Kun nuoriso häipyy suomesta saamaan sitä palkkaa ulkomaille jota kuuluu työstään saada? Pakoloisetko? Enpä oikein usko.Olette kusessa ja pahasti, etenkin jos vaippaa ei vaihda kukaan....
Kuka teitä vanhukset hoitaa?
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen täytyy itse miettiä, mihin ryhtyy! Kukaanhan ei elämänpituuttaan tiedä, mutta voi esim. olla käyttämättä lääkkeitä, joita niin mielellään tarjotaan kaikenlaisiin mitattaviin tauteihin.
Sanotaan, että muuten kuolet! No, mitä sitten?
Ei tarvitse kenenkään hoitaa, jos tekee valinnat itse. Turha valittaa ”hoitamattomuudesta”, jos itse haluaa elämäänsä pidentää takaisin vaippa-asteelle! - Anonyymi
Vaippa-asteikä pidentyy ellei ota lääkkeitään
- Anonyymi
Mihin perustat väitteesi? Nythän vanhukset syövät paljon lääkkeitä ja sanotaan, että ”aina vaan huonokuntoisempia”. Jos ei lääkkeitä syö, niin kuolee nuorempana ja parempikuntoisena. Ei tarvitse vaippa (jota ei kukaan vaihda) housuissa ”aina vaan huonompikuntoisena) kitua.
- Anonyymi
Olet samassa asemassa jonkin ajan kuluttua
- Anonyymi
Missä ”asemassa”?
- Anonyymi
"Olette kusessa", sanot. Vanhenethan sinäkin joskus, ja sinä "olet kusessa". Vai aiotko elää ikuisesti.
- Anonyymi
Juupa juu, sitä tässä parhaillaan ihmetellään. Näinä päivinä meillä käy kaksi hoitajaa, juuri ammattikoulusta tullut ulkomaalaistaustainen ja toinen vanhempi hoitaja, toinen tekee työt ja toinen kantaa kännykkää eli kirjaa kaikki pyllynpyyhkimiset tunnollisesti. Arvaa kuka tekee työt meillä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899