Kadotin ihanan miehen....

Anonyymi

Viestittelin kivan oloisen miehen kanssa. Mies ehdotti melko pian treffejä, kertoi kuitenkin etsivänsä ihan elämänkumppania eikä ehdotellut mitään.. Ehdotti kuitenkin tapaamista mökille.. Tähän vastasin haluavani tavata ensimmäisellä kerralla jossain muualla missä voi tutustua.. Tämän jälkeen mies ei enää vastannut.. Eli oliko tämä mökille pyytäminen ihan viatonta vai mitkä mahtoi olla herran aikeet?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei missään nimessä tavata tuntemattomia missään mökeillä,haloo! Olisit vielä päätynyt paloiksi..

    • Anonyymi

      Seksiä olisit saanut, halusit tai et.

    • Anonyymi

      Se on varmaan lähtenyt Ghaimaaseen tai Giroon.

    • Ei mitenkään outo tarina. Jotain pahaa oli mielessä 🤔

      • Anonyymi

        Ei välttämättä. Itselle tulee mieheen äitillä asuva alemman tason mies.
        Ei vain halua tunnustaa olevansa äitinsä syöttiläs.


    • Anonyymi

      Ei halunnut tulla nähdyksi seurassasi. Ei ihan puhtaat jauhot pussissa. En lähtis moisen matkaan. Jos hän tekee sen jollekin toiselle, tapailee salaa, miksi sinä olisit arjen tultua vastaan yhtään sen kummosempi. Hetken päästä sinun selkäsi takana tapahtuisi tuo sama. Ihmistä ei pysty muuttamaan, vaikka moni niin erehtyy luulemaan.

      • Anonyymi

        Yritti leveillä mökillään. Heikko esitys.


    • Ei todellakaan minnekään muualle kuin julkiselle paikalle. Eihän tota voi selittää hyväksyttävästi muuten kuin ihan helvetin kovalla julkisen paikan kammolla tai että haluaa tehdä sulle jotain pahaa.

      Olisit kyllä voinut kysyä että miksei julkiselle paikalle sen sijaan että lopetit viestittelyn, en tiedä kysyitkö. Eikä kannata syyttää itseään, aina ei tule mieleen, mutta hyvä pitää mielessä että jos joku lupaava kumppaniehdokas sanoo jotain mikä ei istu hyvin sun mieleen, niin kannattaa kysyä vähän mitä sillä on siinä taustalla. Sitten ei ainakaan tarvi jäädä miettimään jos on jotain oikeesti pahaa, tai se voi ollakin että se tuntee asian paremmin kuin sä ja saat avartavan kokemuksen ja ootte yhdessä.

    • Jos ei ensitreffit onnistu, niin vaikea olisi yhteiselämäkin. Et kadottanut mitään arvokasta.

    • Anonyymi

      No sitä kyllä ainakin suositellaan, että eka(t) treffit mielellään ihmisten ilmoille.
      Ihan turvallisuuden takia, ei sitä kuitenkaan ikinä tiedä, mikä toinen on miehiään tai naisiaan.
      Eli itse en kyllä olisi myöskään lähtenyt eka treffeillä mäkkeilemään kaksistaan enkä kyllä isossakaan porukassa, jos kaikki muut ovat vieraita. Vaikka nyt olenkin mies, mutta silti.
      Saattoi kyllä olla ihan harmitonkin tapaus eikä hoksannut ajatella, että oli hieman huono ehdotus.

    • Anonyymi

      Aika outo tapaus, no en kyllä itsekkään tykkää treffata paikassa, missä paljon hälinää, mutta ihmisten ilmoilla kuitenkin ekat treffit. Ei vaivautunut edes kommentoimaan, miks ei halunnut tulla julkiselle paikalle.. Hyvä, ettet mennyt.. Unohda koko tyyppi, koska fiksujakin löytyy..

    • Anonyymi

      Vaikka mökkeilevä mies olenkin niin ei varmaan kannata sellaisia ensitreffejä järjestää. Suosittelisin että keskityt tolkun miehiin ja jätät ongelmatapaukset omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        "tolkun mies" löytyykö yhtään 50 sinkkua tolkun miestä.
        Vuosien epäonnistumisen historia elämässään. Vähemmästäkin lahottaa päänsä. Mökille ja nainen köysiin.


      • Anonyymi

        "tolkun mies" löytyykö yhtään 50 sinkkua tolkun miestä.
        Vuosien epäonnistumisen historia elämässään. Vähemmästäkin lahottaa päänsä. Mökille ja nainen köysiin.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Jos 50 on sinkku niin on suuri vaara että hän on kieroonkasvanut kaheli.


    • Anonyymi

      EHKÄ hän on vaarallinen tai aikeissa pettää puolisoaan tms. Ehkä hän vain oletti illan johtavan vapaaehtoiseen seksiin. Tai ehkä hän ihan vilpittömästi piti mökkiä hyvänä tapaamispaikkana ja jotenkin loukkaantui kun se ei sulle kelvannutkaan.

      Tosi hyvä ettet mennyt sen mökille, varmuuden vuoksi. Älkää naiset lähtekö ensitreffeille tuommoiseen paikkaan ja älkää miehet ehdottako treffejä noin privaateissa puitteissa!

      Olen mies ja nettideittaillut aktiivisesti lyhyen aikaa. Kyllä mä voisin omasta puolestani kutsua täysipäisen oloisen naisen kotiini tai mökilleni ensitreffeille. Mutta en sitä tee, koska naisilla tuntuu olevan tervettä itsesuojeluvaistoa. Monet heistä eivät halua vieraan miehen kanssa kahden kesken jonnekin, vaan tapaavat turvallisen tuntuisessa paikassa, jossa pätee jonkinlainen sosiaalinen kontrolli.

      Pari treffikumppania näyttää vähän kuumotelleen jopa kävelyä lähimetsässä (koiran kanssa), koska mistäs sen tietää mikä psykopaatti mä oikeesti oon vaikka esitän fiksua ja mukavaa.

      Ajattelen siis naisia ja heidän turvallisuudentunnettaan, kun ehdotan aina ensitreffipaikaksi paikkaa, jossa on muutakin jengiä lähellä. Tapaamispaikan on hyvä lisäksi olla aika kaukana miehen kotoa, koska jos se on lähin baari, voi vaikuttaa siltä että mies on käsikirjoittanut koko illan mielessään ja se käsis huipentuu toki seksiin miehen kämpillä.

      Jos kemiat natsaavat ja luottamus syntyy, voihan sieltä yhdessä poistua vaikka toisen mökille tai kämpille tai vaikka sinne lähimetsään, vink vink.

      Ja toisaalta joku neutraali, julkinen tapaamispaikka on lopulta mullekin hyvä. Sieltä voi tyylikkäästi poistua, jos ei nainen miellytäkään. Omalta mökiltä sitä on hankalampi kovin hyvässä hengessä häätää.

    • Anonyymi

      Mun rakas ei olisi halunnut kenellekään kertoa meidän ensitapaamisestamme. Sanoin itse, sun pitää jollekin kertoa minne olet menossa ja kenen kanssa. Mielummin tulet vielä jonkun ystäväsi kanssa.

      Hän sanoi luottavansa minuun täysin. Sanoin että voitkin luottaa mut, kun tapaat jonkun ensikerran, jonkun pitää tietää. Kyse ei ole luottamuksesta vaan turvallisuudesta.

      Tulikin sitten siskonsa kanssa, joka vei meidät hotelliin.

      Muuten hän osaa kyl huolehtia itsestään ja muistakin.

      Tosin olimme puhuneet monta kuukautta ennen ensitapaamistamme, mikä varmastikin vaikutti asiaan.

      • Anonyymi

        Ei saa antaa kuukausien puhumisen vaikuttaa asiaan tai nettikirjoittelun kai mieluummin. Ei eroa kirjoitteleeko päivän vai vuoden, et voi olla varma toisesta.

        Aikoinaan kun lähdin vieraan naisen kanssa treffeille, kirjoitin naisen kaikki tiedot paperille kuten myös mihin oon menossa ja jätin lähtiessä keittiön pöydälle jos sattuis käymään niin että jotain vilunkia tapahtuu.


    • Anonyymi

      Välttämättä tuollainen ehdotus ei tarkoita pahaa, mutta voi olla sitä. Jos ei "turvallisempaa" paikkaa neuvotella tai siihen ei suostuta, saa homma loppua siihen.

      Osittain ymmärrän, en nimittäin halua tehdä treffejä kovin julkiseen paikkaan kuten kahvilaan, ehkä pelkään kohtauksia, joita jotkut naiset harrastavat. Tanssipaikka tai -ravintola tuntuu jo paljon kotoisammalta, silloin ei tarvitse illan aikana edes varmuudella tietää onko treffikumppani ollut paikalla. Jälkeenpäin voi kysellä kuinka tanssi sujui ym. Olen sopinut treffejä myös kaupungilla kävelyyn ja juoksulenkille, aloittaen turvallisesta paikasta. Hyvin on nuo ehdotukset kelvanneet, kun on ollut jo tietoa toisen harrastuksista.

    • Anonyymi

      Miten voit sanoa kadottaneesi ihanan miehen kun ete edes tuntenut hänen oikeita aikomuksia. Ajattelet varmasti miehestä joka ei puhu paljon mutta ajattelee hyvää sinusta että olipa creepy kaveri eo tuota ainakaan. Kummasakin tapauksessa arviointatosi oli surkeaa ja ihmettelet että miksi kadotit miehen joka oli ihana.
      Opetelkaa edes karkeasti tuntemaan toinen ja arvostelkaa vasta sitten niin hyvässä kuin pahassa. Lopputulos on vakaampi silloin.
      Vaan miksi minä teille tämän kerron kun ette sitä neuvoa tule noudattamaan kuitenkaan.

    • Ihmisiä raiskataan koko ajan, mutta siitä ei vaan puhuta. Tuttu nainen meni treffeille oikein mukavan herrasmiehen kanssa. Heti kun poistuivat ihmisten ilmoilta, mies yrittikin raiskata tämän. Onneksi pääsi pakoon.

      Hällekkin olin hokenut, ettei miehiin pidä ikinä luottaa, mutta ei uskonut ennen tuota.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Helpoin keino tarkistaa onko kyseessä vajakki on katsoa FBprofiili.
        Vai löytyykö sitä yleensäkään!
        Seinäkaheli ei ikänä liity FB koska ei tule olemaan yhtään kaveriakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Helpoin keino tarkistaa onko kyseessä vajakki on katsoa FBprofiili.
        Vai löytyykö sitä yleensäkään!
        Seinäkaheli ei ikänä liity FB koska ei tule olemaan yhtään kaveriakaan.

        Voi räkä. Sittenhän olen täyskaheli. En nimittäin jaksa seuata kenenkään FB-elämää. Kertokoon kasvokkain kuulumiset.


      • Tuletko mukaan 😚


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tuletko mukaan 😚

        Liity Instaan niin tarkistetaan sinun tasosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liity Instaan niin tarkistetaan sinun tasosi.

        Jos on salattavaa niin ei Instaa tai FBstä löydy.
        Sehän on selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liity Instaan niin tarkistetaan sinun tasosi.

        Onko tuo lupaus jostakin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on salattavaa niin ei Instaa tai FBstä löydy.
        Sehän on selvä.

        Ehkä olen salarakas 🤔


    • Anonyymi

      Seksiä vailla..kun et suostunut tapaamiseen mökillä,siihen loppuu yritys. Kokemusta samanlaisesta!!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe