Ajallisen kuoleman jälkeen ikuinen elämä,...

Anonyymi

Se kummalla puolella, hyvällä tai pahalla, on riippuu kunkin omasta valinnastaan. Vain kaikilta osin Raamatun UT mukainen ja perustuva vaihtoehto, on se oikea valinta. Se mitä edelyttää, siitä enemmän tuolla...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com jossa mahdollisuus asiallisesti ja rakentavasti, ilman mainosten ym. epäasiallisuuksien häirintää, keskusteluihin.

Myös ilman sinne rekisteröitymistä. jolle on oma osastonsa, löytyy sieltä Tervetuloa / rekisteröitymisohje, alaisuudesta.

(Herättelevä)

10

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka nyt tietoisesti valitsis pahan?

      Paitsi joku rikollinen.

      Keskustellaan täällä vaan.

      • Anonyymi

        Kaikkin ne on valinneet tietoisesti pahan, jotka ei halua alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apotoliensa, Totuuteen perustuvien ja mukaisten. kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen Luvallisen Oikeudem mukaisten opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti. = Oikeasti Kristillisesti.

        Johon tuolla foorumilla ollaan, näin em. oikein eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi haluavia yhteen ja yhteistyähön kokoamassa. Jossa sitten keskustellaan ne, mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhyä elämään ja toimmaan että selaiseksi kaikilta osin Raamatun UT mukaiseksi, ne kaikille hyväksi Raamataun UT mukaisen Kristilisyyden tunnusmerkit ilmentäväksi ja täyttäväksi tulee.

        (Herättelevä)


      • Anonyymi

        En nyt menis väittämään pahoiksi ihmisiä, jotka on eläneet historiassa ennen kristinuskoa ja niitä, jotka eivät ole koko uskonnosta koskaan kuulleetkaan. Aika rajua väittää, että ihmiset valitsis pahan. Niin heidät tuomitaan, kuin he itse tuomitsivat.


    • Anonyymi

      Ei pahaa ole olemassa, vaan se syntyy hyvän tekemistä vääristä valinnoista Murhamieskin perustaa tekonsa hyvään ja oikeutukseen tekoon sillä muuten hän ei voisi sitä tehdä. Syyn ja seuraksen laki määrittelee tekojemme pohjalta mihin joudumme kuoleman jälkeen

      • Anonyymi

        Aika vaikeaa uskoa, että vapaan tahdon käytöstä seuraisi ikuinen rangaistus. Sadistinen ajatus ja aika pahassa ristiriidassa sen kanssa, että Jumala on rakkaus.


      • Anonyymi

        "Murhamieskin perustaa tekonsa hyvään ja oikeutukseen tekoon sillä muuten hän ei voisi sitä tehdä"

        Höpö höpö. Tuo pätee vain psykopaattiin, joka luonnehäiriönsä takia ei pysty tuntemaan lainkaan myötätuntoa.

        Suurin syy miksi isoja ja pieniä rötöksiä tehdään on se, että ei usko jäävänsä kiinni. Jos olet joskus esimerkiksi jäänyt kiinni ylinopeudesta, selititkö poliisille että ylinopeus on hyvää ja oikeutettua?


      • Anonyymi

        Ryöstö murhaaja haluaa vain hyvää, jeesustelijoilla viiraa aika pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa uskoa, että vapaan tahdon käytöstä seuraisi ikuinen rangaistus. Sadistinen ajatus ja aika pahassa ristiriidassa sen kanssa, että Jumala on rakkaus.

        Älä siis usko LOPPUMATTOMAAN rangaistukseen.

        Helvetin tarkoitus ei ole rankaiseminen rankaisemisen vuoksi, vaan asioiden parantaminen: puhdistaminen, opettaminen kovan kokemuksen kautta oikeanlaiseen toimintaan pitäytymiseen ja vääränlaisesta toiminnasta luopumiseen. Mehän jo tiedämme, miten tulee toimia, mutta emme toimi niin. Vain helvetillä se pystytään oikomaan, koska emme halua sitä kokemusta. Mikään muu ei mieleemme tepsi. Olemme lipsahtaneet asioihin, joista emme halua luopua ja joita pidämmekin sitten nykyään aivan OK:na, vaikka ehkä muistammekin, kuinka lapsena suhtauduimme asiaan. Huomaamattamme mielemme taantuu ja aiheutamme jatkuvaa huonoa kokemusta ympäristöön.

        Helvetti siis palvelee kaikkeuden parasta ja kokonaisuuden etua. Olemme lopulta kaikki yksi, joten kun minä joudun helvettiin siksi miten olen toiminut, siitä hyötyvät kaikki, loppujen lopuksi myös minä. Vasta helvetin kautta tulen lopulta mietiskelleeksi ja ymmärtäneeksi oman toimintatapani. Kun tämän olen sisäistänyt, ei tarvetta uusintaan saman asian tiimoilta toivottavasti enää ole, ainakaan kovin montaa kertaa enää. Ehkä muutama sata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siis usko LOPPUMATTOMAAN rangaistukseen.

        Helvetin tarkoitus ei ole rankaiseminen rankaisemisen vuoksi, vaan asioiden parantaminen: puhdistaminen, opettaminen kovan kokemuksen kautta oikeanlaiseen toimintaan pitäytymiseen ja vääränlaisesta toiminnasta luopumiseen. Mehän jo tiedämme, miten tulee toimia, mutta emme toimi niin. Vain helvetillä se pystytään oikomaan, koska emme halua sitä kokemusta. Mikään muu ei mieleemme tepsi. Olemme lipsahtaneet asioihin, joista emme halua luopua ja joita pidämmekin sitten nykyään aivan OK:na, vaikka ehkä muistammekin, kuinka lapsena suhtauduimme asiaan. Huomaamattamme mielemme taantuu ja aiheutamme jatkuvaa huonoa kokemusta ympäristöön.

        Helvetti siis palvelee kaikkeuden parasta ja kokonaisuuden etua. Olemme lopulta kaikki yksi, joten kun minä joudun helvettiin siksi miten olen toiminut, siitä hyötyvät kaikki, loppujen lopuksi myös minä. Vasta helvetin kautta tulen lopulta mietiskelleeksi ja ymmärtäneeksi oman toimintatapani. Kun tämän olen sisäistänyt, ei tarvetta uusintaan saman asian tiimoilta toivottavasti enää ole, ainakaan kovin montaa kertaa enää. Ehkä muutama sata.

        Tämä on täydellinen kirjoitus Helvetin tarkoituksesta; oikaista kurittomat oppilaat takaisin kokonaisuutta palvelevalle tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siis usko LOPPUMATTOMAAN rangaistukseen.

        Helvetin tarkoitus ei ole rankaiseminen rankaisemisen vuoksi, vaan asioiden parantaminen: puhdistaminen, opettaminen kovan kokemuksen kautta oikeanlaiseen toimintaan pitäytymiseen ja vääränlaisesta toiminnasta luopumiseen. Mehän jo tiedämme, miten tulee toimia, mutta emme toimi niin. Vain helvetillä se pystytään oikomaan, koska emme halua sitä kokemusta. Mikään muu ei mieleemme tepsi. Olemme lipsahtaneet asioihin, joista emme halua luopua ja joita pidämmekin sitten nykyään aivan OK:na, vaikka ehkä muistammekin, kuinka lapsena suhtauduimme asiaan. Huomaamattamme mielemme taantuu ja aiheutamme jatkuvaa huonoa kokemusta ympäristöön.

        Helvetti siis palvelee kaikkeuden parasta ja kokonaisuuden etua. Olemme lopulta kaikki yksi, joten kun minä joudun helvettiin siksi miten olen toiminut, siitä hyötyvät kaikki, loppujen lopuksi myös minä. Vasta helvetin kautta tulen lopulta mietiskelleeksi ja ymmärtäneeksi oman toimintatapani. Kun tämän olen sisäistänyt, ei tarvetta uusintaan saman asian tiimoilta toivottavasti enää ole, ainakaan kovin montaa kertaa enää. Ehkä muutama sata.

        Kiirastuli taitaa olla oikeampi nimike, kuin helvetti, vaikka rajallinen kokemus saattaa olla hetkellisesti yhtä helvettiä.
        Enpä tiedä, onko näin, mutta kehitystä tapahtuu ja siihen on varmalla keinot, ja ihan siedettäviä...joten ei pelkoa.
        Jumaluudelta ei saata odottaa muuta, kuin hyvin kehittävää etenemistä kohti täydellistä tietoisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe