Hapate hapattaa koko taikinan.

Anonyymi

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo puhdistakaa usko pois itsestänne ja sitten ympäristöstä. Päästään koko hapatuksesta viimein. Aamen eikiitos.

• Anonyymi

Karismaattinen liike on silta katolisuuteen.

• Anonyymi

Joku sanoi saarnassaan, että kristinuskon voima katosi kun siitä tehtiin roomanvaltakunnan virallinen uskonto. Silloin tehtiin liitto keisarin kanssa ja luovuttiin seuraamasta yksin Jumalaa.
      Jos historiasta seuraa keisarien linjaa niin voi huomata, että se vähitellen sulautui paaviuteen. Eli keisari muuttui paaviksi. Näin ollen osa kristikunnasta palvoo edelleen keisaria.
      Jos Suomen uskovat tekevät liiton paavin kanssa niin hekin siirtyvät palvomaan paavia eli antikristusta.
      Selityksillä ja puolustuspuheilla ei ole mitään merkitystä. Ihminen palvoo joko Jumalaa tai antikristusta. Myös ateistit ja muut uskonnot palvovat antikristusta, joka on yleisnimi Jeesuksen vihaajille.

Vain Jeesus voi pelastaa koska se on Jumalan itsensä ilmoittama vaatimus. Ihmisten mielipiteet eivät merkkaa mitään kun Kaikkivaltias itse päättää kuka pääsee Hänen paratiisiinsa.

Ilmestyskirjan lopussa sanotaan :"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."

• Anonyymi

Aloitus on valhemedian valhepropagandaa. Johtaa katsomaan väärää asiaa.

Meitä kyllä viedään kuin pässejä narussa, mutta ei paavin alaisuuteen. Kyllä maksettu, helluntailainen antikristitty-propagandisti tämän tietää.

Odotan totuutta. Turhaan... Tämän ketjun aloittajan kautta sitä ei voi kuulla.

Totuus on paljon paaviakin kamalampi. Tästä valhepropagandisti vaikenee.

Vähän kuin IS:n "uutinen" julkkiksen jalkoihinsa, uusista muotimonoista, saamista kipeistä rakkuloita, mutta esim. EU-kokouksen todelliset alkajaistapahtumat hyvin vaiheilla peitetyt.

Laitetaan lukemaan pitkä uutinen yhden julkkiksen järkyttävistä jalkavaivoista tai toisen julkkiksen järkyttävistä hautaongelmista, mutta Oodi ilolle ei mennyt ihan niin putkeen kuin valhemedia väitti. Myös kokouksen ainoan sivistyneen henkilön (Venäjän Lavrovin) sympaattinen ele "ministeri" Haavistolle mustamaalattiin viestiketjussa.

Allekirjoittaneen lyhyttä kannanottoa, joka taas mitätöi Haaviston, ei ao valhemedia julkaissut, sillä nk demokratia on itse osoittanut olevansa muuta kuin demokratiaa.

EU:n ylin johto koostuu liikemiehistä joita ei ole sinne virkaansa edes laillisilla vaaleilla valittu.

Oodi perseille!

• Anonyymi

NWO Googlen toimintaa voi lukea tässäkin viestissä. Se asetuksista huolimatta jälkikäteen muuttaa kirjoitettuja sanoja, vastoin suomen kielioppia, ei osaa suomea ja puuttuu kirjoittajien sananvapauteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe