Rakastunut kahteen

Anonyymi

Tunnen itseni onnekkaaksi, mutta samalla äärimmäisen surulliseksi.

Perinteinen avioliitto, ihastuin työkaveriin, mies esitti kysymyksen ihastumisesta ja vastasin rehellisesti. Sen myötä päädyttiin avoimeen suhteeseen. Lähdin seikkailemaan. Melko nopeasti törmäsin varattuun, salaa liikkeellä olevaan mieheen, jolla on paljon kokemusta huonon oman suhteen rinnakkaisista suhteista. Siinä rimpuiltiin puolin ja toisin.

Yllättävän nopeasti sitä ihminen rakastuu, vaikka omassa suhteessa kaikki toimii. Mieheni kanssa olemme nyt siis polyamoriassa, johon meidän ei pitänyt päätyä.

Mieheni kokee minun olevan itsekäs ja niin koen minäkin. Teen väärin, mutta jos haluan lopettaa, niin se ei saa tapahtua, koska valitsen mieheni. Mieheni sanoja...

Monen mutkan jälkeen kirjoitin taas vieraalle miehelle hänen olevan rakas. Itkin heti perään.

Miten ihminen voi olla näin onnellinen ja rikki samaan aikaan?

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi siis olla parisuhteessa, jos ei ole parisuhdetaitoja?

      Jos periaate on, että kun sopiva, mielenkiintoinen tai muutoin vain varteenotettava sattuua kohdalle -antaa palaa -vaan on itsestä oikein, miksei pysyisi sinkkuna. Niinhän se olisi paljon helpompaa. Avoin parisuhde on, no jaa, ei oikeastaan edes parisuhde vaan keskenkasvuisten, sitoutumiskykenemättömien tapa yrittää olla mukamas puolisoja

      • Anonyymi

        Hmm. Mistä päätellen minulla ei ole parisuhdetaitoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Mistä päätellen minulla ei ole parisuhdetaitoja?

        Huorilla ei vaan ole, yksinkertaista. On vain monisuhdetaitoinen.


    • No onko sulla vielä sellainen idea takaraivossa että vain yhtä ihmistä kerrallaan voi rakastaa romanttisesti kunnolla? Ja eihän itkut sun muut haittaa jos ne ei kestä pitkään. Ei elämän ole tarkoitus olla pelkkää ruusuilla tanssimista. Henkinen tai fyysinen tuska ei ole mikään rangaistus joka tulee meille kun olemme olleet huonoja ihmisiä, vaan ne tuskat koittaa kertoa meille jotain itsestämme.

      Mä olen kokenut sen verta kaikenlaista tuskaa että nään asian näin.

    • Samaa kokenut... Mutta miehenä naisiin. No ovat nuo hetket jo ohi, mutta kyllä niitä joskus kaipaa.

    • Anonyymi

      Tunteilleenhan ei voi mitään, mutta tuo suhde on kaikkein raastavien Tri Phill aikoinaan varoitti siitä. Ehkä hän puhui omasta kokemuksestaan,

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi miehesi jatkaa kanssasi. Hän ei selkeästi ole onnellinen jakaessaan sua toisen kanssa. Ihmetyttää miesten selkärangattomuus näissä asioissa. Pitäisi vaan antaa toisen mennä ja/tai lähteä itse. Miesten itsekunnioitus on kyllä revitty ihan palasiksi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      1003
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      164
      633
    Aihe