Miehenä Suomi 24 treffeillä kokemuksia

Anonyymi

Itse olen pitänyt kyseisellä saitilla profiilia säänöllisen epäsäännöllisesti jo liki 10 vuotta varsin laihoin tuloksin. Ikää alkaa olla jo viisikymppiä ja on uskottava ettei nettitreffeiltä taida löytyä kumppania.

En ole mikään ongelmatapaus, en päihteiden suurkuluttaja. Elämä on hallinnassa. En ole ollut aktiivinen viestien ja flirttien lähettäjä, vaan enempikin odotellut että joku nainen kiinnostuisi. Kun pidän Plussa palvelua ja " huudan mikrofoniin" niin 1-3 flirttiä tai muutaman sanan lauseen sisältävää viestiä tulee. Mutta yksikään näistä ei ole ollut millään tavin kiinnostava. Pääsääntöisesti näitä lähettävät itseäni vanhemmat naiset. Muutenkin nämä naiset ovat sellaisia joista en kiinnostu.

Taitaa olla että ne naiset joilla ulkonäkö on okei ja muutenkin asiat reilassa eivät teealiitteita vaan hukkuvat miesten lähettämiin viesteihin ja flirtteihin. Saattaa olla että minunkin tulee alkaa aktiiviseksi ja laittaa viestiä ja flirttiä jokaiselle joka silmääni vähänkään viehättää.

Miten teillä muilla on mennyt?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse löysin 5 vuotta sitten eron jälkeen täältä kumppanin, olimme jo molemmat 50 paremmalla puolella. Yllätyksekseni hän löysikin sitten paremman nyt keväällä, vaikka olinkin tätä jo jonkin aikaan epäillyt ja mistäpä muualtakaan kuin täältä. Itselläni oli silloin aikoinaan ollut profiili puolisen vuotta. Tarjontaa oli välillä ihan mukavasti, mutta aina jokin ei täsmännyt, yleensä etäisyys, vaikka itse asun pk seudulla. Mietin nyt kesän yli pitäisikö vielä tehdä uusi profiili syksyllä jonnekin.

      Itse olin myös aika passiivinen, mutta jokin ilmeisesti viehätti, koska täysin hiljaista viikkoa ei ollut. Muuttelin silloin tähden profiiliani, mutta olin koko ajan kuvaton !

      Uskoisin, että sinun kannattaa jatkaa, muuta vain hieman taktiikkaasi.

    • Anonyymi

      Suosittelen aktiivisuutta ja aloitteellisuutta. Laitoin (olen siis nainen) pari viikkoa sitten profiilin (toisaalle, en S24) enkä ole ehtinyt edes katsella miesten profiileja. En ole mikään näyttävä kaunotar, päinvastoin, ulkoisesti vähän rupsahtanut ja pyylevöitynyt viisikymppinen täti-ihminen, joten yllätyin yhteydenottomäärästä joka tulvi postilaatikkoon hyvin pian. Toki niissäkin oli laidasta laitaan; lapsiani nuorempia pikkupoikia opetusmestaria etsimässä ja isääni vanhempia vanhoja ukkoja hakemassa ilmeisesti pikkupiristystä petiin. Seksinmetsästäjiä tuntuu olevan valtaosa profiileista. Parin fiksun itseni ikäisen miehen kanssa viestittelen, kummastakaan ei ole kuvaa, joten on turha väittää että naiset hakee pelkästään ulkonäön perusteella seuraa. Olen pitänyt hyvin tärkeänä sitä, että vastapuoli ymmärtää selkokieltä ja plussaa on jos ei tarvitse asioita vääntää rautakangesta, vaan kevyemmätkin vihjeet menevät perille. Fiksu ihminen voi olla kiinnostava olematta tylsä tai tyrkky. Lykkyä pyttyyn siis!

      • Anonyymi

        Kyllä ne melkein kaikki naiset ovat sen kuvan perään. Itse sain viikon sisällä aika paljonkin yhteydenottoja ja jotain flirttejä naisilta, mutta kun olin ilmoittanut profiilitekstissä rehellisesti että kuvat on 2-3 vuotta vanhoja, naiset alkoivat tivaamaan uusia kuvia (vaikka näytän suunnilleen samalta kuin silloin 2-3 v sitten). Kyllästyin siihen pinnallisuuteen ja poistin profiilin. Tämän pinnallisuuden vuoksi en myöskään piruuttani ottanut uusia kuvia profiiliin.


      • Anonyymi

        "Parin fiksun itseni ikäisen miehen kanssa viestittelen, kummastakaan ei ole kuvaa, joten on turha väittää että naiset hakee pelkästään ulkonäön perusteella seuraa. "

        Hah, mitä tuo todistaa? Jos treffeille asti pääset jonkun miehen kanssa niin ulkonäköön voi siltikin juttu pysähtyä vaikka olisi miten hauskaa ollut viestitellä.


    • Anonyymi

      Olet siis kuluttanut 10 vuotta turhaa kun olisit baarista saanut naisen parissa viikossa. Olen aina sanonut kaikille ette netistä mitään löydä vaan mene baariin tai tansseihin tekemään naisille alotteita niin on parempi mahdollisuus. Netissä naiset on pinnallsiia ja luulevat kaikki olevansa täydellisen kauniita ja ansaitsevansa komean jääkiekkoilijan. Elävät pilvilinnoissa ja haaveilevat vaan eivät koskaan löydä mitään.

      • Anonyymi

        Muuten olen samaa mieltä mutta itse en löytäisi edes baarista seuraa. Sen verran ikävän näköinen olen että pitävät välimatkaa enemmän kuin kyynävarren verran.
        Ei se mitään ainakin olen rauhassa saanut olla.
        Mutta on myönnettävä että on ärsyttänyt joskus nuo naisten reaktiot.
        Pelkäävät varmaan joutuvansa minun kanssa tekemisiin. No ei ole pelkoa.
        Täytyy minunkin joku raja vetää.
        Muuten kyllä hyvä ohje sinulla sopii varmasti monelle miehelle


    • Anonyymi

      Heh he hee, mulle kanssa joku keskisuomalainen skank laittoi viestiä mutta kun vastaus ei miellyttänyt niin vittuilua ja sen jälkeen blokkasi... Vaikken itse tehnyt yhtään mitään muuta kuin seurasin huvittuneena sivusta... Pitää kääntää suuntaa itään päin seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Herää siihen todellisuuteen et miehen täytyisi olla korvaamaton et nainen lähtee täysillä mukaan kysyen, mitä kuuluu mitä olet tehnyt mitä tehtäis, soitellaan, tavataanko. "yllätyksekseni hän löysikin sitten paremman" ja kahdesti myös havainto miten nainen elää edelleen elämäänsä oli juttu päällä tai ei, toki miehetkin tekevät samaa. Eli deitit ei toimi mut hyvällä tuurilla voi saada mitä tahansa mistä tahansa jutusta missä mukana mut sitä tuuria ei tosi elämässä yleensä ole.

    • Anonyymi

      Olen nainen ja minulla on kokemusta S24 palvelusta. Poistin kuvallisen profiilini viime syksynä.

      Hyvä profiili on sellainen jossa on hyvä teksti eli siitä näkee millainen mies on ja millaista naista ja suhteenlaatua on hakemassa.
      Profiilissa ei tarvitse olla kuvaa, mutta haluan saada sellaisen ensimmäisten viestien aikana. Kuva on osa mielikuvaa ja sen perusteella päätän haluanko jatkaa.

      Jos näen mielenkiintoisen profiilin niin olen yhteydessä mieheen ja kerron tästä. Jos kuva puuttuu niin pyydän sitä. Aivan samalla tavalla toivon, että mies on minuun yhteydessä, jos profiilini on kiinnostava. Turha tässä odotella.

      Ei niitä asiallisia viestejä kauniille naisille kamalasti tule eli ei sen vuoksi kannata jäädä passiiviseksi. Se pitää paikkansa, että naiset hukkuvat asiattomiin viesteihin eli jos olet itsekkin sellaisten laittaja niin siinä sarjassa ei pärjää kukaan.

      Asiallinen viesti: Moi! Sulla on kiinnostava profiili ja olisi kiva tutustua sinuun. Käy katsomassa minun profiili ja jos kiinnostuit, niin kerro miten voin toimittaa valokuvani sulle.

      Onhan se täysin mahdollista että ihminen saa pakit asiallisen viestin ja kuvan lähettämisen jälkeen. Niin naisillekin voi käydä. Se on vaan elämää.

    • Rehellinen profiili - positiivinenkin - on deittailun surma. Olen etsinyt perusfiksua naista, joka jaksaisi lukea ja ymmärtää lukemansa... olkoon se sitten vaikka pääsykriteeri.

      Lopputulos = nolla.

      Nyt vielä hetkeksi yritän viestitää niin kiteytetyllä tekstillä kuin aikaan sain.

    • Anonyymi

      Itsellä ainakin kokemusta ainoastaan pinnallisista ja hieman oudoista naisista.
      Mielenterveysongelmaisia tuntuu olevan yllättävän paljon, itse seurustelin kahden kanssa ja aika pitkälti noiden heidän terveysongelmien vuoksi noi suhteet menivätkin vituralleen, jälkimmäinen ainakin ol ivielä uskoton ja on muutenkin miehillä pelaileva lunttu. Varmaan tuon sairautensa oirekin omalla tavallaan(luonnehäiriöinen ja mt-ongelmia).
      Salasivat vielä nuo ongelmansa, mutta eihän ne piilossa pysyneet.
      Ekan kanssa meni vuosi 2017 ja jälkimmäisen kanssa loppuvuosi, liki 3kk(onneksi ei tuon pidempään mutta tuossakin oli jo helvetisti liikaa).
      Eli en voi kyllä kehuskella ainakaan, että kovin olisi ollut mahtavaa, vaikka kokemuksiahan nuokin ovat olleet.
      Itse kuitenkin kaipaisin tervettä ja tasapainoista suhdetta terveen ja tasapainoisen naisen kanssa, ilman mitään turhia sekoiluja.
      Tossa keväällä olin 2kk erään naisen kanssa pari kuukautta tekemisissä, löytyi treffipalstalta. Todella ihana ja fikusn oloinen. Olin kuulemma joskus flirtannut hänelle ja hän ajatteli sen perusteella etsiä minut, jos minulla olisi vielä ilmoitus siis treffi-osiossa ja hän otti minuun yhteyttä.
      Tykästyinkin häneen kyllä jonkin verran ja edettiin aika rauhalliseen ja kaikki tuntui olevan vähintäänkin kivasti ja ok. Mut sitten jotenkin erään leffareissun jälkeen muuttui kuin nappia painamalla naks, oudoksi. Ei ollut mitään riitaa tms. Muutti kai vaan ilman syytä yhtäkkiä mielensä ilman mitään syytä, riitaa ei ainakaan ollut tms. Tai että olisin ollut hänelle ilkeä/pettänyt tms. Eikä siinä mitään, totesin vaan että en mä ala tuppaamaan enkä tyrkyttämään itseäni väkisin, saati vonkaamaan häntä, vaikka tykkäänkin hänestä todella. Toivottelin hänelle vaan onnea miesrintamalle ja sanoin sen oikeasti mieluisan varmasti osuvan kohdalle.

    • Aktiivinen kannattaa olla. Jos oma elämä on hyvää, eikä ole pakko mihinkään... Avoin ja tyytyväinen.. Olet magneetti🙂

      • Magneetille viestejä, sitten🙂🙃


    • Anonyymi

      turhaa, turhaa, ei apu magneetista jos vastassa on magnificent seven naista viemässä. Tänään koin sen itse, eilen seura oli viiniä mut tänään mustia ja joku jo vei naisen sillä paikalla valo ei ole enää palanut. magneetin sijaan tosi iso kilutin voisi auttaa enempikin. Sellainen et naisella leuka tipahtaa alas nähdessä sen. Ottajia yhdelle naiselle niin paljon et on vaikea nousta valehtelematta mitään yli ettei joku pistä paremmaksi.

    • Anonyymi

      Ei Suomi 24 Treffeille kannata mennä tervejärkisen miehen.

    • Anonyymi

      Treffit24 huutelee seksiseuraakin hakeva nainen uusimaan alueelta seuraa tiistai illaksi. Jono parin tunnin odottelu vastaukseen yhtä keskisen kyläkauppa bensan alennus myyntiin. Tuokin nainen on ollut mielestäni sivulla jo kiintotähti. Ei taida kelvata enempää kuin satunnainen mies seura Ei laita enää edes mitään yrittämään kun on niin saaneen makuinen olo ... tyhjästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe