Monokulttuuri

Anonyymi

Kun tavoitteet väestöjen sekoittamisesta on saavutettu, niin eikö lopputuloksena ole ennenpitkää maailmanlaajuinen monokulttuuri?
Tai kyllähän jotkut maat säästyvät siltä politiikkansa ansiosta, mutta maailman kulttuuriperimä kyllä köyhtyy dramaattisesti.

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meistä tulee kaikista amerikkalaisia. Kyllähän me nytkin ollaan jo aika amerikkalaisia, koska me puhutaan englantia, juodaan coca colaa ja hampurilaisia samalla kun me katsomme amerikkalaisia elokuvia.

Ne jotka kolonisoi maailmaa eniten, ne voittaa, näin se vaan menee evoluution/elämän pelissä. Englantilaiset on ollu ne jotka on ollut parhaita kolonisoimaan maailmaa, ja siksi heillä on eniten valtaa ja maata.

• Anonyymi

Lisään "amerikkalaislistaasi" Monsanton GMO-siemenet, E-koodit ja glyfosaatit sekä Glaxo Smith Kleinen rokotteet ja lääkkeet.

• Anonyymi

Niinpä! Tuota olen usein kirjoittanut. Maiden monikultturistuminen johtaa niiden sekakulttuuristumiseen. Eli alkuperäiskulttuurit katoavat lopulta kaikki. Mikä tietysti on tietoista kulttuurien massatuhoamista.

Kuitenkin "multikultit" ja mamuttajat esittävät olevansa kulttuurimyönteisiä!? Todella häskiä sakkia nuo globalistit ja kultuuurimarxistit. Suoraan sanoen pahinta ihmisainesta, mitä maa päällään kantaa...

• Anonyymi

Euroopasta tulee islamilainen maanosa vuosisadan puolivälin paikkeilla. Meitä hallitsee siis islam.

• Anonyymi

Frankfurtin koulukunnan uskonto on islam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Frankfurtin koulukunnan uskonto on islam.

Kyllä perustajat olivat lähes kaikki- yllätys, yllätys- juutalaisia. Vaikka tuskin silloin 1920- luvulla Frankfurtin koulun perustamisen aikoihin he käsittivät, että sadon tuosta arvomädätyksestä tuleekin korjaamaan islam! Mikä on ironista, koska muslimit ovat nykyään juutalaisten pahimpia vihollisia...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe