Mitä virkaa kannatuksella, jos ei ole käyttöä sille

Anonyymi

esim keskusta on vähemmillä kannatuksilla maan keulapaikoilla. Demokratia sinällään ei toimi, kun joku tai jotkut voidaan laittaa sivuun johtopaikjoilta, kuten persuille nyt käynyt.- Persut on selvästä samaa blokkia keskustan, kokoomuksen ja kritillisten kanssa, myös RKP siinä samaa. Heillä se pitäisi hallitus olla, eikä vähemmistö vasemmistolla ja vihreillä. SDP, vasurit ja vihreät kannatuksella
37,4% ja he hallituksessa ? Vähemmistöläiset oli kovasti mukana Pride marsilla ?

Perussuomalaiset on selvästi Suomen suurin puolue HS:n tuoreessa eduskuntavaaligallupissa.
Puolueen kannatus on TNS Kantarin kesäkuussa toteuttamassa kyselyssä 19,2 prosenttia. Kannatus on prosenttiyksikön edellistä mittausta suurempi.

14

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksikään toinen eduskuntapuolue ei lähde mukaan perussuomalaisten vetämään hallitukseen.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ? Ainahan meillä on hallitus ollut, kommunistien aikanakin. Neuvostoliitto tiettävästi vaati sitäkin, ja kun Kekkonen oli jöötä pitämässä se onnistui, vaikka aika-ajoin kommunisteilla oli vaikeaa sekin. Kuin vihreillä hallituksessa olot, herkästi lähdetty lipettiin. Sitä nytkin tässä odotellaan, että milloin se taas tapahtuu.
        Olihan persut edellisessä hallituksessakin. Halla-aho kylläkin sanoi ettei halua pääministeriksi, se olisi sitten kokoomuksen valinta. Halla-aho juuri sanoi että tasoittaa puoluettaan hallitukseen. Oliko vainu että sitä syksyllä tarvitaan.


      • Näin on. Ja kun kokoomuskaan ei tunkenut itseään tyrkylle, keskusta oli välttämätön paha hallituskumppanina.

        Kokoomus tosin mokasi, sillä länsimaiden taloudellinen hegemonia on jo taittunut ja totuus on, että kun jakovara vähenee, solidaarisuus nostaa päätään pohjamudista ja näin alkaa pikku hiljaa sosiaalisen tasa-arvon aate vahvistua. Näineen kokoomus ei koskaan enää nouse. Ihminen on globaalistikin siirtymässä kohti eettisesti hyväksyttävissä olevaa yhteiskuntainfrastruktuuria joka pitää sisällään luonnon kunnioittamisen sen kaikissa muodoissaan ja me ihmiset olemme osa tätä luontoa. Vaihtoehtona on lajimme tuho. Rahan valta on Saatanasta, ellei peräti itse Saatana. Rakkaus on kantava voima ennen, nyt ja ikuisesti. Huh huh, nytpä väännän lämpimän paskan vaippoihini, niin suuresti tykästyin tähän lasikattojakin rusikoivaan pamflettiini, vaikkakaan tämä ei suoranaisesti niitä kosketakaan. Haiskaa pahalle, säästyy saippuaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ? Ainahan meillä on hallitus ollut, kommunistien aikanakin. Neuvostoliitto tiettävästi vaati sitäkin, ja kun Kekkonen oli jöötä pitämässä se onnistui, vaikka aika-ajoin kommunisteilla oli vaikeaa sekin. Kuin vihreillä hallituksessa olot, herkästi lähdetty lipettiin. Sitä nytkin tässä odotellaan, että milloin se taas tapahtuu.
        Olihan persut edellisessä hallituksessakin. Halla-aho kylläkin sanoi ettei halua pääministeriksi, se olisi sitten kokoomuksen valinta. Halla-aho juuri sanoi että tasoittaa puoluettaan hallitukseen. Oliko vainu että sitä syksyllä tarvitaan.

        Persut voivat kyllä päästä vielä MUKAAN johonkin hallitukseen, mutta totesin, ettei yksikään toinen puolue lähde persujen VETÄMÄÄN hallitukseen.


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Persut voivat kyllä päästä vielä MUKAAN johonkin hallitukseen, mutta totesin, ettei yksikään toinen puolue lähde persujen VETÄMÄÄN hallitukseen.

        Noo..ainakin vasurit ja vihreät ei lähde, mutten menisi muista niin takuuseen, olihan persut edellisessäkin hallituksessa, onko heidän agengansa sitten niin nyt muuttunut ? Minun mielestä ei ole muuttunut, kun muistetaan sitä uhoa 2015 vaalien alla. Tuo oli jännä lausunto kokouksessaan Halla-aholta, että valmistelevat persuja hallitukseen.


      • Anonyymi

        Ja muistaa kättä vaihtaa, ettei tule ns tenniskyynärspäätä.
        Harjoitella voi alkuun, kun hesarin sivusta menee laaki läpi parinmetrin päästä, se tavoite.

        Martille hyvää yötä, ja muista ohjeet !


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Näin on. Ja kun kokoomuskaan ei tunkenut itseään tyrkylle, keskusta oli välttämätön paha hallituskumppanina.

        Kokoomus tosin mokasi, sillä länsimaiden taloudellinen hegemonia on jo taittunut ja totuus on, että kun jakovara vähenee, solidaarisuus nostaa päätään pohjamudista ja näin alkaa pikku hiljaa sosiaalisen tasa-arvon aate vahvistua. Näineen kokoomus ei koskaan enää nouse. Ihminen on globaalistikin siirtymässä kohti eettisesti hyväksyttävissä olevaa yhteiskuntainfrastruktuuria joka pitää sisällään luonnon kunnioittamisen sen kaikissa muodoissaan ja me ihmiset olemme osa tätä luontoa. Vaihtoehtona on lajimme tuho. Rahan valta on Saatanasta, ellei peräti itse Saatana. Rakkaus on kantava voima ennen, nyt ja ikuisesti. Huh huh, nytpä väännän lämpimän paskan vaippoihini, niin suuresti tykästyin tähän lasikattojakin rusikoivaan pamflettiini, vaikkakaan tämä ei suoranaisesti niitä kosketakaan. Haiskaa pahalle, säästyy saippuaa.

        Kuinkahan kokkareet kommentoisivat asiaa, kun Jenkkilässä oli maan 18 rikkainta esittänyt, että heidän verotusta kovennettaisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistaa kättä vaihtaa, ettei tule ns tenniskyynärspäätä.
        Harjoitella voi alkuun, kun hesarin sivusta menee laaki läpi parinmetrin päästä, se tavoite.

        Martille hyvää yötä, ja muista ohjeet !

        Ystävällisesti kiittää hän :-)
        Ehhehehe, ehhehehe, ehhehehe, ehe ehe.


    • Anonyymi

      Putinpersujen kelkkaan ei kukaan lähde.

    • Anonyymi

      "Majuri" on päivä päivältä yhä persumpi. Se ei tarkoita sitä, että kirjoitukset siitä yhtään järkeistyisivät, pikemminkin päinvastoin. Vaikka toisaalta, voiko tuosta enää alemmas vajota?

      • Missä se näkee taas "majurinsa" vai pitäisikö peräti sanoa "Majurinsa" ?


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Missä se näkee taas "majurinsa" vai pitäisikö peräti sanoa "Majurinsa" ?

        Etkö muka aloittajaa tunnista? Eihän tuosta pankkolängvitsistä voi erehtyä millään? Pankkomajuri on feikkikepulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka aloittajaa tunnista? Eihän tuosta pankkolängvitsistä voi erehtyä millään? Pankkomajuri on feikkikepulainen.

        Kyllä sinä näkylä näet mujuristasi.
        Päähänpinttymä että kaikki melkein on majureitasi.
        Siihen ei taida olla tabuja jolla paranisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä näkylä näet mujuristasi.
        Päähänpinttymä että kaikki melkein on majureitasi.
        Siihen ei taida olla tabuja jolla paranisi.

        Pari kirjoitusvirhettä, jos päiväsi kuluisi paremmin niiden parissa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe