Lössö-Lasse lössähti läsönä lässyttämään.
Salkkarien Lasse
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
sisss, katahttzä muun peeehvaaaaa?
No, mä aattelin kun se vähän rrrepsssotti
Kristo kristo kristo, etkössä tiedä että valehteleminen, se....se on valltavan ruma asia!
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa ja ei muuta ku pannu porisemaan
Sinuna ottaisi yhteyttä huoltoyhtiöön.
Älä nyt kosssske.Mähän sanoinkin että tärkeintä tässä on tää puuhailu, ei suinkaan se lopputulos
Ajattelin että rakentaisimme sallllkun, osake-salllkun-. pulolet rahoista sijoittaisimme rintaliiveihin ja puolet tusssssssuihin
Ja sinne et niitä laita!
Hiljaa seevetin signaalmies- Anonyymi
Lasse on vaan salkkarien paras!
- Anonyymi
Mä ainakin kattelen Kallen pehvaa.
Piru-Paula pillahti pillulleen päpättämään.
- Anonyymi
Saako sitä Lassen kuuluisaa hirvipaistia jostain baarista??
- Anonyymi
Miten toi Lasse onkaan aina niin positiivisen innokkaan näköinen,on jatkuvasti kuin v--un niellyt...
- Anonyymi
Tätä on odotettu, Ismo ja Lasse sängyssä!
- Anonyymi
Joo, kumpi on bottom?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611