Haittaohjelma vainoaa

Anonyymi

Minulle tulee Telialta huijaus viesti joka tarjoaa puhelinta nyt jopa euron hintaan. Eilen se oli vielä 2 €. Kun tuo sivu ilmestyy ruutuun niin en voi enää jatkaa selaamista eteenpäin vaan täytyy alkaa kaikki alusta ja hakea Suomi 24:b sivu uudestaan esiin. Harmittava haitta. Tuo viesti on huijaus viesti. Siinä kysytään tilitietosi ja sen jälkeen tiliäsi aletaan "laillisesti" tyhjentämään 80 € kuukaudessa. Ja valittaa et saa. Tai saat ulkomaan ouhelinnumeroon, Kaveri meni tuohon lankaan. Ei siinä mitään mutta kun tuo haittaa lukemista viestejänne kun se ilmestyy alle minuutissa ruutuun ja estää olemista foorumissa.
https://galxys10.luckyducknet.com/fi/?o=1093&r=d9q894058793ivc&a=23&sa=7869

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HAITTAOHJELMA jyllää ketju poistettiin. Kirjoitin tästä ongelmasta oman ketjun eilen ja jatkoin sitä tänään kun ongelma ei poistu ja kysyin onko muilla sama ongelma. Ei kuulema ole.

    • Anonyymi

      Älä käy Suomi24:ssä, lakkaa tulemasta.

      • Anonyymi

        Tuossa ohjeessa on perää, sillä äsken, kun vastasin toiseen ketjuun, reCAPTCHA-aktivoinnin jälkeen tuli teksti "palvelinvirhe". En painanut Lähetä-nappulaa.
        Aktivoin uudestaan reCAPTCHAn ja lähetin, niin se oli tullut tuplana, vaikka painoin Lähetä vain kerran.


    • Anonyymi

      Tälläkö on tarkoitus estää minua tulemasta tänne.

      https://mediaztream.com/fi/gateway.html

      En tiedä onko ylläpito kimpassa Telian kanssa kun on hommannut tollasen haittaohjelman tänne kirjoittaville joista halutaan päästä eroon.

    • Moi!

      Kyseisen laisen mainoksen ei pitäisi sivustolla näkyä, ja sitä yritetään parhaillaan saada pois. Se on kuitenkin melko sitkeä. Pahoittelemme häiriötä!

      Terveisin,
      Suomi24-tiimi

      • Anonyymi

        Onko toi totta että yrittävät tosissaan saada sitä pois. Ellet ehdi vastata jotain viestiin jonka olet avannut ja sitoa ketju siks aikaa paikoilleen ni toi pompsahtaa ruutuun melkein heti ja siihen loppu foorumin selaisu. Tarttee klikata Suomi 24 uudestaan auki ja sama jatkuu.

        Toihan on poliisi asia, hyvä Suomi 24 tiimi. Ei tollanen mainos sais pyöriä missään netissä. Mulla se on pyöriny jo kaks päivää. Eikö Suomi 24 tiimi tunne poliisit paremmin kuin me niin luulis sen ilmoittavat virkavallalle tällaisesta.

        Tolla houkutellaan ihmisiä mitä räikeemmin ansaan ja kun olet antanut luottokorttisi takaa ne kolme numeroa niin "Telia" pystyy lypsämään tiliäsi mielensä mukaan ja määrin. Ensin lähtee kai 80 € eikä puhelinta näy missään.

        https://eu.attractionsinebraska.top/59c46d422b44e6c7fec4a4319c010651/index.html?ip=88.193.143.30&siteid=YjY0MzM3MTk5MTExNTQ0NjA5MTkjMTU2MjI1MjUzMEA0ODY2QF8zZDEwYjQzMjYxNTMyNmJkY2M3NWZkYzY1N2U1ODZmZQ&trackid=20190704150219151


    • Anonyymi

      lisätkää firefoxiin lisäosa adblock plus

      • Anonyymi

        siitä lisäyksestä ei kai suomi24 tykkää joten poistavat mun viestin


      • Anonyymi

        No lisää sitten Ghostery Firefoxiin.


    • Anonyymi

      Yhteen aikaan oli, että olet voittanut tonnin lahjakortin johonkin kauppaan. En nyt enää muista mihin puotiin. Eikä ollut kuulemma mitään pilaa.

    • suomi24 toimitus pitää poistaa haittaohjelma.
      se on esto sivullepääsyyn.

      ette voi olla tietämättömiä,

      • Anonyymi

        lisää firefoxiin lisäosa adblock plus


    • Anonyymi

      Minä annan aina pankkitilini numeron, jos sitä joku ponnahdusikkina multa pyytää. Mitä salailtavaa siinä pankkitilinumerossa on? Koskaan ei ole tullut mitään jatkopuheluita, ja kaikki on tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Sosiaaliturvatunnuksesi numeroitten ilmoittaminenkin on iloinen ylläri niitä utelevalle.


    • Anonyymi

      Eihän luottotietoja kannata salata. Avoimessa yhteiskunnassa kaikki pitää olla läpinäkyvää. Jos joku käyttää tietoja väärin niin se on eri asia ja poliisi kyllä puuttuu asiaan.

    • Anonyymi

      Koneellasi on todennäköisesti jotain muutakin jo jos ikkunoita pomppii itsestään..
      Itsestään ei pitäisi tuollaisia sivuja pompsahdella näkyviin, linkkejä tälläisille sivuille voi olla missä vaan mikä on asia erikseen.

      Ota operaattoriltasi tietoturva omainaisuus, varmaan suurimmalla osalla on sellainen, maksaa jonkun euron/kk.
      Esimerkiksi https://elisa.fi/turvapaketti/

      Lisäksi oma osoite (ip) kannattaa salata ja sen saa fsecuren freedomella.
      https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome

      Sitten tuo mitä jo suositeltiin niin adblock selaimesi sovellus kaupasta tai lataat sen suoraan valmistajan sivuilta.. https://adblockplus.org/

    • Anonyymi

      Kiitos neuvosta. Katsotaan miten jatkuu. Ainakin lataus onnistui. Kai?

      moz-extension://539a4923-4157-4e2a-a9b0-75348618c4f0/first-run.html

    • Anonyymi

      Kun tuo sivusto ensimmäisen kerran aukesi (samaan ikkunaan ei mikään pop-up)
      niin ymmärsin heti että kyseessä on huijaus. Otinpa selvää miltä palvelimelta tuo skripti tulee ja laiton heidän palvelimeen koston. Nyt kaikki rahat mitä he saavat pyyhkiytyvät pois. Minulle ei ryttyillä.

    • Moi!

      Mainos on saatu estettyä palstalta. Pahoittelut häiriöstä!

      Mikäli vastaavaa ilmaantuu jatkossa, olethan yhteydessä ylläpitoon palautelomakkeella tai sähköpostite osoitteeseen [email protected].

      Terveisin,
      Suomi24-tiimi

    • Anonyymi

      Minulla pyöri DNA:n haittaohjelma Siinä tarjottiin yli tonnin puhelinta lähetyskulujen hinnalla. Nyt ovat saaneet sen poistettua, koska tänään ei enää ole ruutuun tullut. DNA oli jo tietoinen tästä haittaohjelmasta ja tutkivat mös asiaa. Tänään ei ole enää minulle mitään ruutuun ilmestynyt.

      • Anonyymi

        Kyllä se DNA pomppi jatkuvasti täälläkin, ihan vielä hetki sitten, vaihdoin selaimen Firefoxiin, niin ainakin toistaiseksi loppui.


      • Anonyymi

        Olen joskus hölmäyksissäni vastannut tuollaiseen, joka tuli melko pian Netflixin nimissä kun olin littynyt Netflixin asiakkaaksi, mutta eivät lähetä mitään ja kaksi euroa menee hukkaan. Saavat lisäksi tietoonsa ehkä pankkitunnuksetkin, joten ei pidä antaa tietoja. Parin viikon ajan on tullut taas nyt mukamas DNAn vuosipäivän merkeissä huijausmainos. Se vaan ihmetyttää, että miten ne tietävät sen, että olen DNAn asiakas ja että olin tuolloin tilannut juuri Netflixin, vai sattumaako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus hölmäyksissäni vastannut tuollaiseen, joka tuli melko pian Netflixin nimissä kun olin littynyt Netflixin asiakkaaksi, mutta eivät lähetä mitään ja kaksi euroa menee hukkaan. Saavat lisäksi tietoonsa ehkä pankkitunnuksetkin, joten ei pidä antaa tietoja. Parin viikon ajan on tullut taas nyt mukamas DNAn vuosipäivän merkeissä huijausmainos. Se vaan ihmetyttää, että miten ne tietävät sen, että olen DNAn asiakas ja että olin tuolloin tilannut juuri Netflixin, vai sattumaako.

        Mikäköhän taho tuon huijauksen takana oikein on? Samannäköisellä mainoksella nimittäin tarjotaan älypuhelimia ym. jos maksaa pari euroa, mutta samalla tulee liittyneeksi johonkin kuukausimaksullisen kerhoon. Ilta-Sanomissakin on näkynyt kyseisiä mainoksia lehden omiksi artikkeleiksi naamioituna.


    • Anonyymi

      Ei auta F-Secure eikä muukaan, kun se tulee suomi24.stä. Välillä oli jo poissa nyt taas ilmestyi. Mulle tulee elmon tai jonkun sellaisen mainos, en edes tiedä mikä firmas se on

      • Anonyymi

        Kaveri neuvoi ja poissa on pysynyt kun asensin ton adblockin , vaikka kyllä Suomi tiimikin kertoo poistaneensa mainoksen mutta toi toimi jo sitä ennen. Kiitos vielä.

        Anonyymi
        4.7.2019 16:40
        lisätkää firefoxiin lisäosa adblock plus:


    • Anonyymi

      Täälläkin on muutamana päivänä lätkinyt huijaussivua näytölle mutta DNA:n nimissä. Tänään ei ole vielä ilmaantunut.

      • Anonyymi

        Juuri kun pääsin kirjoittamasta, niin heti pomppasi näytölle.

        Ongelma EI ole korjautunut, tiedoksi vain palstan ylläpitäjille.


      • Anonyymi

        24 ylläpitohan pyysi olemaan yhteyksissä.. jos ongelmaa ilmaantuu..???


    • Anonyymi

      Mulle alkoi aukeileen joku ELMO sivu (kotimainen itc-firma). Johonkin siinäkin olis pitänyt osallistua ja takaisin ei päässyt "history back ". Ongelma oli Firefoxissa ja Avast ei löytänyt mitään.Asensin Firefoksin (sen omalla refresh-toiminnolla) uudestaan ja taas tuntui soimivan.

      Tää mun ongelma saattoi kyllä tulla yhden asentamani ilmaisohjelman kylkiäisenä, tiedä sitten?

    • Anonyymi

      HYVIN PELAA ei ole haitta palnnut
      Anonyymi
      6.7.2019 19:52
      Kaveri neuvoi ja poissa on pysynyt kun asensin ton adblockin , vaikka kyllä Suomi tiimikin kertoo poistaneensa mainoksen mutta toi toimi jo sitä ennen. Kiitos vielä.

      Anonyymi
      4.7.2019 16:40
      lisätkää firefoxiin lisäosa adblock plus:

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe