Se on loppuunmyyty että myöhäistä ostaa sitten lippuja jos olitte menossa.
Minä aion mennä , siellä paljon kauniita naisia joten saan varmasti ainakin yhdet treffit järkättyä.
Menettekö ruisrokkiin?
25
55
Vastaukset 25
- Anonyymi
Turha sinne on tällä lärvillä lähteä. Hukkaan menee nekin rahat.
- Anonyymi
En ou kuunaan käänä yhesäkää rokisa. Juutuposta kuulee parempia ja sitä' paihti helteelä pitää tehä paaleja eikä kuunnella melua jossain puolen Suomen pääsä
- Anonyymi
200 maksaa liput, en taida mennä eikä siellä ole minulle sopivaa musiikkia kun kaksi bändiä.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan ruisräppiin.
En mene. Mutta flowssa aattelin käydä sunnuntaina maksaen sikahintaisen lipun ihmisvappuviuhkojen sietämisestä. Kaikkea sitä ihminen on valmis kestämään The Curen takia... :)- Anonyymi
Mikä on ihmisvappuviuhka?
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ihmisvappuviuhka?
-flowersreally-Jos olet viimeisen parin vuoden aikana eksynyt flowhun, etkä törmännyt ihmisvappuviuhkoihin, olet ollut joko liian kännissä tai sokea... :D
Sideways on paljon enemmän mun mesta ja ilmapiiri... :)
https://www.youtube.com/watch?v=_bP1JqOFuqI
Mut silti The Cure ja Disintigration 30 v... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet viimeisen parin vuoden aikana eksynyt flowhun, etkä törmännyt ihmisvappuviuhkoihin, olet ollut joko liian kännissä tai sokea... :D
Sideways on paljon enemmän mun mesta ja ilmapiiri... :)
https://www.youtube.com/watch?v=_bP1JqOFuqI
Mut silti The Cure ja Disintigration 30 v... :)Et sit kyenny vastaamaan kysymykseen.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sit kyenny vastaamaan kysymykseen.
-flowers-:)
Minä jotenkin luulin, että kuvaukseni oli ihan riittävä. Mut ei näköjään ollut... :)
Mut lyhyesti. En pidä siitä jengistä ja ilmapiiristä mikä siellä nykyisin on. Kun lähen lfestareille hengailee ja kuunteleen hyvää musaa, minua ei kiinnosta nähdä jotain pride-karnevaalia ja muita huomionkipeisiä dorkia(ihmisvappuviuhkoja), joiden mielestä tietokoneelta klikkaamalla soitettu musiikki olis jollain tavalla kova juttu. Täsmäiskut joidenkin artistien kohdalla saa mut sietämään sen skeidan, mut niiden täsmäiskujen jälkeen tulee aina kiire pois. Muuten vitutuksen määrä kiihtyy aika hälyttävästi. Vaikka kaikkien kukkien pitäisikin saada kukkia, en silti viihdy rikkaruohojen joukossa... :)
Mut Suede Sidewaysissa on edelleen pitämässä vahvasti kiinni vuoden parhaasta keikasta. Siitä huolimatta, että kävin Sveitsissä asti tsiigamassa Toolia. Ei sitä, että Tool olisi huono ollut, mutta silti... :)
Mut vielä kerran sinulle, sinä aika ajoin ihastuttava tyyppi... :)
https://www.youtube.com/watch?v=r7cJRSggcgo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)
Minä jotenkin luulin, että kuvaukseni oli ihan riittävä. Mut ei näköjään ollut... :)
Mut lyhyesti. En pidä siitä jengistä ja ilmapiiristä mikä siellä nykyisin on. Kun lähen lfestareille hengailee ja kuunteleen hyvää musaa, minua ei kiinnosta nähdä jotain pride-karnevaalia ja muita huomionkipeisiä dorkia(ihmisvappuviuhkoja), joiden mielestä tietokoneelta klikkaamalla soitettu musiikki olis jollain tavalla kova juttu. Täsmäiskut joidenkin artistien kohdalla saa mut sietämään sen skeidan, mut niiden täsmäiskujen jälkeen tulee aina kiire pois. Muuten vitutuksen määrä kiihtyy aika hälyttävästi. Vaikka kaikkien kukkien pitäisikin saada kukkia, en silti viihdy rikkaruohojen joukossa... :)
Mut Suede Sidewaysissa on edelleen pitämässä vahvasti kiinni vuoden parhaasta keikasta. Siitä huolimatta, että kävin Sveitsissä asti tsiigamassa Toolia. Ei sitä, että Tool olisi huono ollut, mutta silti... :)
https://www.youtube.com/watch?v=r7cJRSggcgoSiis hittolainen! Brett Anderson ei ole ikinä laulanut yhtä hienosti kuin nyt 5kymppisenä. Eikä tämä nyt tarkoita sitä, et hän joskus huonosti olisi laulanut... :)
https://www.youtube.com/watch?v=e8FtF1cV1Cc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)
https://www.youtube.com/watch?v=r7cJRSggcgoNo kiitos kun avasit hommaa, ymmärrän nyt mitä ajoit takaa. Hyvää yötä
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos kun avasit hommaa, ymmärrän nyt mitä ajoit takaa. Hyvää yötä
-flowers-Hyvää yötä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=5TJ0O_dUNaI
- Anonyymi
Provinssissa olin viikonloppuna, mutta Ruisrokkiin en viitsi lähteä, siellä järjestelyt niin onnettomat.
- Anonyymi
En olisi ollut menossakaan, koska ei tule mieleen keitä siellä tänä vuonna on esiintymässä. Sen rock-osion voi kyllä ottaa nimestä pois.
Juu, ja olin just Tuskassa 3 päivää niin en edes jaksais. Pitää sitäpaitsi lähteä maalle ruohonleikkuuseen.
-pihallatipunen-- Anonyymi
Eli et mene rukiiseen.
- Anonyymi
Kävikö flaksi? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö flaksi? ;)
En mene Rukiiseen.
Flaksi kävi sikäli, että oli hyviä keikkoja. Niiden takia käyn festareilla. Eli en maksa lippua siksi, että voin järkätä itselleni treffit..toisin kuin aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mene Rukiiseen.
Flaksi kävi sikäli, että oli hyviä keikkoja. Niiden takia käyn festareilla. Eli en maksa lippua siksi, että voin järkätä itselleni treffit..toisin kuin aloittaja.<3
Ainoa oikea syy lähteä festareille tai keikoille... :)
Ei siellä ole moneen vuoteen ollut mielenkiintoisia esiintyjiä. Patti Smith viimeksi ja siitä on jokunen vuosi. Ei tullut oikein festarikesää mulle, vaikka vähän näin suunnittelin. Onneksi muut suunnitelmat on tähän saakka toteutuneet:) Ajallisesti kaikki vähänkin kiinnostavat menee päällekkäin pakollisten velvollisuuksien kanssa. Flow olis eniten houkuttanut, mutta The Cure esiintyy vasta sunnuntaina eikä se oikein sovi aikatauluun. Jos olis Turussa, vois onnistua. Ismo Alankoa sentään vois mennä elokuun alussa katsomaan:)
- Anonyymi
Olitko Ruisrokissa 2013? Näitkö J. Karjalaista?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko Ruisrokissa 2013? Näitkö J. Karjalaista?
Saatoin ollakin;)
- Anonyymi
Patti oli viime vuonna Flowssa. Juuri hänen keikan verran jaksoi ihmisvappuviuhkoja ja sen jälkeen oli pakko lähtee kiitää... :D
Anonyymi kirjoitti:
Patti oli viime vuonna Flowssa. Juuri hänen keikan verran jaksoi ihmisvappuviuhkoja ja sen jälkeen oli pakko lähtee kiitää... :D
Juu, niin oli, mutten päässyt katsomaan, kun tuo Flow on yleensä ajallisesti huonoon saumaan. Porissa olin viime kesänä Nickiä katsomassa. Tänä vuonna jazzitkin jää väliin:/
Flow:ssa taitaa eniten olla tota riemunkirjavaa pukeutumista ja näyttäytymistä. Noloa sanoa, mutten ole vielä kertaakaan päässyt Flow:hun, niin tämä on vaan mutua. Sidewaysiin vois joskus pyrkiä.
En mee. Liian hulinaa mulle. En nauttis ihmismassan keskellä kahlaamisesta. Mielummin kattelen musat näytöltä himassa. Tulee halvemmaksikin.
- Anonyymi
No en kyllä enää viitsi täältä monen sadan kilometrin päästä sinne lähteä kun koko tapahtuman taso on vuosi vuodelta laskenut kuin lehmän häntä. Vielä joskus 10 vuotta sitten siellä sentään oli kunnon musiikkia eli kaikkia metalli ja rock bändejä joiden takia sinne viitsi lähteä. Saisivat muuttaa tapahtuman nimeksi ruisrap kun eihän siellä enää mitään muuta kuin räppiä soiteta.
Kilttimies89 - Anonyymi
Siellä on todella paskaa musaa tänä vuonna joten en aio mennä.
Menen muille festareille paremman musan perään ja menen metallicaa katsomaan hämeenlinnaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688