Oon 15v tyttö ja oon seurustellut mun poikaystävän kanssa ( myös 15v ) kohta 3kk ( tiedän se on lyhyt aika ) mutta olen tuntenut poikaystäväni kohta 4vuotta..
Mutta siis olen menossa ekaa kertaa poikaystävälleni yöks ja hän vihjailee paljon kaikkea seksiin liittyvää, laittaa kädet paidan alle, laittaa kuvia peilin kautta että kalu juuri ja juuri peittyy.. hän myös pyysi minua kerran hänen kanssaan suihkuun..
Juu kyllä voisin aloittaa seksielämän jo mutta mietityttää vain että jos en sitten tahdo ja sanon ei loukkaantuukohan ? Sattuuko? Miten pitää olla? Oikeasti auttakaa
Eka kerta seksiä pelottaa
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä seksin harrastamisessa on se, että molemmat haluaa sitä. Toisen painostuksesta sitä ei missään tapauksessa pidä tehdä. Ja ehkäisystä ja sukupuolitaudeilta suojautumisesta tulee pitää huolta. Jos noista asioista puhuminen nolottaa, et ole valmis. Tunnet kyllä itse, kun haluat ja olet siihen valmis. Kyseessä on vain ja ainoastaan sinun kehosi, johon sinulla on määräämisoikeus. Eka kerta sattuu vähän, mutta kun olet halukas ja rento, voi olla ettet juuri huomaa sitä. Myös pussailu ja koskettelu on kivaa ja hyvinkin intiimiä, ja jos poikakaveri haluaa seksiä ja sinä et, niin suuttui tai ei, sitä ei harrasteta. Jos tuosta suuttuu, niin ei ole sen arvoinen.
Kivaa yökyläilyä sulle:) Tässä ei auta muu kuin puhua suoraan. Sanot poikaystävällesi suoraan jopa ennen yökyläilyä ettet halua ja pidät aikomuksestasi kiinni.
Voi tuntua ylitsepääsemättömän hankalalta tuollaista mennä sanomaan, mutta joudut niin tekemään tuhansia kertoja elämäsi aikana, joten tästä on hyvä aloittaa.
Haluat kai elää elämäsi määrätietoisena, itsellisenä naisena, etkä sellaisena rättinä, joka ajautuu suhteesta toiseen, ja antaa kaikille, jotka keksivät vähän vongata.Ei siinä mitään jos antaa kenelle sattuu ja kuinka paljon. Tärkeämpää on se ettei anna jos ei tunnu siltä.
Kannattaa puhua poikaystävän kanssa omista tunnoista tähän liittyen, ja varmaan jonkun luotettavan ystävän ym kanssa myös. Ja itsekin miettiä mikä seksissä arveluttaa ja vähän ottaa selvää.
Voin kertoa että sellaisen partnerin kanssa jonka kanssa et ole harrastanut seksiä aiemmin, kannattaa käyttää kumia ainakin ekalla kerralla. Yleensä taudit ei tule suojaamattomassa seksissä vanhan partnerin kanssa vaan uusien.
- Anonyymi
Olet alaikäinen , mitä vanhemmat sanoo ? Onko ehkäisy kunnossa?
- Anonyymi
Mun vanhemmat tuntee poikaystäväni todella hyvin joten heillä ei ole oikeastaan mitään yökyläilyä vastaan.. äiti sanoi vain kun kysyin ”joo voit mennä kunhan muistatte ehkäisyn”
Noh poikaystäväni on harrastanut ennenkin seksiä joten osaa kortsua käyttää ja minulla on e pillerit...
Ap
- Anonyymi
Ei pidä suostua mihinkään toisen painostuksesta tai, kun muutkin sitä tehneet.,jos itse et ole siihen valmis. Ehkäisyn pitäisi, myös olla kunnossa. Pidä kiinni omasta arvomaailmastasi, jos poikaystäväsi suuttuu niin ei sinusta aidosti ole välittänytkään, eikä ole sen arvoinen. Toisaalta myöhemminkin ehdit, kun tulee sopiva ihminen kohdalle. Kertomasi perusteella en vielä suosittele yökyläilyä ja odota vielä sopivampaa hetkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852