Vain valkoihoisia inttiin menossa?

Anonyymi

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin täällä helsingissä näkee välillä tummia kavareita intin asu päällä, lomille lie menossa tai takasin Sandikseen.
      Niin, että kyllä heikäläisiä on.

• Anonyymi

Muistan kun näin sellaisen ehkä 10 vuotta sitten. Katsoin pitkään suu auki hämmästyksestä. Ne ansaitsee kunnioituksen kun kotoutuvat OIKEASTI Suomea puolustamaan.

• Anonyymi

Missä muussa EU-maassa on pakollinen asevelvollisuus?? Suomessa pitää varautua aina uuteen tavisotaan,,,,,,?

• Anonyymi

Tavisota alkaa vuosittain 20.8. klo 12.00.
        Joko olet varautunut vismuteilla?

• Anonyymi

Mistä niin päättelit? Yhdestä kuvastako?

• Tuo on sitä "sitä mitä ei näy ei ole"-päättelyä. Tuolliset "filoshovit" ei näe itsestään metriä pidemmälle.
        Idioluutio on totta eikä komediallinen tieteiselokuva.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Idioluutio

• Anonyymi

Älkää surko kyllä ne 30 000 taistelijaa jotka edellinen hallitus kutsui Suomeen "turvaan", kyllä ne osaavat sitten sodan tultua teitäkin vastaan taistella, on se heidän saamansa koulutus sen verran raaka sieltä "hädänalueelta".

• Anonyymi

Onko aloittajalla oma intti käytynä?

• Anonyymi

No toivotaan, että asia pysyy tällaisena. Vai haluaako joku oikeasti jihadisteja suomen armeijaan?

• Anonyymi

Käpykaartin jihadistit....jaa-a-

• Anonyymi

Ei noita irakkeja tai somaleja saa päästää aseiden lähellekään
      Heille oma palveluvelvoite metsien raivaukseen. Mutta eihän sekään käy. Kirveet ja vesuritkin on aseita. Ei niistä ole muuhun kuin aidantolppana seisomiseen.

• Anonyymi

Eikös sinne Isis-joukkoihin lähtenyt ainakin yksi armeijan käynyt nuorukainen, joka tiedotteissaan kehui Suomen armeijaa todella hyväksi ja hyödylliseksi? Hänhän kutsui uskonveljiään taisteluun videofilmin välityksellä!
        Joten kyllä meidän armeijamme hyvin sopii taistelua kaipaaville!

• Anonyymi

Mutaku onot harjoittelemaan miinojenpolkemista pitkin mus li miRuot sin rajaa. Ruokintapaikat 100 km välein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5217
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe