Homma on hanskassa!

Anonyymi

Huhtasaari jatkaa:

”Me ajamme tällä kaudella sitä, että Suomen vastuut eivät lisäännyt, pysäytämme euroalueen tiivistämisen. Pidemmän aikavälin tavoitteena on itsenäinen rahapolitiikka.”

Huhtasaari kritisoi sitä, että alkuviikosta EU:n huippupesteihin valitut ovat ”liittovaltiomyönteisiä”.

”Kun on edistänyt liittovaltiota, sitä palkitaan huippuviralla.”

Hakkarainen puolestaan haluaa, että EU toimii vain ”kauppaliittona”.

Valiokuntapaikat Euroopan parlamentissa on juuri jaettu. Valiokunnissa muodostetaan kannat lakiehdotuksiin ja europarlamentaarikot kirjoittavat mietinnöt itse, toisin kuin virkamiesvetoisemmassa Suomessa.

Teuvo Hakkarainen menee täysjäseneksi ympäristövaliokuntaan ja varajäseneksi maatalouden ja maaseudun kehittämisen valiokuntaan.

Hakkaraisen tavoite on pitää metsien hoito ”suomalaisten käsissä”.

”Joku nurmikonhoitaja Saksasta ei ymmärrä metsistä mitään. Sama, jos meikäläinen menee Maltalle ja lähtee neuvomaan heille tonnikalan kalastusta.”

Huhtasaari on täysjäsenenä perussopimus-, työjärjestys- ja toimielinasioiden valiokunnassa ja varajäsenenä kansainvälisen kaupan sekä kansalaisvapauksien, oikeus- ja sisäasioiden valiokunnissa.

”Tavoite on, että perussopimuksia muutetaan, että EU ei pelkästään puhuisi ilmastonmuutoksen torjumisesta, vaan johtaisi edestä. Esimerkiksi tämä Brysselin ja Strasbourgin välinen ravaaminen. Millainen hiilijalanjälki siitä tulee. Se vaatii perussopimusten avaamista.”

Uudella parlamentaarikolla on opeteltavaa. Hakkarainen myöntää, että välillä on hukassa.

”Ei ilman avustajia pääse mihinkään, kahvilaan osaan ja käydä vessassa.”

Englannin taito ei ole Hakkaraisen vahvuus.

”Minulla on tosi hyvät avustajat, jos tarvii tulkkia.”

Hän sanoo kuitenkin aikovansa käydä englannin kielen kursseja.

Huhtasaari sanoo taitavansa etenkin englantia.

”Mä puhun englantia ja olen lukiossa opiskellut saksaa. Google-kääntäjän saksalla pärjää auttavasti. Englannilla pärjää täällä hyvin.”

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On Suomella onnea!

      Voiko meppi enää noista kahdesta parantua?

      Ainakin toinen osaa jo käyttää vessaa.

      Hieno homma.

    • Anonyymi

      #Huhtasaari kritisoi sitä, että alkuviikosta EU:n huippupesteihin valitut ovat ”liittovaltiomyönteisiä”.#

      Valitut ovat kyllä EU-myönteisiä.Kuinkas muuten?

      ”Kun on edistänyt liittovaltiota, sitä palkitaan huippuviralla.”

      Valinta tapahtui pätevyyden ja tietyn tasapainotuksen perusteella.

      #Hakkarainen puolestaan haluaa, että EU toimii vain ”kauppaliittona”.#

      EU on nimenomaan myös poliittinen unioni. Kauppaliitto jäi taakse viimeistään Maastrichtin sopimuksella1993. Eikä kehitys pysähtynyt siihenkään.
      Ehkä tilanne selviää Hakkaraisellekin.

      • Anonyymi

        Onko ihan sinun keksintöä nuo vastaukset? Vai että oikein pätevyyden mukaan? Salli kun nauraa. Täällähän harrastetaan sitä naurua muutenkin aikalailla paljon.


      • Anonyymi

        Rakastatko sinä kansallisvaltiota nimeltä Suomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko sinä kansallisvaltiota nimeltä Suomi?

        Ei valtiota tarvitse rakastaa. Sellainen propaganda kuuluu vuosikymnenten taakse. Nykyään ns.tavallisetkin kansalaiset tuntevat muitakin maita ja asuvatkin paljon ulkomailla. No, ehkä persuilla ei ole sitä mahdollisuutta. Kielen ilmaisuvoima ja hyvä ymmärrys on ainio asia mikä jotenkin sitoo syntymämaahan. Persujen tarkoittama kiihkoilu ei ole oikeaa synnyinmaahan kiintymystä. Eu on olut tärkeä mantereen rauhan takaaja ja niin olkoon jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan sinun keksintöä nuo vastaukset? Vai että oikein pätevyyden mukaan? Salli kun nauraa. Täällähän harrastetaan sitä naurua muutenkin aikalailla paljon.

        Kyllä ne ovat suoraan haastattelutekstistä.

        Tahaton huumori kuvastaa osaltan näiden persumeppien tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valtiota tarvitse rakastaa. Sellainen propaganda kuuluu vuosikymnenten taakse. Nykyään ns.tavallisetkin kansalaiset tuntevat muitakin maita ja asuvatkin paljon ulkomailla. No, ehkä persuilla ei ole sitä mahdollisuutta. Kielen ilmaisuvoima ja hyvä ymmärrys on ainio asia mikä jotenkin sitoo syntymämaahan. Persujen tarkoittama kiihkoilu ei ole oikeaa synnyinmaahan kiintymystä. Eu on olut tärkeä mantereen rauhan takaaja ja niin olkoon jatkossakin.

        Jälki on sitten sen mukaista teillä maanpettureilla. Eikö teitä hävetä tuhota isiemme maa? Sotaveteraanit saivat uhrata kaikkensa tämän maan hyväksi, ja te rienaatte heidän uhrauksiaan. Eikö hävetä? Ei tietenlään paatunut tunne sellaista asiaa kuin häpeä.


    • Anonyymi

      Eiköhän Hakkarainen hyvinkin tiedä, että EU on poliittinen unioni ja aina vaan poliittisemmaksi pyrkii. Sitä vastaanhan juuri Hakkaraisen ja Huhtasaaren pitää harata kaikilla neljällä raajallaan. Jos se politiikka saataisiin kunnolla jumiin niin EU voisi toimiakin vain kauppaliittona tiettyjen vapaaehtoisten palvelujen ja projektien tarjoajana.

      • Anonyymi

        Kyllä Hakkarainen tietää, että EUvosotliitto on kulttuurimarxistinen ja paneurooppalainen hanke eli "poliittinen unioni". Ja juuri siinä ongelma onkin!

        Hakkarainen on aivan oikeassa, kun kannattaa EU:n palauttamista EEC:ksi! Olen itsekin sitä usein tuonut esiin.

        EEC-aikana oli kaikki nykyiset maiden yhteistyön hyödyt, mutta ei lainkaan nykyisiä valtavia haittoja.


      • Anonyymi

        Totuus on toinen:

        "Kyllä Hakkarainen tietää, että EUvosotliitto on kulttuurimarxistinen ja paneurooppalainen hanke eli "poliittinen unioni". Ja juuri siinä ongelma onkin!"

        EU on demokraattisten maiden vapaaehtoinen valtioliitto. Se on ongelma vain popisteille.

        "Hakkarainen on aivan oikeassa, kun kannattaa EU:n palauttamista EEC:ksi! Olen itsekin sitä usein tuonut esiin."

        Idiootit ovat aina kannattaneet taantumusta. Paluu menneesen ei ole mahdollinen.

        "EEC-aikana oli kaikki nykyiset maiden yhteistyön hyödyt, mutta ei lainkaan nykyisiä valtavia haittoja."

        EU:iin siirryttiin juuri siksi, että sillä korjattiin EEC:n ongelmia. Päästiin myös poliittiseen ja moneen muunlaiseenkin yhteistyöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on toinen:

        "Kyllä Hakkarainen tietää, että EUvosotliitto on kulttuurimarxistinen ja paneurooppalainen hanke eli "poliittinen unioni". Ja juuri siinä ongelma onkin!"

        EU on demokraattisten maiden vapaaehtoinen valtioliitto. Se on ongelma vain popisteille.

        "Hakkarainen on aivan oikeassa, kun kannattaa EU:n palauttamista EEC:ksi! Olen itsekin sitä usein tuonut esiin."

        Idiootit ovat aina kannattaneet taantumusta. Paluu menneesen ei ole mahdollinen.

        "EEC-aikana oli kaikki nykyiset maiden yhteistyön hyödyt, mutta ei lainkaan nykyisiä valtavia haittoja."

        EU:iin siirryttiin juuri siksi, että sillä korjattiin EEC:n ongelmia. Päästiin myös poliittiseen ja moneen muunlaiseenkin yhteistyöhön.

        On päästy maksamaan Kreikkaa ym ym.........


    • Anonyymi

      Kylläpä on suomalaisilla edustava parivaljakko: kaksi täydellisintä ääliöta, jotka syrjäytyneet äänestivät piruuttaan maailmalle. Saadaan hävetä silmät päästämme,jos joku yhdistää nuo pölkkypäät Suomeen.

      • Anonyymi

        No, onneksi nuo kaksi mitättömyyttä häviävät ID:n muiden mitättömyyksien joukkoon. Sillä on tuskin 10 % EP:n äänivallasta.
        Suurimman möykkeen pitävät Faragen kaltaiset isottelijat.


    • Anonyymi

      Oikean äärilaidan muodostamaal ID:lla on noin 70 paikkaa.
      Kaksi suomalaista mitättömyyttä häviää sinne täydellisesti.

      Muut 11 pystyvät kyllä edustamaan kunnialla Suomea ja puolueryhmiään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe