Translaki - ikään kuin Jumalaa ei olisi

Anonyymi

DEI:n pomo Kirsi Rostamo bloggaili tänään DEI:llä tulossa olevasta translaista, ja lopetti juttunsa sanoihin "ikään kuin Jumalaa ei olisi". Ja jokainen saisi itse päättää sukupuolisuudestaan.

Ei Jumalaa olekaan - muualla kuin uskovaisen mielikuvituksessa, korvien välissä.

Rostamo vaati että lapselle, nuorelle tulee antaa kasvurauha, jotta saa kasvaa aikuiseksi, jolloin toivottavasti tietää paremmin kuka ja mikä on. Tosiuskovien toivon mukaan hän huomaakin olevansa 100%:inen heteronainen tai heteromies.

Mitenkäs olisi kasvurauha myös uskonnontuputukselta. Annetaan uskonnollinen kasvurauha lapsille ja nuorille, eikä liitetä heitä kirkon jäseniksi ei-raamatullisessa, ei-kristillisessä vauvakasteessa, pirunkasteessa.

Raamattu tuntee vain uskovan kasteen, ensin usko, sitten vasta kaste. Vauvalla ei voi olla uskoa kun ei tiedä uskonnosta eikä Jumaltaruista mitään. Ja kun näin on, keksittiin kummit lausumaan uskontunnustus kastetilaisuudessa vauvan puolesta. Jäsenmäärän, rahan ja vallan maksimointi tärkeämpää kuin raamatullisen kastekäsityksen noudattaminen.

Kova on uskovaisten halu määrätä kaikkia, myös uskomattomia, Jumalan puolesta, Jumalan asiamiehinä. Kas kun on niin somasti, että uskovaisen Jumala haluaa aina juuri sitä mitä uskovainenkin - ei siis toisin päin.

"Sinä olet Herrani, minä olen renki", laulettiin tänään DEI:llä

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun pitää aistit valppaina ja tarkkailee ympäristöään huomaa, kuinka kaikki toimii tai ei toimi aivan kuin jumalia ei olisi olemassakaan.

      Mistäköhän mahtaisi moinen johtua?

    • Anonyymi

      "DEI:n pomo Kirsi Rostamo bloggaili tänään DEI:llä tulossa olevasta translaista, ja lopetti juttunsa sanoihin "ikään kuin Jumalaa ei olisi". Ja jokainen saisi itse päättää sukupuolisuudestaan."

      Uskon että kirkon piispoilla ja papeilla on jumala, sellainen jumala jonka he itse ovat määritelleet tai tulkinneet kuten nämä papit itse omia määrittelyjään kutsuvat. Näitä kirkon jumalia on varmaan yhtä monta kuin on pappiakin, kullakin omansa.

    • Anonyymi

      Kasteilla ei ole mitään virkaa yhtään missään. Jos kastetaan pienilapsi. Se on nimenantamistilaisuus jos taas aikuinen niin eipä tuo ihminen miksikään muutu.

      Kummallakaan kasteella ei taatusti ole uskovaisuuden kanssa mitään tekemistä. Uskontoa ei saisi tuputtaa lapsille. Pienen lapsen kannalta jotkut helvetti puheet voivat olla hyvinkin pelottavia. Ja Raamatun lukemisen ikärajaksi pitäisi asettaa vähintään 16v. On siellä nimittäin niin kamalia juttuja.

      • "Uskonto on vähän niinkuin penis. On aivan OK, jos sinulla on se, ja saatat jopa olla siitä ylpeä, mutta älä ota sitä esiin yleisellä paikalla äläkä tunge sitä lapsiin."


    • Jälleen kerran ihminen kuvittelee olevansa viisaampi kuin Jumala.

      "Fobian sijaan olen huolestunut ilmiöstä, joka on lähivuosina määritelty termillä Rapid Onset Gender Dysphoria. Ilmiötä ovat tutkineet ainakin Lisa Littman, Lisa Marchiano sekä J.Michael Bailey ja Ray Blanchard. ROGD tarkoittaa yllättäen ja nopeasti kehittynyttä sukupuolidysforiaa, joka ilmenee lapsella tai nuorella, jolla ei ole ollut nuorempana mitään viitteitä oman sukupuolensa kyseenalaistamisesta. Ilmiötä pidetään uutena eikä sitä ole tutkittu vielä paljon, mutta jonkinlaisia yhteenvetoja ROGD-nuorista on jo tehty. Moni heistä kärsii erilaisista mielenterveyden ongelmista, taustalta voi löytyä sosiaalisen kanssakäymisen haasteita ja AS-kirjon piirteitä, ja valtaosa omaksuu transsukupuolisen identiteetin sen jälkeen, kun on oppinut asiasta sosiaalisessa mediassa. Suuri osa heistä on tyttöjä, mutta myös poikia löytyy."
      https://mustaorkidea.blogspot.com/search/label/Rapid Onset Gender Dysphoria

      • Anonyymi

        Ja sinä kuvittelet olevasi toiseksi viisain Jumalasi jälkeen. Tai oikeastaan yhtä viisas kuin jumalasi. Tehän olette kuin kaksi marjaa - samaa mieltä kaikesta.

        Ja niin päin että Jumalasi sattuu, kas kummaa, olemaan kaikesta samaa mieltä kuin sinä - eikä toisin päin.

        Eli siis lopulta sinä ole kaikkein viisain - jumalaasikin viisaampi - olethan sinä Jumalasi luoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe