Koko alan saisi lopettaa. Terrorisoivat ihmisiä niin paljon, ettei viitsi enään puhelimeen vastata.
Itse katson aina kuka soitti-palvelusta nron. Puhelinmyyjät aina mustalle listalle.
Yleensä puhelinmyyjä. Vaan yhden kerran kävikin näin. En tietenkään vastannut epämääräiseen numeroon.
Kun laitoin googleen, ei tullut yhtään osumaa. Siinä tapauksessa soitin takaisin.
Siellä oli lapseni äiti, kuka oli vaihtanut numeroa.
Eli nuo puhelinterroristit saavat paljon turhaa ja ylimääräistä, joutavaa toimintaa aikaiseksi.
En syytä työntekijää. Se firma, se on itse saatanasta syntynyt. Pthyi!
Vtn puhelinmyynti
Anonyymi
1
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään tuli soitto puhelunumerosta 0409403318, vaimolle. Kun minä vastaisin, ja kysyin kuka soittaa ja mistä, hän mumisi (!) jotain ja käski (!) vaimoani puhelimeen ja kun se ei ehtinyt, se (nainen) löi lpuhelimen kiinni. Selvitin: "tuntematon numero" jolla laitamme eston.
On se siten saataana näiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760