus oli hullu-ukko niminen tyyppi täällä ja se sanoi olevansa vähän pullukka. Pihallatipusen kanssa tykkäs jutella...


      • Jaa mää vai? No en :D Hullu-ukko oli varattu niin piti lisätä metsästä kun oon hengannut siellä. Puhelinmyyntiä tein joskus päin tai 2, ja tuntu että oli henkisesti ihan helvetin pahalta. Ja mä sentään oon kokenu psykoosin jossa on viikko sitä että sut tapetaan koska tahansa ja kaikkea muuta tommosta. Ja paksu en oo, lääkityksen aikana oli 8kk raskausmaha mut sitä ei oo ny.


    • Anonyymi

      Suomessa on miljoona yksinäistä mutta eri syistä. Miehet on yksin koska naisten kriteerit liian korkealla ja naiset ovat yksin koska eivät saa komeita top 10 miehiä

      • Anonyymi

        Vittu lopeta nyt jo tuo top 10 lässytys, käytännössä melkein kaikki miehistä saa naisen jos vaan jaksaa asian eteen tehdä mitään, oikein olisi sanoa ettei worst 10 saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu lopeta nyt jo tuo top 10 lässytys, käytännössä melkein kaikki miehistä saa naisen jos vaan jaksaa asian eteen tehdä mitään, oikein olisi sanoa ettei worst 10 saa.

        Tottakai saa, jos YH valas kelpaa.
        Kurppaa ei äitille kehtaa esitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saa, jos YH valas kelpaa.
        Kurppaa ei äitille kehtaa esitellä.

        Eihän sitä ätmiäkään kehtaa kenellekään esitellä joten mikä tuossa on ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu lopeta nyt jo tuo top 10 lässytys, käytännössä melkein kaikki miehistä saa naisen jos vaan jaksaa asian eteen tehdä mitään, oikein olisi sanoa ettei worst 10 saa.

        Ei varmana saa miehistä läheskään kaikki naisia. Rumuuteensa ei voi vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmana saa miehistä läheskään kaikki naisia. Rumuuteensa ei voi vaikuttaa.

        Aivan varmasti voi vaikuttaa. Kyllä tyyli ja käytös menee aina kauneuden/komeuden edelle parisuhdemarkkinoilla.

        Mut tetenkään kukaan nainen ei huomaa seinään sulautuvaa rumuuttansa itkevää ätmiä.


    • Anonyymi

      En oikein osaa, kaipaan parisuhdetta jatkuvasti, oon kunnon mies joka tekee töitä, mut silti en kelpaa...

    • Tottakai jokainen haluaa olla rakastettu ja rakastaa. Mutta vaikeaa se on mitä vanhemmaksi tulee. Jokaisella on niin paljon pettymyksiä jo takanaan ja elettyä elämää.

      Jokaisen kai puntaroitava tarkkaan mitä haluaa ja mitä sen vuoksi suostuu sietämään. Elämät voi olla erilaisia ja tarpeet erilaisia. Omien tarpeiden tunnistaminen vs erilaisuuden sietäminen voi olla liikaa monelle.

      Ehkä sellainen toivo on hyvä ollakin, mutta vaatiahan ei voi. Pelkällä kauniilla ajatuksella ja romantisoituneella toiveella ei parisuhdetta....varsinkaan romanttista sellaista saa. Se on 95% arkea ja vain pieni osa romantiikkaa.

      Rakkaus kannattaa miettiä monellatapaa uusiksi. Se ei ole vaan sitä halihalipusipusi-juttua. Siihenkin pitää hyväksyä karuakin karumpi arki.

    • Anonyymi

      Yksin olo on mulle elinehto.

      • Anonyymi

        Näit sen sitten tärkeäksi tulla palstalle kertomaan.


    • Anonyymi

      Osaan olla yksin, olen ollut jo vuosia.
      Ei ole ollut intoa alkaa mitään säveltämään toisen sukupuolen kanssa. Asiahan saisi toisenlaisen ulottuvuuden, jos toinen osapuoli osaisi antaa arvoa minunkin mielipiteille.....( Olen koko elämäni ollut aika arka)

      Yksinäisyyttä harvoin poden, vaikka olenkin yksin.

    • Anonyymi

      Vaikka tämän palstan nimi onkin 'Sinkut' niin kannattaa pitää mielessä että täällä päivystää lähes poikkeuksetta "60plus sinkut". Joten vaatimukset, edellytykset, toiveet, ja käsitykset ovat valtavasti erilaiset kuin mihin pelkkä "Sinkut" viittaa. "Top 10" ja "osata olla yksin" ovat täysin eri asioita 60plus ikäiselle kuin vaikka 20plus ikäiselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe