Jakamaton ihmisoikeus

Anonyymi

Mitä tarkoittaa jakamattomat ihmisoikeudet? Miten se on määritelty?

Koskeeko ne myös alkioita tai sukusoluja? Varmaankin abortinvastustajien mielestä sekä katolisten ehkäisynkieltäjien?

Itse en antaisi ihmisoikeuksia soluille.

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä että olet nainen tai mies, musta tai valkoinen, sinulla on oikeus asuntoon, ruokaan, puhtaaseen juomaveteen, koulutukseen ja uskonnon harjoittamiseen sekä perheen perustamiseen ja terveydenhuoltoon. Jos teet rikoksen tai sinuun kohdistuu rikos saat puolueettoman oikeudenkäynnin jossa syylliset todetaan ja tuomitaan. Suomihan on siitä kliffa mesta että täällä ei anneta kuolemantuomioita.

      • Anonyymi

        Se että syyllinen tai syytetty sanoo että ”hei nähdään 11 vuoden päästä” ei kerro sitä että Suomessa on liian pienet rangaistukset vaan siitä että henkilön päässä on jotain vikaa. Onneksi meillä on mielenterveyspalvelut.


      • Anonyymi

        Mitkään noista edellä mainituista eivät tunnu olevan taattu maassamme kaikille jakamattomasti. Tuo puolueeton oikeudenkäyntikin on Suomessa lähinnä pelkkä mauton huono VITSI.


    • Anonyymi

      Luonnolliset henkilöt on määritelty, heillä voi olla jakamattomat ihmisoikeudet - ei muilla. Luonnolliset henkilöt ovat vain ja ainoastaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      Mitä kyselet, ei ne kuulu sulle ellet ole terroristi tai lähipiiriä.

    • Anonyymi

      Valitettavasti "jakamattomat ihmisoikeudet" ovat semanttista sananhelinää, sillä kuka tahansa voidaan poikkeuslaillisesti pidättää, pakottaa luopumaan oikeuksistaan allekirjoituksella ja höykyttää kehittyneillä tekniikoilla. Ihmisoikeudet ovat kaikilla ainoastaan lainassa, kunnes valtion toimijat päättävät ottaa ne pois. Tietysti ideaalisessa utopiamaailmassa nuo jakamattomat ihmisoikeudet olisivatkin totta.

      • Anonyymi

        Ei Suomen laki tunne perusoikeuksista luopumista allekirjoituksella. Voithan sinä jotain allekirjoittaa mutta ei silla ole mitään lainvoimaa.


      • Anonyymi

        Mainitsinkin kansainvälisistä, poikkeuslaillisista käytännöistä, mitä ei löytyne Suomen lainsäädännöstä. Agentuurit, kun tuppaavat viisveisaamaan Suomen laista ja noudattavat omia outoja proseduurejaan, riippuen siitä minkä valtion edustajat kyseessä sattuvat olemaan. Kiitokset kuitenkin selvennyksestä Suomen lain osalta mikäli satuitte oikeassa olemaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe