Islamin tekemät kansanmurhat

J_Julistaja

Miksi islaminuskon nimissä tehdyistä kansanmurhista ei juurikaan puhuta, vaikka historinkirjat kertovat karua kieltä valloittaja islamin verisyydestä. Islamin levittäjienhän periaate on ollut kautta historia, joka vaatia valloittamiaan kansoja kääntymään islamiin tai kuolemaan.

Missä on keskustelu kreikkalaisten siviilien järjettömästä murhaamista Kreikan sisällissodan aikana, miljoonan armenialaisen kansanmurhasta, turkkilasten suorittamista kristittyjen päidenkatkaisuista Balkanilla ja Wienin porteilla, Kostantinopolin verinen kukistaminen? Entä muut valloittaja-islamin nimessä tehdyt vääräuskoisten tappamiset ja orjuuttamiset ympäri Afrikkaa ja Aasiaa?

Milloin kurkunleikkaajauskonnosta aletaan puhua kiertelemättä? Turha väittää kristittyjä suuremmiksi murhaajiksi, sillä ristiretket olivat noin tuhat vuotta sitten, eivät vuonna 2005, jolloin islamin nimeen jatketaan murhaamista yhä kiihtyvämpään tahtiin?

Nyt olisi kaikkien maailman uskontojen aika yhdistyä yhtä verisen terrorismin aatetta vastaan. Aivopestyjen määrä kasvaa ja sitä myöten myös ei-muslimien kärsimys. Vihalle ja terrorismille on tehtävä loppu! Koraani on mielestäni verrattavissa Mein Kampfiin vihanlietsojana.

22

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . aloita itsestäsi. mitäs mein kampf sanoo? lue koraania myös!

• Mauno Yrjölä

Koraanin saneli luki- ja kirjoitustaidoton ja meidän standardien mukaan yli 100 v kööpe.

Oli päivät huumeessa ja kärsi skitsofrenian harhoista, kuten Dr. Nash elokuvassa Kaunis mieli.

Harhoja on skitsofreenikon mahdotonta erottaa todellisuudesta. Muhammetin sekopääjutut kirjoitti pakotettuna juutalainen, joka oli seutukunnan ainoa kirj. taitoinen henkilö.

Koraani on siis juutalaisen kirjoittamaa soopaa muhamettiläisille.

Jotta uskokaa poja vaan sen teksteihin, niin hyvä tulee.

• Mauno Yrjölä kirjoitti:

Koraanin saneli luki- ja kirjoitustaidoton ja meidän standardien mukaan yli 100 v kööpe.

Oli päivät huumeessa ja kärsi skitsofrenian harhoista, kuten Dr. Nash elokuvassa Kaunis mieli.

Harhoja on skitsofreenikon mahdotonta erottaa todellisuudesta. Muhammetin sekopääjutut kirjoitti pakotettuna juutalainen, joka oli seutukunnan ainoa kirj. taitoinen henkilö.

kamaa sinä vedät?

• aye-serene
        Mauno Yrjölä kirjoitti:

...Ärjylä/Karjula/Yrjölä levittää palstalle kamelinsa p-skaa...
        Sinän olet kuulema kamelikuski...niin siellä luki...

/aye

• aye-serene
        karvapää kirjoitti:

kamaa sinä vedät?

...vastauksen...hän nuuskii kamelinsa p-skan lemuja että melkein pyörtyy *kaasuista*. ;)) Siksi sen kirjoitukset vaikuttaa niin *huumeisilta*...

/aye

• Belisar
        aye-serene kirjoitti:

...vastauksen...hän nuuskii kamelinsa p-skan lemuja että melkein pyörtyy *kaasuista*. ;)) Siksi sen kirjoitukset vaikuttaa niin *huumeisilta*...

/aye

Aye, onko sulla huolia ? :))

• aye-serene
        Belisar kirjoitti:

Aye, onko sulla huolia ? :))

...muistui vain mieleeni Ärjylän, siis r kirjoituksia ja mitä muut vastaili sille. Kamelikuski ne vitsaili sen olevan...ja minä vain jatkan...storya...:)
        Mitäs sinulle kuuluu?

/aye

• Belisar
        aye-serene kirjoitti:

...muistui vain mieleeni Ärjylän, siis r kirjoituksia ja mitä muut vastaili sille. Kamelikuski ne vitsaili sen olevan...ja minä vain jatkan...storya...:)
        Mitäs sinulle kuuluu?

/aye

eipä mitään erikoista, mietin lähdenkö baariin vai en... siinä on lähinnä ongelma :) Voi olla että en taida viitsiä mennä, olo on parempi huomenna jos vaikka menee uimaan.
        Kävin eilen katsomassa tätä palstaa... vaikuttaa siltä että täällä on menossa näivettyminen.

• aye-serene
        Belisar kirjoitti:

eipä mitään erikoista, mietin lähdenkö baariin vai en... siinä on lähinnä ongelma :) Voi olla että en taida viitsiä mennä, olo on parempi huomenna jos vaikka menee uimaan.
        Kävin eilen katsomassa tätä palstaa... vaikuttaa siltä että täällä on menossa näivettyminen.

...minä aion olla kotona tänä iltana. Voihan sitä maistella whiskyä kotonakin...
        Pitää paikkansa että palsta on huonossa kunnossa. Kai tajuat luettuasi miksi? Ja tuo teidän Ärjylä siis r on mukana pahentamassa palstaa...

Asiallinen Islamin kritiikka, sen siedän mutta nämä p-skan puhujat on asia erikseen. Ja sitten kun ne vielä hyppivät toisten silmille ilkeine avaus viesteineen. Kai olet lukenut?
        Että ihmiset voi ollakin niin ilkeitä. Taitavat moni niistä olla kakaroita jotka kiusaavat vain kun itse voivat huonosti...

Ps.
        Mitä tarkoittaa, näivettyminen?

/aye

• Belisar
        aye-serene kirjoitti:

...minä aion olla kotona tänä iltana. Voihan sitä maistella whiskyä kotonakin...
        Pitää paikkansa että palsta on huonossa kunnossa. Kai tajuat luettuasi miksi? Ja tuo teidän Ärjylä siis r on mukana pahentamassa palstaa...

Asiallinen Islamin kritiikka, sen siedän mutta nämä p-skan puhujat on asia erikseen. Ja sitten kun ne vielä hyppivät toisten silmille ilkeine avaus viesteineen. Kai olet lukenut?
        Että ihmiset voi ollakin niin ilkeitä. Taitavat moni niistä olla kakaroita jotka kiusaavat vain kun itse voivat huonosti...

Ps.
        Mitä tarkoittaa, näivettyminen?

/aye

Näivettyä - kuivua, surkastua, haihtua, kadota kuvaavat samoja asioita. Kukka voi myös näivettyä jos et kastele sitä, useimmiten ehkä sanotaan että kukka kuivui...

Kyllä minä olen lukenut noita kirjoituksia.

Vai whiskyä, olisi pitänyt minunkin hakea pullo mallas whiskyä. Tulee vaan imurotua heti puoli pulloa kun alkaa maistelee, eikä se ole kovin hyvä juttu...

• aye-serene
        Belisar kirjoitti:

Näivettyä - kuivua, surkastua, haihtua, kadota kuvaavat samoja asioita. Kukka voi myös näivettyä jos et kastele sitä, useimmiten ehkä sanotaan että kukka kuivui...

Kyllä minä olen lukenut noita kirjoituksia.

Vai whiskyä, olisi pitänyt minunkin hakea pullo mallas whiskyä. Tulee vaan imurotua heti puoli pulloa kun alkaa maistelee, eikä se ole kovin hyvä juttu...

...kerran siellä ollessani että pidät malt whiskystä. Niin minäkin. Moni minun tutuista pitää malt whiskystä. Ollaan oltu joskus sellaisissa tilaisuuksissa joissa maistellaan ja *haistellaan* whiskyjä...mielenkiintoista...
        Ei pidä juoda itseään kovaan humalaan. Maistelee vain. :)

Joo, palstalta on moni lähtenyt pois. Kyllästyneet noihin turhan päiväisiin kirjoituksiin täällä.

Muuten, taitaa olla ensimmäinen kerta kun tällä palstalla näin jutellaan kun me nyt tehdään. Ei ainakaan minun aikanani täällä ole vapaasti juteltu ihan noin vain...
        Kiva vaihteeksi näinkin.

Siellä teillä lentää huumori ja pilkat...ei ole hienompaa sielläkään. Sinäkin siellä sen A:n kanssa sanelet yhtä sun toista. Ja etenkin A. Tälle palstalle sellainen ei sovi...
        Joskus tekisi mieli tulla sinne mutta en uskalla. En luultavasti osaisi ottaa niitä juttuja oikein siellä...suuttuisin varmasti jos minulle hörhöt siellä alkaisivat suutaan soittaa...ja et varmaan tulisi auttamaan minua. ;))

/aye

• Belisar
        aye-serene kirjoitti:

...kerran siellä ollessani että pidät malt whiskystä. Niin minäkin. Moni minun tutuista pitää malt whiskystä. Ollaan oltu joskus sellaisissa tilaisuuksissa joissa maistellaan ja *haistellaan* whiskyjä...mielenkiintoista...
        Ei pidä juoda itseään kovaan humalaan. Maistelee vain. :)

Joo, palstalta on moni lähtenyt pois. Kyllästyneet noihin turhan päiväisiin kirjoituksiin täällä.

Muuten, taitaa olla ensimmäinen kerta kun tällä palstalla näin jutellaan kun me nyt tehdään. Ei ainakaan minun aikanani täällä ole vapaasti juteltu ihan noin vain...
        Kiva vaihteeksi näinkin.

Siellä teillä lentää huumori ja pilkat...ei ole hienompaa sielläkään. Sinäkin siellä sen A:n kanssa sanelet yhtä sun toista. Ja etenkin A. Tälle palstalle sellainen ei sovi...
        Joskus tekisi mieli tulla sinne mutta en uskalla. En luultavasti osaisi ottaa niitä juttuja oikein siellä...suuttuisin varmasti jos minulle hörhöt siellä alkaisivat suutaan soittaa...ja et varmaan tulisi auttamaan minua. ;))

/aye

Enhän minä sinua pulaan jättäisi... minulla on siellä oikein sovinistin maine... se hieman huvittaa. A esittää sitä feministi roolia, minullahan on tämä tapa oikeassa elämässäkin arsyttää tahallaan näitä feministi naisia. Ne ärsyyntyvät niin helposti... se on vähän sellaista hupia.

Meillä kyllä lentää siellä jos jonkin moinen kuitti... välillä vähän enemmänkin tosissaan. Kyllä minä uskon että pärjäisit, ei siellä naisia niin kiusata, miehet kyllä puhuvat aika kovaa tekstiä toisilleen. Minusta tuntuu että olen hieman ollut liiankin näkyvä, alaka olemaan näitä perskärpäsiä :), on jopa käynyt mielessä että poistuisin sieltä.
        Tuo A on oikeastaan aika hauska, hänen komenttinsa eri asioihin kieltämättä hymyilyttää. Kuvittele nyt nuori neito keskellä ukkkojen juttuja... minusta se on jopa koomista, voin kuvitella sen silmissäni.. heh heh -B-

• aye-serene
        Belisar kirjoitti:

Enhän minä sinua pulaan jättäisi... minulla on siellä oikein sovinistin maine... se hieman huvittaa. A esittää sitä feministi roolia, minullahan on tämä tapa oikeassa elämässäkin arsyttää tahallaan näitä feministi naisia. Ne ärsyyntyvät niin helposti... se on vähän sellaista hupia.

Meillä kyllä lentää siellä jos jonkin moinen kuitti... välillä vähän enemmänkin tosissaan. Kyllä minä uskon että pärjäisit, ei siellä naisia niin kiusata, miehet kyllä puhuvat aika kovaa tekstiä toisilleen. Minusta tuntuu että olen hieman ollut liiankin näkyvä, alaka olemaan näitä perskärpäsiä :), on jopa käynyt mielessä että poistuisin sieltä.
        Tuo A on oikeastaan aika hauska, hänen komenttinsa eri asioihin kieltämättä hymyilyttää. Kuvittele nyt nuori neito keskellä ukkkojen juttuja... minusta se on jopa koomista, voin kuvitella sen silmissäni.. heh heh -B-

...minua siellä? Saa nähdä jos joskus uskallan tulla sinne...
        Sinä siis provoilet myös? No niin teen minäkin joskus, mutta en usein...
        Hahhaa A on sinun perskärpäsesi...sen olen huomannut. Taitaa olla ihastunut sinuun. Ei kai se muuten niin käyttäytyisi. Naisena tajuan että niin on A asiat. ;))...en käy lukemassa siellä usein enää...en karta kaikkiaan enää jaksa lukea sitä eräitten höpötystä siellä.

Muistatko kun silloin kerran kirjoitin niin se S hyppäsi heti silmille?
        Että kyllä ne osaa olla ilkeitä naisillekkin. Etenkin se, mikä sen nimi on...juu se oli se O. Palstanne narri...

Ja sitten taas toisaalta, minun on vähän vaikea joskus ymmärtää niitten ukkojen kieltä. Kirjoittavat niin vanhoillisesti ja oudosti, etten kaikkia niitten käyttämiä sanoja edes tiedä mitä ne tarkoittaa...
        Ja ne jutut joskus. En edes tajua mistä aina on kysymys...

Ehkä A tykkää olla vanhojen ukkojen seurassa. vaikuttaa ainakin siltä. Onhan se huvittavaa tietenkin, monet naurut olen saanut sen kommenteista...
        Ei pitäisi naureskella toisille...mutta kun on niin huvittavaa tekstiä siellä joskus...

Minä sain juuri vieraita. Jotta ehkä tässä maistelemme vähän whiskyä, niin sitä malt sellaista, Macallan, jos tiedät...

/aye

• enigamtigue
        Mauno Yrjölä kirjoitti:

Sinä joka puhuu noin paljon paskaa niin tarkista se mitä sä kirjoitat ensi kella.. se että kirjoitat kaikkea mitä keksit ei ole hyvää sulle ..
        joten katokin mitä teet. sun lähettämän teidon mukaan huoman että et tiedä koraasti mitää.. Sun hyvää tietämätömyyten takia yritat laukaa kaikkiea muslimia.. Sooooooo ota selväää mitää kirjoitat ............Varokin setten..

• Hese

Puhut asiaa. Olisiko syynä esim. Suomen uutisoinnin hajuton-mauton-uutisiin syynä pelko. Siis pelko siitä, miten ihmiset reagoivat, jos kerrotaan esim. että Indonesian muslimit ovat polttaneet kirkkoja ja kyliä ja ajaneet kristityt vuorille jne. Pelätäänkö rasismin lisääntyvän? Tai mitä se EU tai YK sanovat? Vai onko uutislähteiden aineisto valmiiksi suodatettua syystä että tekijät haluavat esittää islamin mahdollisimman myönteisenä huolimatta hirmuteoista? Vai onko Suomineidon kädet jotenkin sidotut? (öljyllä)
      En halua nähdä asioita täysin mustavalkoisena. Muslimimaiden kulttuureissa on hyviäkin asioita, mutta länsimaiden, kuten Suomenkin olisi alettava tajuamaan, että meillä on oikeus ja velvollisuus päättää itse omista asioistamme. On täysin naurettavaa esim. miettiä sitä että voiko Suomen kouluissa laulaa kevätvirsiä ettei ne muslimit vaan loukkaannu. No, tähän tietenkin on ateisteillakin jotain sanomista, mutta miksi särkeä kaikki kauniit perinteet?
      Mutta vielä tästä kurkunleikk... Islamin levittäminen väkivallalla ja pakkokeinoin esim Afrikassa saa voimaan pahoin. Siellähän on helppo toimia niin. Mutta länsimaissa ei toistaiseksi. Täällä sitä levitetään valheen avulla hunajaisin huulin.
      Jos haluaa todellista tietoa maailmalta niin se tieto on itse etsittävä erilaisista lähteistä.
      Ja jos joku luulee etteikö muslimien tavoitteena ole islamilainen Suomi niin Suomessa asuva imaani on itse sanonut tavoitteeksi sadan vuoden sisällä islamilaistaa tämä maa. Hyvästi demokratia.
      Vielä kristittyjen vainoista tänä päivänä. Muslimit ovat hyvin ansioituneita tässä ympäri maailman, mutta myös hindut ja buddhalaiset ovat alkaneet "kunnostautua" asiassa, kommunistit tietenkin heti Marxista alkaen.

• Aurelianus

Eli mietteet aiheesta, kumman kaula on puhtaampi, kristittyjen vai muslimien, on loppujen lopuksi turhaa touhua.Yhtä mustilta nuo näyttävät...
      Muutama täsmennys lienee paikallaan:
      Kreikkalaisten sisällissota? Jos kirjoittaja tarkoittaa tuota 1940-luvun teurastusta, niin vastakkain olivat lähinnä kommunistit ja antikommunistinen hallitus.
      1920 -luvun alun rähinä taas oli pikemminkin kansallisuusvihasta johtuva purkaus ja kreikkalaiset eivät itsekään olleet mitään äidinkultia.
      Satavuotta aiemmin käyty itsenäisyyssota taas ei ollut mitenkään nätti juttu, etenkään Khios-Saarella, mutta kuinka paljon siitä voidaan pistää Islamin, kuinka paljon Turkkilaisten "normaaliin" ja jo tuolloin ajastaan jälkeenjäävien veriorgiastrategioiden ( vrt. 30- Vuotinen Sota.) piikkiin.
      Ylipäätään turkkilaisten armottomus 1300-1800 ei eroa mitenkään kristillisistä perinteistä ko. ajalla ja heikäläiset eivät olleet vielä 1700 luvun lopullakaan taatusti sen julmempia kuin vallankumouksen raivossa kapinaa kukistavat Ranskan Tasavalan joukot Vendeessä vastaavana ajanjaksona. Eli veri on verta, vuodatetaan sitä vapauden tai Allahin puolesta.
      Julistaja ei taida uskoa, että Islamin menestykset Afrikassa ja Aasiassa eivät useimmiten perustuneet zihadiin vaan lähetystoimintaan .
      Kristittyjen murhalista on yhtä pitkä kuin Islamin ja ei yhtään vähemmän siivo. Suuri osa listasta koostu teoista, jotka tapahtuivat toisia kristittyjä vastaan (syynä skismaattisuus, kerettiläisyys tms!) Kristuksen nimeen!
      Noitaroviot tukahtuivat vasta 1700-luvulle tultaessa ja vielä saman vuosisadan jälkipuoliskolla mm Ranskassa katolisen messun häpäisy johti hyvin tuskalliseen kuolemaan.
      Suurimittaiset uskonsodat tukahtuivat jo 1600-luvulla, mutta syynä ei ollut kiihkoilijoiden järkiintyminen vaan enemmistön kyynistyminen. Tämä oli yksi elementeistä, joista sikisi Valistus.
      Nykyisen Islamin ja Kristinuskon ero onkin siinä, että kristityt joutuvat tulemaan toimeen oloissa, joissa sekularismi ja ateismi ovat voittaneet alaa ja repineet useimpien kiihkoilijoiden myrkkyhampaat (Silti mm. ns. "apinaoikeudenkäyntejä" istutaan käräjillä tätä kirjoitettaessakin!) kun taas kiihkomuslimeilla ei ole taakkanaan kyseisen kaltaista vastustavaa elementtiä. Eli kyse on kristittyjen suhteen tilaisuksien, ei tahdon puutteesta!
      Eli Islam ja Kristinusko ovat saman pun hedelmiä ja jos itse haluan tehdä jotain äärimmäistä, valitsen mielelläni teoilleni jonkin hivenen rationaalisemman syyn!

• Karim

...muslimi-maihin, te kristityt, JOKA IKINEN VUOSISATA tästä Islamin syntyyn (600-luvulle) asti! Milloin viimeksi Islamin maa on hyökännyt Eurooppaan (varsinkaan ilman kristittyjen aloittamaa sotaa)? Kyse ei ole vain ristiretkistä, vaan siirtomaa-ajasta, Venäjän valloituksista, Espanjan muslimien karkoittamisesta, Bysantin agressiivisuudesta... Lista on oikeasti loputon!

Ja Islamin opissa (Koraanissakin) on sentään taattu Kirjankansoille (mm. juutalaisille ja kristityille) täydellinen uskonnonvapaus erillistä "uskonto-veroa" vastaan, joka on 2,5% vuoden tuloista (sama mikä muslimeille pakollista almuina), mikä ei siltikään ole edes "vero" sillä Islam suhtautuu kielteisesti verotukseen, eli kristittyjen verot vähenivät muslimeiden alaisuudessa. Monet muslimi-hallitsijat jopa pyrkivät estämään kristittyjen kääntymistä Islamiin sillä muslimeiden almu-vero menee suoraan köyhille kun taas "uskonto-vero" tuli valtion (hallitsijan) kassaan. Toisaalta kr.uskon "esivallan miekkaa" on käytetty täysin suvaitsemattomaan lahtaamiseen, kuten Jeesuksen sanoja "pakottakaa heidät tulemaan sisälle".

Tuossa oli yksi syy miksi "valloittaja-muslimit" saivat niin nopeasti haltuunsa Bysantin P-Afrikan ja L-Idän, sillä siellä (vainotut vähemmistö-) kristityt ottivat muslimit vastaan vapauttajina. Niillä alueilla kristityt olivat enemmistönä vielä satoja vuosia muslimeiden valloitusten jälkeen (se näkyy siinäkin että mm. Egyptissä, Etiopiassa ja L-Idässä on vieläkin suuria kristittyjä vähemmistöjä), mutta hiljalleen kristittyjä kääntyi enemmän ja enemmän muslimeiksi (kenties osaltaan koska he oppivat arabian kielen ja ymmärsivät Koraanin hienoudet, osaltaan verotusta pienentääkseen).

Valloittajista puhuttaessa muuten muistatko mitä Jeesus sanoi: (Matt.11:12, toinen yleisesti käytetty kohtaan sopiva mahdollinen käännöstapa) "Johannes Kastajan päivistä asti Taivasten Valtakunta on ollut murtautumassa esiin, ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen."...

---Turha väittää kristittyjä suuremmiksi murhaajiksi,---

Kristittyjen (keskinäisten ja toisiin uskontoihin suuntautuneiden) sotien kuolemien saldo lasketaan sadoissa miljoonissa, muslimien sotien tuhot jäävät KAUAS siitä (mm. koska profeetta kielsi vahingoittamasta syyttömiä tai heidän omaisuuttaan edes sodassakaan)...

• textii...

• Viper

Ja Islamin opissa (Koraanissakin) on sentään taattu Kirjankansoille (mm. juutalaisille ja kristityille) täydellinen uskonnonvapaus erillistä "uskonto-veroa" vastaan, joka on 2,5% vuoden tuloista (sama mikä muslimeille pakollista almuina), mikä ei siltikään ole edes "vero" sillä Islam suhtautuu kielteisesti verotukseen, eli kristittyjen verot vähenivät muslimeiden alaisuudessa. Monet muslimi-hallitsijat jopa pyrkivät estämään kristittyjen kääntymistä Islamiin sillä muslimeiden almu-vero menee suoraan köyhille kun taas "uskonto-vero" tuli valtion (hallitsijan) kassaan. Toisaalta kr.uskon "esivallan miekkaa" on käytetty täysin suvaitsemattomaan lahtaamiseen, kuten Jeesuksen sanoja "pakottakaa heidät tulemaan sisälle".
        -------------------------------------------------

Niinpä joo. Nigeriassa tällä hetkellä MUSLIMIT yrittävät pakottaa kristitytkin seuraamaan Sharia-lakia ja siten islamia.
        Darfurissa ja ylipäätään Sudanissa tilanne on sama. Ero on pieni, tosin Darfurissa muslimit murhaavat muslimeja samalla innolla kuin "vääräuskoisia".

Täydellinen uskontovapaus? Kristityt eivät ole saaneet rakentaa eivätkä korjata kirkkojaan lähi-idässä, eivätkä ole saaneet tehdä JEESUKSEN ITSENSÄ käskemää evankeliointityötä kaikkialla islamin maailmassa. Jeesuksen lähetyskäsky: "Minulle on annettu KAIKKI valta taivaassa ja maan päällä. MENKÄÄ SIIS JA TEHKÄÄ _KAIKKI KANSAT_ MINUN OPETUSLAPSIKSENI KASTAMALLA HEITÄ ISÄN, POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN JA KÄSKEMÄLLÄ HEIDÄN PITÄÄ _KAIKKI_ MITÄ MINÄ OLEN TEIDÄN KÄSKENYT PITÄÄ. JA KATSO; MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE JOKAISENA PÄIVÄNÄ VIIMEISEEN PÄIVÄÄN SAAKKA."

Muslimit haluavat pakottaa kaikki sharian alle ja tarjoavat vaihtoehdoksi vain kuolemaa. Beslanin koulukaappaus on osoitus islamin raakuudesta. Reippaat 300 lasta kuoli vain koska muslimit halusivat levittää shariaa Beslanissa ja tehdä islamilaisia tekoja. Venäjän armeija pakotti muslimit luopumaan, lopputulos oli verinen. Moskovan teatterikaappaus, Madridin pommi-isku juniin, WTC-iskut jenkeissä ja Myyrmannin terroriteko Suomessa kertovat karua kieltä islamin "vapaudesta".

Ja Juutalaisia muslimit ovat murhanneet läpi historian. Että se siitä uskonvapaudesta.

Tässä sinulle islamin ihanuutta:

-Egyptissä edelleen 97% tytöistä silvotaan islamin nimeen.
        -Sudanissa yli 99% tytöistä silvotaan edelleen
        -Afrikan pohjoisissa valtioissa ylipäätään yli 90% tytöistä silvotaan islamin nimeen.
        -Lähi-idässä silpominen on läsnä, mutta laajuus tuntematon.
        -Indonesiaankin tämä tapa on levinnyt, laajuus tuntematon.
        -Briteissä muslimit silpovat joka vuosi arviolta 30 000 tyttölasta.
        -koko maailmassa sukupuolielimien silpominen uhkaa tai toteutuu vuosittain 5 miljoonan tyttölapsen kohdalla.

-Hamas-liikkeen julistus islamista: "Kellään, joka ei ole muslimi, ei ole oikeutta omaisuuteensa, hyvinvointiinsa eikä elämäänsä."

-Islam ei tunne rauhaa. Kun palestiina ja Israel saivat viimein aikaiseksi tulitauon DEFACTO, Jihad rikkoi tulitauon pommi-iskulla TelAviviin. Tulitauko on ohi, Israel vetäytyi tulitauosta välittömästi iskun jälkeen.

-Islamilaista käytäntöä:
        aikuinen mies raiskaa 14-v tytön. Tyttö kivitetään kuoliaaksi. Kivitys on läsnä vielä monessa islamilaisessa maassa, mm. Saudeissa, Afganistanissa, sudanissa, ylipäätään liki kaikkialla lähi-idässä.

-Raajojen amputointi läsnä islamilaisissa maissa Turkkia lukuunottamatta.

-Sudanissa MUSLIMIT ristiinnaulitsevat kristittyjä edelleen. Rooman imperiumi lakkautti koko tavan jo Keisari Augustuksen aikana.

-Islam sallii terrorismin kaikkia muita kansoja vastaan. WTC-iskut ja Madrid tuoreita esimerkkejä, samoin Irakissa tapahtuneet kidnappaukset, jotka ovat päättyneet yleensä rumasti.

-Muslimit eivät kykene sopeutumiseen. Sheikki Abu-Hamza karkotettiin vastikään Briteistä koska äijä saarnasi vihaa Englantia vastaan. Hänen käyttämänsä moskeijansa on nyt luovutettu
        maltillisille muslimeille, itse asiassa moskeija valloitettiin kiihkoilijoilta.

Ja mitä tulee veroihin. Minä en tule maksamaan muslimeille IKINÄ minkäänlaista veroa. En tule noudattamaan Shariaa, enkä tule kuolemaan siksi, että aion säilyttää vapauteni (paitsi jos ITSE valitsen kuoleman syystä tai toisesta). Länsimaissa asenne on kaikilla tämä sama. Islamiin emme alistu, ikinä. Terrorismin vastainen sota on selkeä EI islamille ja sen opille.

Tyrmäsinkö Karim mielipiteesi tarpeeksi selkeästi, vai tarvitsetko videotodisteita? Haluatko kenties, että laitan sinulle muutaman linkin mm. Beslan siege aftermath otsikon alla, puhumattakaan beheading, amputation, crucifixion, hostage video ja Jihaad otsikkojen alla kulkevista pätkistä... ?
        Miten olisi Nick Bergin murha? Mieshän oli siviili ja tapettiin islamin nimissä. Syyttömiähän ei saanut vahingoittaa vai mitä?

Miten olisi WTC-videopätkät netin WTC-aiheisilta sivuilta? Reilut 30 000 syytöntä kuoli Manhattanilla ja ja Washingtonissa. Heistä noin 3000 oli palomiehiä, poliiseja ja sairaanhoitohenkilökuntaa.

Olette te muslimit silkkaa saastaa, varsinkin sinä Karim. Ansaitsisit tulla ristiinnaulituksi Helsingin valtatien varteen julkiseksi varoitukseksi.

• kymysys
        karvapää kirjoitti:

textii...

Kasvavatko ne karvat sisäänpäin? Miten muuten voisit olla samaa mieltä 'huume ja puukko' -karimin kanssa?

• Päivä
        Viper kirjoitti:

-------------------------------------------------

Niinpä joo. Nigeriassa tällä hetkellä MUSLIMIT yrittävät pakottaa kristitytkin seuraamaan Sharia-lakia ja siten islamia.
        Darfurissa ja ylipäätään Sudanissa tilanne on sama. Ero on pieni, tosin Darfurissa muslimit murhaavat muslimeja samalla innolla kuin "vääräuskoisia".

Täydellinen uskontovapaus? Kristityt eivät ole saaneet rakentaa eivätkä korjata kirkkojaan lähi-idässä, eivätkä ole saaneet tehdä JEESUKSEN ITSENSÄ käskemää evankeliointityötä kaikkialla islamin maailmassa. Jeesuksen lähetyskäsky: "Minulle on annettu KAIKKI valta taivaassa ja maan päällä. MENKÄÄ SIIS JA TEHKÄÄ _KAIKKI KANSAT_ MINUN OPETUSLAPSIKSENI KASTAMALLA HEITÄ ISÄN, POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN JA KÄSKEMÄLLÄ HEIDÄN PITÄÄ _KAIKKI_ MITÄ MINÄ OLEN TEIDÄN KÄSKENYT PITÄÄ. JA KATSO; MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE JOKAISENA PÄIVÄNÄ VIIMEISEEN PÄIVÄÄN SAAKKA."

Muslimit haluavat pakottaa kaikki sharian alle ja tarjoavat vaihtoehdoksi vain kuolemaa. Beslanin koulukaappaus on osoitus islamin raakuudesta. Reippaat 300 lasta kuoli vain koska muslimit halusivat levittää shariaa Beslanissa ja tehdä islamilaisia tekoja. Venäjän armeija pakotti muslimit luopumaan, lopputulos oli verinen. Moskovan teatterikaappaus, Madridin pommi-isku juniin, WTC-iskut jenkeissä ja Myyrmannin terroriteko Suomessa kertovat karua kieltä islamin "vapaudesta".

Ja Juutalaisia muslimit ovat murhanneet läpi historian. Että se siitä uskonvapaudesta.

Tässä sinulle islamin ihanuutta:

-Egyptissä edelleen 97% tytöistä silvotaan islamin nimeen.
        -Sudanissa yli 99% tytöistä silvotaan edelleen
        -Afrikan pohjoisissa valtioissa ylipäätään yli 90% tytöistä silvotaan islamin nimeen.
        -Lähi-idässä silpominen on läsnä, mutta laajuus tuntematon.
        -Indonesiaankin tämä tapa on levinnyt, laajuus tuntematon.
        -Briteissä muslimit silpovat joka vuosi arviolta 30 000 tyttölasta.
        -koko maailmassa sukupuolielimien silpominen uhkaa tai toteutuu vuosittain 5 miljoonan tyttölapsen kohdalla.

-Hamas-liikkeen julistus islamista: "Kellään, joka ei ole muslimi, ei ole oikeutta omaisuuteensa, hyvinvointiinsa eikä elämäänsä."

-Islam ei tunne rauhaa. Kun palestiina ja Israel saivat viimein aikaiseksi tulitauon DEFACTO, Jihad rikkoi tulitauon pommi-iskulla TelAviviin. Tulitauko on ohi, Israel vetäytyi tulitauosta välittömästi iskun jälkeen.

-Islamilaista käytäntöä:
        aikuinen mies raiskaa 14-v tytön. Tyttö kivitetään kuoliaaksi. Kivitys on läsnä vielä monessa islamilaisessa maassa, mm. Saudeissa, Afganistanissa, sudanissa, ylipäätään liki kaikkialla lähi-idässä.

-Raajojen amputointi läsnä islamilaisissa maissa Turkkia lukuunottamatta.

-Sudanissa MUSLIMIT ristiinnaulitsevat kristittyjä edelleen. Rooman imperiumi lakkautti koko tavan jo Keisari Augustuksen aikana.

-Islam sallii terrorismin kaikkia muita kansoja vastaan. WTC-iskut ja Madrid tuoreita esimerkkejä, samoin Irakissa tapahtuneet kidnappaukset, jotka ovat päättyneet yleensä rumasti.

-Muslimit eivät kykene sopeutumiseen. Sheikki Abu-Hamza karkotettiin vastikään Briteistä koska äijä saarnasi vihaa Englantia vastaan. Hänen käyttämänsä moskeijansa on nyt luovutettu
        maltillisille muslimeille, itse asiassa moskeija valloitettiin kiihkoilijoilta.

Ja mitä tulee veroihin. Minä en tule maksamaan muslimeille IKINÄ minkäänlaista veroa. En tule noudattamaan Shariaa, enkä tule kuolemaan siksi, että aion säilyttää vapauteni (paitsi jos ITSE valitsen kuoleman syystä tai toisesta). Länsimaissa asenne on kaikilla tämä sama. Islamiin emme alistu, ikinä. Terrorismin vastainen sota on selkeä EI islamille ja sen opille.

Tyrmäsinkö Karim mielipiteesi tarpeeksi selkeästi, vai tarvitsetko videotodisteita? Haluatko kenties, että laitan sinulle muutaman linkin mm. Beslan siege aftermath otsikon alla, puhumattakaan beheading, amputation, crucifixion, hostage video ja Jihaad otsikkojen alla kulkevista pätkistä... ?
        Miten olisi Nick Bergin murha? Mieshän oli siviili ja tapettiin islamin nimissä. Syyttömiähän ei saanut vahingoittaa vai mitä?

Miten olisi WTC-videopätkät netin WTC-aiheisilta sivuilta? Reilut 30 000 syytöntä kuoli Manhattanilla ja ja Washingtonissa. Heistä noin 3000 oli palomiehiä, poliiseja ja sairaanhoitohenkilökuntaa.

Olette te muslimit silkkaa saastaa, varsinkin sinä Karim. Ansaitsisit tulla ristiinnaulituksi Helsingin valtatien varteen julkiseksi varoitukseksi.

Pakistanissa tapetaan 3-5 naista,ns.kunniamurhat
        4000 naista Pakistanissa odottaa kuolemantuomiota vankilassa koska ovat joutuneet raiskatuiksi

Joka vuosi 500 000 nuorta tyttöa kuolee sukupuolielinten silpomisesta johtuviin komplikaatioihin

Siis 3-5 naista tapetaan Pakistanissa JOKA PÄIVÄ

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe