Että me saisimme tarkistaa miten paljon säteilyä on ruuissa !!!!!
Siis eikä kansan hyvinvoinnista ollenkaan eduskuta on huolissaan ja pitäisi pitää huolta meistä? Mutta mutta >>>
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/suomalaisissa-sienissa-on-paikoitellen-edelleen-tshernobylin-sateilya-nain-voit-vahentaa-sita/c5ddb740-af2f-37c9-91f0-625ab6d2607e
Säteilyturvakeskus voisi jakaa ilmaisia säteilymittareita kansalle.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sienet tunnetusti imee kaikki ympäristön jätteet itseensä. Luonnon omia puhdistajia ovat. Jotkut hullut näitäkin syö...
- Anonyymi
Osta Radex 1503 ja mittaa itse
- Anonyymi
Myös Japanin ja USA:n välisen merialueen kaloissa ja äyriäisissä radioaktiivisten isotooppien määrä nousi rajusti Fukushiman ydinonnettomuuden jälkeen ja syömme alueelta pyydetyssä purkkitonnikalassa vähintään puolet aiemmin enemmän säteilevää kalaa. Mutta mitään ongelmaa ei kuulemma ole vaikka radioaktiivisuus on röntgensäteilyn tapaan säteilyä, jolle ei voi antaa turvallisia saantisuosituksia, kaikki ylimääräinen on liikaa ja riski.
- Anonyymi
Säteillään nyt sitten kauniisti, kun syksyn hämäryys lähestyy! Säteillään yhdessä sienien kanssa, kun poimimme niitä koppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128956Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37887Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50731Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32703Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42666Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655