Eli poikaystäväni lyö minua täysillä ylävartaloon, jos istun apukuskinpenkillä ja auto sammuu hänen takia. Hän ei lyö minua, jos minä olen ratissa.
Lyö minua siksi kun itse epäonnistuu, vaikka se ei ole minun syy. Lyö myös, jos häviää minulle jossain pelissä, joten mua ei huvita enää pelata mitään sen kans.
Ja löi minua monta kertaa heti sen jälkeen, kun hän kaatui metsässä mäessä. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Lyödä takaisinko? Jälkiä ei jää lyömisestä, niin siksi sitä hankala todistaa esim. poliisille tai läheisille. Mutta en kestä sitä kipua :(
Miksi poikaystäväni lyö minua :(
24
89
Vastaukset
- Anonyymi
Senkun totuttelet. Kyllä sinä kestät.
- Anonyymi
Koska hän on paha ihminen..
- Anonyymi
Ehkä sinä tykkäät olla poikakaverisi nyrkkeilysäkki, kun et ole eronnut tuollaisesta väkivaltaisesta suhteesta, minua ei lyötäis ,kun kerran ,sitten häipyisin.
Koita kestää kun niin tykkäät. - Anonyymi
PROVO?
- Anonyymi
Koita ny olla vaan sen kanssa niin kauan ,kun naamas kestää iskuja, buhaaabuhaaa.
- Anonyymi
Oikeasti, vaarallinen kaveri, lähde hyvän sään aikana, tollanen ei ole täysjärkisen toimintaa.
- Anonyymi
Koska se on keskenkasvuinen paska ja sen lyönnit vaan kovenee tosta.
Oikeasti, jätä se paska. Tai loppuelämäsi on pelkkiä lyöntejä. Jotka voi päätyä tappoon. - Anonyymi
Ehkä aiheutat hänelle suorituspaineita ja epäonnistuu sen takia? Kokee silloin tapahtuneen johtuneen sinusta ja kostaa sen lyömällä sinua? Saa hetken hyvän olon tunteen siitä, et kokee olevansa parempi ihminen, kun pystyy alistamaan sinut iskun voimalla? Tämä vain oma olettamukseni, jos näin käyttäytyy?
Hänen ajatusmaailmansa on viidakon laki, eli vahvemmalla on enemmän oikeuksia kuin heikommalla? Jos olisit vahvempi häntä niin tuskin tekisi näin kuin sanot? Koska pelkäisi jäävänsä kakkoseksi? Tällaiselle se tuntuisi uhkalta, joka pelotteena toimisi. Joskus pelottaa, että tällaisten aloitusten tekijät ovat tosissaan, eikä vain provoja. Pelottaa, että he ovat oikeasti tällaisessa tilanteessa, ja saavat osakseen vain kettuilua ja pelottaa, että he ovat oikeasti niin tyhmiä ja alistettuja, etteivät tajua lähteä, vaan jäävät miettimään jotain todisteita.
- Anonyymi
Siinä miehessä on jotain geenivirheitä
- Anonyymi
Jos olet tosissasi, etkä mikään provo kuten jotkut kirjoittajat tässä ketjussa meinaavat sinun olevan, niin jätä tuo tyyppi. Oikeasti.
Ei ole terve eikä ainakaan millään tavoin normaali ihminen. Onko sitten jollain tavalla kehitysvammainen, mt-ihminen vai mikä...?
Mutta kenelläkään ei ole oikeutta lyödä eikä edes läpsiä toista mistään syystä missään tilanteessa millään tavoin. Eikä tuollainen tapojaan muuta, parempaan ainakaan. - Anonyymi
Jätä tuo ääliö, suojele itseäsi.
- Anonyymi
Kovin hintelä on tuo poikaystäväsi. Jos minä löisin täysillä vaimoani mihin tahansa kohtaan ylävartalossa niin se merkitsisi sairaalareisua.
- Anonyymi
Hän lyö koska sinä sallit sen toistuvan. Niin, jos lyö?
Toivon, että tää on täys provo! MIkäli ei niin ei normaalia ja suosittelisin vaihtamaan kundikaveria tai parantamaan tapanse, eli sen lyömise kokonaan.
- Anonyymi
Satasen aidat flikka ja äkkiä karkuun. - Nm. Ihan heti !
Lyöminen juontuu isosta vihasta 90% tapauksissa (ryöstöt ym eri asia), viha tulee siitä kun ei ole kosketuksissa itsensä kanssa, ei tiedä mitä haluaa jne. Mitä enemmän vihaa, sitä enemmän hukassa ihminen on sillä hetkellä.
Aloittajan tapauksessa poikaystävälle on todennäköisesti "opetettu" (lue, ehdollistettu) isän tms toimesta että miehet ei näytä tunteitaan koska me ei olla mitään vitun ämmiä, tai sitten on Oinasta kartassa mutta vähän epäilen. Poikaystävä joka tapauksessa patoaa vihaansa selvästi ja se sitten purkautuu väkivaltana kun ei kehtaa rähjätäkään koko ajan.
Joka tapauksessa sä et kuulosta siltä että olisit millään tavalla kykenevä auttamaan poikaystävääs muuten kun että kaikella myötätunnolla sanot hänelle että käy psykologilla tms puhumassa miltä hänestä tuntuu, ja kiität häntä hyvistä hetkistä ja toivotat kaikkea hyvää ja lähdet pois.
Hän ei tarvitse enempää huonoja kokemuksia ihmissuhteista tällä hetkellä, etkä kyllä sinäkään.- Anonyymi
Kiellä kerran - ja sen jälkeen lähde kauas pois.
Kannattaa vaihtaa...
- Anonyymi
Lähde sinä itään ja poikaystävä saa lähteä länteen.
Ei siitä mitään tule jos lyö sinua.
Joskus voi vielä käydä pahasti. - Anonyymi
Heitä yöllä kun se idiootti nukkuu, päälle kattilallinen kiehuvaa vettä. Ei lyö enää sen jälkeen. Jos lyö, niin toista teko. Kyllä se vähitellen oppii ettei naisia saa lyödä.
- Anonyymi
Oletko kännissä keskellä päivää vai mistä tällainen yksinkertaisuuden ylistys sikisi? - Nm. Ei junalauta
- Anonyymi
Nyt jo varmaan sitten on jo ex-poikaystävä.
Hän on psyykkisesti vaarallinen kumppani. Jätä hänet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3682668Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362580- 1201484
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811004Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759