Esko Lehtimäki ep piirin puh johtaja ajaa naisten näkökulmaa alas. Muutaman ukon kanssa jotka hakee hyvä veli verkolleen hyväksyntää.
Keskustan naisten päätös on äänestää nainen Kulmuri puolueen johtoon.
Poijat pelaa omaa peliään lehdessä ja jopa yleisö osasto kirjoituksin.
Kyse on nyt puolueen johdosta,jonka edustus kuuluu nyt NAISELLE.
Puolueemme ukot ovat saaneet jo gallupit alas
NAINEN ne nostaa.
Kaikkosen nuorisosäätiö sotkut pääsee uuteen kukkaan jos sitä äänestetään.
Emme ole Kiinassa,naiset äänestävät naista
Se kunnissa alistaminen luottamusnaisten kohdalla saa loppua ukot nyt.
Ei ääniä eskoseni kakkoselle.
Nainen kepun johtoon
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei ole varaa mihinkään naiskiintiöön. Nyt täytyy ehdottomasti valita pätevin, Antti Kaikkonen.
- Anonyymi
Kaikkosen nuorisosäätiö sotkut voi herätä henkiin puolueen johtajana.
Ne kytenyt pitää lopettaa.
Esko pelaa Savolaa vaan puolustusministeriöön.
Nyt valitaan puolueelle johtajaa.
Savola käy pyrkyri tarinat muualla.
Nainen johtoon on puolueen etu
- Anonyymi
Eikait nyt kukaan vankikaikkosta äänestä.
Tosin pelastihan se lautamatin ottamalla kaikki syyt niskoilleen.- Anonyymi
Niin teki.Nyt pelastetut työntää sitä johtoon.
Nuorisosäätiöstä taisi pandamieskin saada,joten ymmärtää lehtimäen Eskon lobbauksen..YRITYKSEN.
Ei p...le nyt pitää saada gallupit nousuun.
Sen tekee NAINEN Kulmuri.
Kiitos keskustan naisosastolle,teitte päätöksen äänestää,tukea NAISTA.
Näin se nyt on,jotka ymmärtää puolueen edun.
Eiköhän katsota nyt poijat totuutta silmiin.Unohdeta Eskot, mikot,Antti jne
Puoluejohdon uudistuttava täydellisti ja Kaikkonen ei ole siihen uskottava. Mitkään silmäkääntötemput ei auta. Uudistu tai kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973