Pakko avautua...
En vaan ole koskaan uskaltanut hakea oman alan työpaikkoja, vaikka koulutusta on. Kohta valmistun maisteriksi, mut silti musta tuntuu, etten osaa mitään! Olen käynyt amiksen, ammattikorkean ja kohta yliopiston...mut muuta en ole saanut aikaiseksi kun opintolainaa ja keikkatöitä tehnyt...
Nyt kun saan paperit niin tuskin taaskaan uskallan hakea mihinkään...juu tiedän et olen luuseri. Ei tarvitse mainita sitä. Opiskeluni on kumminkin mennyt hyvin ja amk:sta valmistuin stipendillä sieltä. Mut paskahousuhan mä oon, se on totta.
En uskalla hakee oman alan työpaikkoja.
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään tähän viel...
Et olisi kiva kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia/tuntemuksia? Siksi tänne oikeastaan kirjoitinkin... Moikka, rohkeasti vaan hakemaan, kaikki aloittavat aina jostain. Itsevarmuuttakin voi feikata, vaikka sitä oikeasti puuttuisi. Hyvällä hakemuksella, josta paistaa motivaatio, pääsee usein pitkälle. Isosti tsemppiä täältä!
- Anonyymi
Töitä ei kannata tehdä, siitä ei saa kiitosta eikä arvostusta. Tein töitä 15 vuotta enkä saanut kiitosta kertaakaan joten olen viimeiset 6 vuotta ollut työtön. Työkkärin taki pitää laitella hakemuksia mutta laitan hakemukseen että masentaa ja olen huonokuntoinen joten eivät varmasti ottaisi minua. Tykkään vaan olla tekemättä mitään enkä aio hakea töitä oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870